Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh komunikačního mixu ve zvolené společnosti
Matulíková, Martina ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh komunikačního mixu pro společnost MOLČÍK kipper, a. s. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje popisu základních pojmů marketingového prostředí, jednotlivým analýzám podnikového prostředí, marketingovému mixu a následně marketingové komunikaci. V návaznosti na teoretickou část jsou v praktické části provedeny analýzy, které podrobně popisují současný stav společnosti a spolu s výsledky provedeného výzkumu slouží k vytvoření návrhů změn, které by měly zlepšit marketingovou komunikaci dané společnosti.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davidová, Petra ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Forst Agro s.r.o. Vysvětluje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s aktuální problematikou marketingu na trhu B2B. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění všech stanovených cílů.
Návrh komunikačního mixu společnosti při vstupu na zahraniční trh
Kalná, Tereza ; Ulč, Jakub (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na společnost FK system – povrchové úpravy, s.r.o., která poskytuje služby ve formě chemických a mechanických povrchových úprav kovů. Tato práce zahrnuje zpracování analýz vedoucích k navržení vhodného komunikačního mixu použitelného při vstupu společnosti na zahraniční trh. Práce se dělí na tři části – teoretickou, analytickou a návrhovou. Cílem bakalářské práce je navržení vhodného komunikačního mixu, který může společnost využít při vstupu na zahraničním trhu.
Návrh komunikačního mixu ve zvolené společnosti
Matulíková, Martina ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh komunikačního mixu pro společnost MOLČÍK kipper, a. s. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje popisu základních pojmů marketingového prostředí, jednotlivým analýzám podnikového prostředí, marketingovému mixu a následně marketingové komunikaci. V návaznosti na teoretickou část jsou v praktické části provedeny analýzy, které podrobně popisují současný stav společnosti a spolu s výsledky provedeného výzkumu slouží k vytvoření návrhů změn, které by měly zlepšit marketingovou komunikaci dané společnosti.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Davidová, Petra ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikačního mixu pro společnost Forst Agro s.r.o. Vysvětluje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s aktuální problematikou marketingu na trhu B2B. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění všech stanovených cílů.
Návrh komunikačního mixu vybraného podniku
Fríd, Filip ; MBA, Michal Bureš, (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh komunikačního mixu pro výrobce špičkových brousicích strojů. Obsahuje nejdůležitější pojmy a principy, které souvisí s aktuální problematikou marketingu v segmentu B2B. Dále je provedena podrobná analýza současného stavu podniku a vytvořen konkrétní návrh nového komunikačního mixu, který by měl vést k naplnění všech stanovených cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.