Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí215 - 224  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza trhu poptávkových portálů a perspektivy jeho rozvoje
Němec, Pavel ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Bureš, Jiří (oponent)
Práce analyzuje český trh elektronických tržišť. První část práce se věnuje zmapování celého trhu, dává si za cíl nalézt co nejvíce těchto tržišť. Každé tržiště je přehledně zpracováno s uvedením základních údajů. Ve druhé části je již provedeno srovnání tržišť dle předem stanovených metrik. Tato část práce pracuje hodně s tabulkami a grafy pro lepší přehlednost analyzovaných dat. Třetí a poslední část se zabývá odhadem stavu trhu do budoucna. Může nastat situace, že jedeno tržiště ovládne celý trh? Jaké technologie jsou na obzoru? Existují nějaké hrozby trhu? To jsou otázky, na které tato část přináší odpovědi.
Optimalizace řízení projektu v oddělení přípravy a výroby nářadí ve Škoda auto, a.s.
Jirků, Roman ; Svobodová, Hana (vedoucí práce) ; Němec, Petr (oponent)
Práce analyzuje proces řízení projektů při výrobě nářadí a přípravků v oddělení výroby a přípravy nářadí ve Škoda Auto a.s. Jsou zde rozebrány jednotlivé činnosti nutné k řádnému splnění zadání ze strany zákazníka. Práce si kladla za cíl analýzu a návrh zlepšujících návrhů v tomto procesu. Za účelem získání potřebných informací od pracovníků bylo provedeno dotazníkové šetření, které pomohlo při analýze a následném návrhu opatření.
Finanční analýza STOCK Plzeň a.s.
Němec, Pavel ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Němeček, David (oponent)
Tématem práce je finanční analýza společnosti STOCK Plzeň a.s. Cílem diplomové práce je předložit ucelenou analýzu ekonomické a finanční situace podniku. Tato finanční analýza je rozborem stavu a vývoje financí firmy ve sledovaném období (2002-2006), zejména podle údajů z účetních výkazů.
Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR
Valterová, Lenka ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Němec, Petr (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na mediální mix a mediální komunikaci, členění médií, charakteristiky tisku, výhody a nevýhody tisku v reklamě. Segmentace trhu celostátních denních periodik v ČR vymezuje zkoumaný trh, stanovuje významná kritéria, odkrývá segmenty, rozvíjí profily čtenářů deníků a závěrečně hodnotí segmentaci.
Firemní komunikace v procesu managementu změn - na příkladu změny strategické orientace Českých drah
Krch, Roman ; Němec, Petr (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent) ; Hanáková, Eva (oponent)
Práce hodnotí význam integrované komunikace pro korporace. Popisuje komunikaci jako manažerský nástroj, který napomáhá prosazovat změny a urychluje dosažení vytyčených cílů. Zvláště patrné je to pak v měnícím se prostředí, což je příklad Českých drah, které se rozhodly změnit svůj přístup. Konkrétně ? zaměřit se víc na zákazníka. A právě komunikace v tomto procesu hraje klíčovou roli.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí215 - 224  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
27 NĚMEC, Pavel
46 NĚMEC, Petr
27 Němec, Pavel
46 Němec, Petr
1 Němec, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.