Název:
Faktory úspěšného prodeje - Vyhodnocení marketingového výzkumu a závislost ekonomických faktorů jako podpora manažerského rozhodování podniku
Překlad názvu:
Factors of Sucesse of Personall Selling - Evaluation of Marketing Research and Dependence of Economical Factors as a Management Decision Support for a Company
Autoři:
Čadová, Kateřina ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chvátalová, Zuzana (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
V této diplomové práci se monitoruje úspěšnost prezentací přímého prodeje. Realizací marketingového výzkumu jsou analyzovány jednotlivé ovlivňující faktory s podporou kvantitativních metod a vhodného počítačového systému. Výsledky jsou interpretovány s cílem formulovat následná doporučení pro podporu manažerského rozhodování.
In this diploma thesis is monitored the percentage of direct sales presentations. The implementation of marketing research analysis the individual influencing factors with the support of quantitative methods and appropriate computer system. The results are interpreted in order to formulate recommendations for the subvention of the business decisions.
Klíčová slova:
Maple.; marketingový výzkum; Přímý prodej; časová řada; Direct sales; Maple.; marketing research; time series
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/4245