Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí68 - 77dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení
Šejvl, Martin ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix FK Pardubice a návrhy na jeho zlepšení Cíle: Rozbor jednotlivých marketingových nástrojů, které tvoří marketingový mix sportovního klubu. Zjištění názorů fanoušků k marketingu klubu a následně navrhnout postupy ke zkvalitnění marketingového mixu, které by vedly k vyšší spokojenosti diváků a návštěvnosti zápasů. Metody: Studium odborné literatury v oblasti sportovního marketingu, realizace a vyhodnocení dotazníkového šetření, neformální interview, zúčastněné pozorování a případová studie k rozboru marketingového mixu. Výsledky: Ke zkvalitnění marketingového mixu byla navrhnuta doporučení. Návrhy se vztahují především rozšíření pracovní síly, aktivnější komunikace s fanoušky a zkvalitnění propagace. Klíčová slova: Dotazník, marketing, marketingový mix ve sportu, sportovní marketing.
Kvalita služeb v Solarium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Kvalita služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Solárium Fitness BBC Evropská, zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a v případě potřeby navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Dílčím cílem je porovnání spokojenosti zákazníků Solárium Fitness BBC Evropská s konkurentem. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru, a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v Solárium Fitness BBC Evropská. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ukázal, že jsou klienti s těmito službami velmi spokojeni a dosahují vyšší spokojenosti než zákazníci zkoumané konkurence. Také ale odhalil malé rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit...
Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie
Chvalná, Martina ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Marketingový plán Pražské tělovýchovné unie Cíl práce: Cílem této diplomové práce bylo vytvoření návrhu marketingového plánu pro Pražskou tělovýchovnou unii, včetně analýz vnějšího a vnitřního prostředí s úmyslem zlepšit prosperitu této organizace pomocí marketingových aktivit. Metody: Vedle kvalitativní metody (rozhovory a panel expertů) bylo využito i metody kvantitativní (písemné a elektronické dotazování). Výsledky: Data získaná z dotazníkového šetření a z panelu expertů byla zpracována v praktické části této diplomové práce. Spolu s náměty z rozhovorů byla na základě těchto výsledků zvolena marketingová strategie a vhodná skladba nástrojů marketingového mixu, sloužící k dosažení marketingových cílů organizace. Klíčová slova: marketingový plán, marketingový mix, Pražská tělovýchovná unie, PTU Praha, sportovní organizace, nezisková organizace, PEST, SWOT
Marketingová komunikace České olympijské nadace
Hrachová, Johana ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingová komunikace České olympijské nadace Cíle: Cílem této práce je provést analýzu a zhodnocení dosavadní marketingové komunikace České olympijské nadace a na základě těchto poznatků vytvořit projekt představující návrhy na zdokonalení marketingové komunikace této organizace tak, aby došlo k zefektivnění ve využití jednotlivých částí komunikačního mixu a zavedení doposud nevyužívaných nástrojů. Metody: V rámci zhodnocení marketingové komunikace je pro tuto práci zvoleno provedení jak kvantitativního, tak kvalitativního výzkumu. Je aplikována metoda elektronického dotazování na vzorku dostupných respondentů. Sběr dat je realizován za pomoci předem připravených dotazníků, které jsou rozesílány elektronickou poštou jednotlivým dotazovaným. Pro zjištění veškerých současných komunikačních kanálů je také použita metoda hloubkového interview s manažerkou projektu Česká olympijské nadace. Výsledky: Výstupem práce je návrh marketingové komunikace obsahující nové komunikační prostředky i způsoby zefektivnění stávajících, které jsou vytvořeny na základě analýzy a zhodnocení současného stavu využívaných marketingových nástrojů. Klíčová slova: komunikační mix, propagace, neziskový sektor, nadace, hloubkové interview, elektronické dotazování
Průzkum spokojenost účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu
Hons, Michal ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název práce: Průzkum spokojenosti účastníků Pankrácké zimní ligy v beach volejbalu Cíl práce: Cílem diplomové práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zjistit, jak jsou účastníci spokojeni se současným ročníkem Zimní ligy. Dále na základě výsledků analyzovat důvody úbytku hráčů oproti předešlým ročníkům a navrhnout změny, které by měly dopomoci opětovnému nárůstu množství a zlepšení kvality, potažmo spokojenosti hráčů. Metody: Kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. Výsledky: Účastníci jsou nejvíce spokojeni s čistotou a prostředím areálu na Pankráci. Kvalitu soupeřů i množství zápasů hodnotí také pozitivně. Naopak největší problém shledávají v ceně startovného. Na základě výsledků bylo doporučeno ho snížit, pozměnit herní systém soutěže a upravit ceny pro vítěze turnajů a ligy. Klíčová slova: Beach volejbal, Pankrác, Zimní liga, spokojenost
Marketingový mix DHK Baník Most a návrhy na jeho zlepšení
Ryšánková, Helena ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
MARKETINGOVÝ MIX DHK BANÍK MOST A NÁVRHY NA JEHO ZLEPŠENÍ Bakalářská práce se bude zabývat analýzou marketingového mixu házenkářského klubu DHK Baník Most. Cíl práce: Zjistit pomocí výzkumných metod účinnost jednotlivých marketingových nástrojů. Zpracovat návrhy a doporučení pro zlepšení marketingového mixu klubu, které mají přispět k přilákání nových fanoušků a zvýšit spokojenost těch stávajících. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito pozorování, neformálního interview a dotazníkového šetření. Výsledky: Na základě získaných dat a informací byly odhaleny nedostatky v koncepci jednotlivých marketingových nástrojů. Jednalo se především o upravení doprovodného programu v průběhu utkání a fungování halového bufetu. Dále pak byly navrženy korekce v oblasti výhod plynoucích ze zakoupení sezonní permanentky. Doporučení se také týkaly propagace klubu, byly vzpomenuty typy propagace, kterých by klub mohl více využívat. Všechny návrhy, jak tyto nedostatky odstranit, byly prezentovány vedení klubu pro budoucí realizaci. Klíčová slova: marketingové nástroje, marketingový výzkum, dotazník, interview, házená
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové
Slobodníková, Aneta ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové Cíle: Cílem této bakalářské práce je zjistit spokojenost zákazníků Family Fitness Olgy Šípkové na základě jejich očekávání a vnímání skutečné hodnoty poskytovaných služeb. Na základě dotazníkového šetření sesbírat data a následně dle získaných poznatků navrhnout opatření a řešení zjištěných nedostatků. Metody: Metoda zvolená pro marketingový výzkum je metoda písemného dotazování. Velikost výběrového souboru byla určena vlastním úsudkem a snadnou dosažitelností. Respondenti jsou zařazováni do vzorku prostým náhodným výběrem. Výsledky: Dle výsledků marketingového výzkumu jsou zákazníci Family Fitness poměrně spokojeni. Přesto byly dotazováním zjištěny určité nedostatky, na kterých by měl management fitness zapracovat. V závěru práce bylo sestaveno několik doporučení. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, služby, fitness centrum, dotazník
Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků
Čokrtová, Jana ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků Cíl: Hlavním cílem této práce je porovnání kvality poskytovaných služeb dvou fitness center v Českém Brodě z pohledu spokojenosti zákazníka. Jedná se o fitness centrum Infinity a fitness centrum Natálie. Dalším cílem je, po zjištění s čím jsou zákazníci spokojeni a nespokojeni, určit, ve kterém fitness centru jsou zákazníci se službami spokojenější. Dílčím cílem je doporučit vedení obou fitness center případná východiska pro vyšší spokojenost zákazníků. Metody: Primární data byla získána pomocí dotazníku Servqual, který měli možnost vyplnit zákazníci na recepcích obou fitness center. Další data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness center. Výsledky: Z dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků je zřejmé, že zákazníci jsou více spokojeni se službami ve fitness centru Natálie. Ani v jednom fitness centru nejsou ovšem zákazníci plně spokojeni ve všech oblastech zkoumání. V závěru práce jsou navržena doporučení, kterými by se fitness centra měla zabývat a tím zvýšit spokojenost zákazníků s jejich službami. Klíčová slova:Servqual dotazník, fitness, spokojenost zákazníka, sportovní služby, konkurence
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekávání
Marketingový mix Fitbox Kladno
Šíma, Jiří ; Omcirk, Vilém (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: MARKETINGOVÝ MIX FIT BOX KLADNO Cíle: Cílem této práce bylo získání informací o fungování marketingového mixu z pohledu zákazníků i vedení centra. Na základě zjištění byly vyhotoveny návrhy a doporučení na zlepšení současného marketingového mixu. Metody: Marketingový mix byl analyzován pomocí marketingového výzkumu, konkrétně dotazníkového šetření, rozhovoru a pozorování. Výsledky: Podle výsledků šetření jsou zákazníci nejméně spokojeni s prostory šaten a přehledností webových stránek. Naopak nejvíce spokojeni jsou návštěvníci s kvalitou lekcí a přístupem instruktorů. Klíčová slova: marketingový mix, fit box, dotazník, interview

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí68 - 77dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 PECÍNOVÁ, Marcela Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.