Název:
Návrh komunikačního mixu ve zvolené společnosti
Překlad názvu:
Proposal of the Communication Mix in the Selected Company
Autoři:
Matulíková, Martina ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Předmětem diplomové práce je návrh komunikačního mixu pro společnost MOLČÍK kipper, a. s. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje popisu základních pojmů marketingového prostředí, jednotlivým analýzám podnikového prostředí, marketingovému mixu a následně marketingové komunikaci. V návaznosti na teoretickou část jsou v praktické části provedeny analýzy, které podrobně popisují současný stav společnosti a spolu s výsledky provedeného výzkumu slouží k vytvoření návrhů změn, které by měly zlepšit marketingovou komunikaci dané společnosti.
The subjekt of thesis is a proposal of communication mix for the company MOLČÍK Kipper a.s. The thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis deals with the description basic terms of the marketing environment, analysis of the business environment, marketing mix and marketing communication. The second part of the thesis is a practical part. Practical part describes detailed analysis of the current state of the selected company. This part also shows the results of marketing research and creation of a concrete proposal for a new communication mix.
Klíčová slova:
analýza McKinsey „7S“; B2B trh; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; PEST analýza; Porterův model 5 konkurenčních sil; Segmentace trhu; SWOT analýza; B2B segment; market segmentation; marketing; marketing communication; marketing mix; PEST analysis; Porter five forces model; SWOT analysis; The McKinsey 7S Framework
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81508