Název: Marketingový mix DHK Baník Most a návrhy na jeho zlepšení
Překlad názvu: Marketing mix DHK Baník Most and proposals for its improvement
Autoři: Ryšánková, Helena ; Ruda, Tomáš (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; komunikační mix; marketingový mix; marketingový výzkum; communication mix; marketing mix; marketing research; questionarre

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/76991

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-346486


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet