Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Markentingová komunikace neziskové organizace - útulek pro zvířata
Fuchsa, David ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem digitální komunikační kampaně pro neziskové organizace typu zvířecí útulek. Tyto organizace se potýkají s finančními, personálními a kapacitními problémy, a zároveň nevyužívají naplno potenciál digitálního marketingu. Navržená strategie by jim měla pomoci zmírnit dopady problémů a lépe naplňovat cíle organizace při minimálním rozpočtu.
Multimediální komunikace
Vondra, Zdeněk ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Skrbek, Jan (oponent) ; Jurášková, Olga (oponent)
Multimédia jsou formou sdělování informací a sdílení znalostí prostřednictvím synergického efektu paralelně propojených komunikačních rovin. Jejich hlavní uplatnění je v tvorbě komunikací coby produktů i služeb a v tvorbě uživatelských rozhraní. Hlavním cílem této disertační práce je vytvořit model multimediální komunikace pro pochopení významu a smyslu použití multimédií v komunikačním procesu. Model popisuje návaznosti prvků a parametrů multimediální komunikace v rámci vnitřního i vnějšího kontextu. Dále je cílem práce vytvořit metodiku multimediální komunikace, která slouží pro návrh, tvorbu a vyhodnocování konceptů multimediálních komunikací. Metodika je vytvořena aplikací modelu multimediální komunikace. Disertační práce vychází ve své teoretické části z analýzy různých definic a přístupů vybraných k řešení modelu multimediální komunikace. Na to navazují rozbory teorií komunikace, pojmů média, multimédia, doručovací platformy a funkce komunikace. Na teoretickou část navazuje popis výzkumu v praxi čtyřech odlišných oblastí využití multimédií. Získané poznatky jsou v následujících částech práce analyzovány za účelem vytvoření modelu multimediální komunikace a odvozené metodiky multimediální komunikace. Metodika je dále ověřena prostřednictvím případové studie a jsou formulována doporučení pro její další rozvoj. Model a metodika multimediální komunikace vytvořené v této práci prezentují ucelený pohled na problematiku multimediální komunikace jako na nástroj využitelný pro konkrétní komunikační účel. Práce tak přináší nástroj pro řešení a studium multimediálních komunikací a zároveň definuje prostor pro rozvoj metodických postupů v této oblasti.
Komunikační kampaň krátkého animovaného filmu
Lavreniuk, Olena ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Předmětem bakalářské práce je návrh a praktické provedení marketingové kampaně 3D animovaného krátkého filmu 'Blue of the Sea' realizované v rámcích kurzu 4ME399 Multimediální projektový seminář na Vysoké Škole Ekonomické v Praze. Teoretická část práce obsahuje stručný popis základních prvků marketingové komunikace a specifiku filmového průmyslu. Praktická část se zabývá vytvořením konkretního marketingového plánu pro náš projekt, obsahuje analýzu trhu, výzkum cílové skupiny, volbu a implementace určitých marketingových aktivit.
Ekologie a udržitelnost na rozvíjejících se sociálních sítích
Vaněčková, Barbora ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Böhmová, Lucie (oponent)
Tato práce se zabývá tématem komunikace neziskových nestátních organizací v oblasti ekologie a udržitelnosti. Jejím cílem je analyzovat možnosti nových sociálních sítí a zhodnotit jejich vhodnost pro komunikaci daného segmentu s konkrétním příkladem neziskové organizace Green & Away. V první kapitole popisuji druhy neziskových organizací a jejich odlišné komunikační cíle a záměry. Druhá kapitola je věnována shrnutí nejběžnějších sociálních sítí a jejich trendů, především se ale soustředí na nové, neustále rostoucí sociální sítě, jako je Instagram nebo Tumblr. V závěru pak pomocí analýzy komunikačních cílů a současné komunikace organizace Green & Away navrhuji způsoby zefektivnění využívání sítí Facebooku a Twitteru a doporučuji přechod k dalším sociálním sítím. Přínosem této práce je poskytnutí souhrnného přehledu nových sociálních sítí, který může sloužit jako odrazový můstek nového způsobu komunikace s mladou generací nejen pro konkrétní organizaci, ale pro neziskový sektor jako celek.
Communication design of a new textile home decor brand
Vrabcová, Jana ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bedřichová, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce je návrh komunikace nové značky na trhu textilních bytových doplňků. Jejím hlavním cílem je objasnit z teoretického hlediska podstatu značky na základě jejího významu, prvků, identity a hodnoty a popsat jednotlivé procesy jejího budování a řízení. Praktická část je následně věnována představení značky BV.LINEN, pro kterou je navrhnut koncept komunikace zahrnující identitu, prvky značky a positioning na základě poznatků získaných z teorie a výsledků vlastních analýz zabývajících se charakteristikou cílových skupin a konkurenčních značek na trhu.
Využití emotikonů a emojis v internetové praxi
Davidová, Jitka ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce Využití emotikonů a emojis v internetové praxi si klade za cíl objasnit rozmach, který je v současné době kolem těchto neverbálních výrazových prostředků elektronické komunikace. Prostřednictvím mediálního pohledu se snaží odkrýt příčiny novodobého trendu a také upřesnit možnosti jeho využití. Emotikon zde není představen jen jako znak, ale také jako funkční prostředek intermediality. Předmět zkoumání je zasazen nejprve do širšího teoretického rámce, kde se čtenář dozvídá o základních pojmech a přístupech neverbální komunikace. Následně je zde detailně popsán historický vývoj unicodu, který ovlivnil samotnou podobu emotikonu. V praktické části se uplatňují získané poznatky při výzkumu interpretace znaků. Šetření je podrobněji rozebráno a doplněno o aktuální názory expertů, jež dokládají intermedialitu emotikonu. Znak je představen obecněji z hlediska forem využití a následně i konkrétněji z pohledu komunikačního prostředku v kontextu sociálních médií. Hlavním přínosem této práce je osvětlení historického vývoje současných emotikonů a poukázání na širokou škálu jejich interpretace.
Koncept výuky současné webové grafiky
Landa, Štěpán ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem práce je navrhnout koncepci kurzu, jenž by jednoduše popsal základní pravidla, trendy a procesy současného vizuálního designu webových stránek, efektivním způsobem informace předal studentům a podpořil tak zvyšování kvality a rozmanitosti studijních možností v rámci oboru Multimédia v ekonomické praxi. V teoretické části text poskytuje vědomostní základ pokrývající danou problematiku z pohledu nezávislého podnikatele od počáteční komunikace s klientem až po zpětnou evaluaci výstupů. Praktická část práce poté navrhuje konkrétní průběh výuky na základě průzkumu provedeného mezi studenty a absolventy Fakulty informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Osnova kurzu byla komponována způsobem, který jeho účastníkům poskytuje zázemí pro vytvoření kvalitního grafického návrhu webových stránek, k němuž se dopracují skrze rešerši prostředí, návrh obsahové struktury a aplikaci získaných poznatků v grafickém editoru.
Efektivita propagace sportovní události sportovní událostí
Rak, Tomáš ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Bedřichová, Petra (oponent)
Diplomová práce přináší pohled na organizaci sportovní události Prague Riverside cross v Praze, která se koná za účelem zviditelnění sportu vodní slalom na divoké vodě v době konání Světového poháru ve vodním slalomu na divoké vodě v pražské Tróji a také za účelem přilákání obecenstva na tuto hlavní sportovní akci. Práce představí vymezení specifik propagace události událostí a zaměří se na efektivitu takovéto propagace na konkrétním příkladu. Cílem práce je na základě analýz organizace sportovní události a na základě analýz návštěvnosti a obecném povědomí vyhodnotit smysl a efektivitu eventové propagace, doporučit vhodné návrhy pro budoucí propagování touto formou a v neposlední řadě upozornit na nevhodná řešení a rizika eventové propagace. Práce porovnává stav před využitím propagace událostí a po zavedení této metody. K výsledkům budou použity metody dotazníkového šetření, finanční analýza a porovnání statistických dat.
Vliv moderních technologií na reakce spotřebitele
Černý, Filip ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Vondra, Zdeněk (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na změnu nákupního chování, kterou přinesla nová informační a digitální doba. Mapuje technologický vývoj od poloviny dvacátého století až do dneška a odpovídá na otázku, jaké nové kontaktní body do vztahu marketér-spotřebitel tyto inovace přinesly, jak nové kanály ovlivňují spotřebitele a jak jich mohou značky využít k větší prosperitě. Pro dosažení cílů této práce jsou vybrány nejdůležitější technologie a aplikace, které jsou podrobně popsány a následně demonstrovány na konkrétních příkladech, se kterými jsem se setkal během rok a půl dlouhé praxe v reklamní agentuře Leo Burnett.
Technologie výroby filmového zvuku
Kolingr, Tomáš ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Cílem této práce je poskytnout základní informace o tvorbě zvukové složky audiovizuálního díla malého rozsahu. V praktické části jsou tyto teoretické znalosti konfrontovány s praktickým postupem tvorby zvukové složky krátkometrážního filmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
2 Vondra, Zbyněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.