Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 12 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku
Čadová, Kateřina ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
V této diplomové práci se monitoruje úspěšnost prezentací přímého prodeje. Realizací marketingového výzkumu jsou analyzovány jednotlivé ovlivňující faktory s podporou kvantitativních metod a vhodného počítačového systému. Výsledky jsou interpretovány s cílem formulovat následná doporučení pro podporu manažerského rozhodování.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Krátke dodavateľské reťazce a komunitou podporované poľnohospodárstvo
Králová, Lucia
Diplomová práce se věnuje problematice krátkých dodavatelských řetězců a komuni-tou podporovaného zemědělství. Tyto koncepty jsou formou alternativních dodavatelských řetězců, které se věnují prodejům kvalitních, lokálních potravin z prvovýroby, které zároveň podporují lokální ekonomiku a lokální prodejce. Obě formy distribuce zároveň podporují udržitelný potravinový systém a ekologické zemědělství, přičemž jejich přidanou hodnotou je zapojování lidí do komunitního způsobu žití. Práce vyhodnocuje výzkumné otázky potvrzením nebo vyvrácením hypotéz, které měly za úkol zjistit v souvislosti s tímto konceptem aktuální situaci v české a slovenské republice. V práci jsou analyzovány úspěšně fungující distribuční systémy, a to z etického, ekonomického, ekologického hlediska. Dotazníkovým šetřením byl zkoumán pohled spotřebitelů na krátké obchodní řetězce, s výzkumnou otázkou: „Preferují spotřebitelé nákup v krátkých dodavatelských řetězcích?“, kde byla potvrzena hypotéza č.j. 1, ze které plyne, že spotřebitelé preferují nákup v krátkých obchodních řetězcích z několika důvodů, ale ve skutečnosti praktikují nákup v dlouhých obchodních řetězcích. V praktické části diplomové práce byly vypracovány SWOT analýzy obou typů řetězců, ve kterých byly stanoveny jak silné a slabé stránky, tak i hrozby a příležitosti těchto řetězců, se zaměřením se především na rizika a limity, které jsou důvodem dosud malého zájmu o čerpání finančních podpor z programu rozvoje venkova. Ve SWOT analýze pro komunitou podporované zemědělství byla zodpovězena výzkumná otázka: „Má komunitou podporované zemědělství pro producenty příznivou budoucnost?“ a v závislosti na ni potvrzená hypotéza č.j. 1 , která tvrdí, že komunitou podporované zemědělství má pro pro-ducenty příznivou budoucnost.
Návrh marketingového mixu ve vybraném podniku
Růžičková, Žaneta ; Dvořáková, Hana Grünwald (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem marketingového mixu pro vybraný podnik. Diplomová práce je rozdělena na 3 části. První část je teoretická, kde jsou popsána teoretická východiska. V této části je popsán podnik obecně, jeho formy a funkce a marketingový mix podniku. Dále jsou navrženy výzkumné metody marketingového mixu. Na základě části teoretické a navržených výzkumných metod byly provedeny analýzy a kvalitativní výzkum podniku a jeho marketingového mixu. V třetí části diplomové práce jsou jednotlivé návrhy na zlepšení marketingového mixu podniku.
Vliv přímého prodeje na distribuci v automobilovém průmyslu
Belinger, Jan ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Müller, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na možnou implementaci modelu přímého prodeje v rámci automobilového průmyslu. Cílem práce je navrhnout možnou distribuční strategii pro výrobce automobilů, na základě modelu přímé distribuce. Teoretická část práce je založena na sekundárním výzkumu. V rámci sekundárního výzkumu jsou mimo jiné použity i případové studie, ukazující praktické využití tohoto modelu. Konkrétní aspekty modelu přímé distribuce jsou poté založeny na hloubkových expertních rozhovorech s odborníky z automobilového průmyslu. Navržená distribuční strategie se skládá z kombinace několika jednotlivých modelů přímé distribuce. Různé modely jsou použity z důvodu široké škály produktů, které musí být zohledněny při návrhu nové distribuční strategie. Implementace tohoto modelu by dávala výrobci větší kontrolu nad distribučním procesem a také pomohla vytvořit celkově efektivnější distribuční systém.
Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku
Čadová, Kateřina ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce)
V této diplomové práci se monitoruje úspěšnost prezentací přímého prodeje. Realizací marketingového výzkumu jsou analyzovány jednotlivé ovlivňující faktory s podporou kvantitativních metod a vhodného počítačového systému. Výsledky jsou interpretovány s cílem formulovat následná doporučení pro podporu manažerského rozhodování.
Systém práce v mezinárodní společnosti OVB Allfinanz, a.s.
Horn, Ondřej ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Švarc, Zbyněk (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním nezávislého finančního poradenství společnosti OVB, jakožto formy multilevel marketingu (MLM). Jejím cílem je popsat vývoj a principy tohoto systému, včetně jeho právní regulace. Nejdříve je marketing stručně definován a MLM je vymezen jako jedna z forem přímého prodeje. Dále se práce zaměřuje na samotnou společnost OVB. Jsou uvedeny základní informace, aktivity jejích finančních poradců a její historický vývoj. Následuje právní úprava společnosti a jejích spolupracovníků. Nejpodstatnější jsou zejména předpisy a potřebné certifikace, které se vztahují k poskytovaným finančním a pojistným produktům. Je vymezeno, kdo se může stát finančním poradcem a jaká kvalifikace je potřeba splnit pro výkon jeho nezávislé činnosti. Důležitou součástí práce je popis aktivit poradce od začátku jeho spolupráce se společností. Konkrétně se jedná o shánění klientů, postup v kariérním plánu a jednání s klientem. V závěru shrnu výsledky mé práce, stručně zhodnotím předpokládaný vývoj a situaci finančního poradenství v České republice.
Analýza vztahu příjmu cílového segmentu a efektivity přímého prodeje na trhu vzdělávacích materiálů
Kasal, Filip ; Říha, David (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je problematika přímého prodeje jako jednoho z nejstarších nástrojů současného komunikačního mixu a jeho ovlivnění průměrným příjmem, kterým disponuje segment, na nějž je přímý prodej zacílen. Cílem práce je tedy zhodnotit, zda má jeden z demografických faktorů, a to medián příjmu na domácnost, vliv na konečnou produkci jednotlivých prodejců. Teoretická část práce je zaměřena na přímý prodej, jeho charakteristiku a postavení na světovém trhu. Dále je součástí teoretického výkladu také podrobné vylíčení osobnosti prodejce, proces získávání zákazníka a způsoby organizace přímého prodeje. Teoretickou část práce uzavírá kapitola tržní segmentace a popis faktoru průměrného příjmu. Pro účely praktické části jsem využil studentské stáže v přímém prodeji pod záštitou společnosti Southwestern Advantage, která využívá tohoto komunikačního nástroje k distribuci vlastní produkce vzdělávacích materiálů pro americkou školou povinnou mládež. Na základě analýzy přímého prodeje šesti studentů a jejich produkce v letech 2011 a 2012 a porovnání jejich výsledků s mediánem příjmu na domácnost v lokacích prodeje zhodnotím, zda má průměrný příjem vliv na přímý prodej vzdělávacích materiálů. Dílčí kapitolou praktické části je také stručný popis trhu, na kterém společnost Southwestern Advantage působí, marketingového mixu společnosti a cenové srovnání substitutů na trhu. Závěrem zhodnotím, zda je rozdílný příjem v oblastech prodeje směrodatný pro nárůst či pokles prodeje, a pokud ano, navrhnu řešení, jak tyto změny potlačit či jich naopak využít.
Door-to-door sales
Pacalová, Michaela ; Malý, Josef (vedoucí práce) ; Machková, Hana (oponent)
Práce sa věnuje tématu přímého prodeje. Cíl práce je na základě komparace přímého prodeje zhodnotit jeho specifika ve vybraných zemích, přiblížit přímý prodej ve vybrané společnosti a poukázat na tuto formu prodeje nejen doma, ale i v zahraničí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoreticka část práce vymezuje základní pojmy řešené problematiky, charakterizuje přímý prodej a předpoklady jeho úspěšnosti. Závěrem této části je komparace přímého prodeje ve vybraných zemích, a to na základě statistických ukazatelů a také běžně dostupných informací. V praktické části je představena společnost Southwestern, která využívá pŕímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Je zde stručně shrnuta její historie, produktové portfolio a také Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol.
Význam koučinku v přímém prodeji na příkladu společnosti Southwestern
Charvátová, Veronika ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Dvořák, Josef (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zkoumání závislosti mezi koučinkem a prodejními výsledky prodejců v průběhu stáže společnosti Southwestern. V teoretické části, na základě dostupné literatury a internetových zdrojů, popisuji pojem koučink a jeho historii. Dále se věnuji modelům koučinku a nástrojům, které koučové ke zvýšení výkonu koučovaných využívají. V závěru teoretické části definuji specifika přímého prodeje a vystihuji význam přímého prodeje v dnešní době. Praktická část je věnována společnosti Southwestern, která využívá přímý prodej k distribuci vzdělávacích produktů. Představuji zde historii společnosti, její produktové portfolio a letní Southwestern Advantage stáž pro studenty vysokých škol. Těžištěm této práce je výzkum, který jsem prováděla v průběhu léta 2012, kdy jsem aplikovala koučink při komunikaci s prodejci, se kterými jsem pracovala. Závěrem práce je propojení teorie s praxí a následná doporučení pro využití koučinku ke zvýšení objemu produkce prodejců společnosti Southwestern.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 12 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.