Název: Návrh komunikačního mixu ve zvolené společnosti
Překlad názvu: Proposal of the Communication Mix in the Selected Company
Autoři: Matulíková, Martina ; Hornungová, Jana (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza McKinsey „7S“; B2B trh; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; PEST analýza; Porterův model 5 konkurenčních sil; Segmentace trhu; SWOT analýza; B2B segment; market segmentation; marketing; marketing communication; marketing mix; PEST analysis; Porter five forces model; SWOT analysis; The McKinsey 7S Framework

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/81508

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-587208


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet