Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru
Holá, Táňa ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Diplomová práce Média jako prostředek interní komunikace v ICT sektoru mapuje a analyzuje spektrum médií, které firmy podnikající v oboru informačních a komunikačních technologií využívají ve své interní komunikaci. Práce se dělí na čtyři základní části. První část práce představuje teoretickou literární rešerši a poskytuje tak základnu pro následující analytický výzkum. Tato část se soustředí na popis interní komunikace jako oboru zkoumání a následně jednotlivých komunikačních kanálů, potažmo médií užívaných právě v interní komunikaci. Druhá část práce tvoří popis metodologie užité pro tuto studii. Třetí část se zaměřuje na prezentaci dat získaných jak z kvalitativního (hloubkových rozhovorů), tak z kvantitativního výzkumu (statistického vyhodnocení odpovědí z elektronického dotazníku). Čtvrtá část práce, diskuze, se pak věnuje analýze získaných údajů, jejich porovnání s teoretickou částí a zároveň zde autorka odpovídá na výzkumné otázky a podotázky této studie.
Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014
Šlejharová, Veronika ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce Značka Pandora na českém trhu od roku 2010-2014 se zabývá popisem společnosti PANDORA, její marketingovou strategií a formami komunikace, které aplikuje na českém trhu. Dále také popisuje vstup značky na český trh a porovnává ji s přímou konkurenční značkou Trollbeads. Další část se věnuje deskripci a analýze hlavních nástrojů komunikačního mixu, které značka v rámci své komunikace ve stanoveném období využila. Poslední část je věnována kvantitativním výzkumům, které byly provedeny pro získání informací o postavení značky PANDORA na českém trhu, o kupních motivech a loajalitě jejích zákazníků. Závěrem této bakalářské práce je podrobná deskripce a analýza marketingových aktivit společnosti Pandora, podložená z části výsledky výzkumu.
Nové trendy v získávání zákazníků prostřednictvím platforem online marketingu na příkladu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Němcová, Markéta ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Soukeník, Štěpán (oponent)
(abstrakt) ŠKODA AUTO a.s. se v dnešní době, kvůli změnám, které s sebou přinesla technologie chytrých telefonů a internetu, snaží oslovovat zákazníky čím dál tím víc digitální komunikací. Práce se zaměří na používání technik online marketingu ve spojitosti s digitální brandovou strategií. Využitím specifických online platforem se společnost ŠKODA AUTO a.s. snaží představit značku lidem, kteří ji doposud neznali a propojit ji ještě více se sponzoringem společnosti. Cílem práce je přiblížit vybrané druhy komunikačních aktivit, popsat princip jejich fungování, zanalyzovat strategii, která je za jejich kreativou, následně zanalyzovat úspěšnost těchto kanálů a na základě dostupných dat poté doporučit případné změny v komunikační strategii.
Facial Coding jako nástroj neuromarketingového měření emoční odezvy
Picková, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Bakalářská práce se věnuje neuromarketingovému výzkumu spotřebitelského chování, přičemž se zaměřuje na jeden konkrétní nástroj, patřící do této skupiny, takzvaný Facial Coding. Úvodní část textu prezentuje teoretické základy, na nichž tato výzkumná technika staví, především psychologii emocí a její východiska, a popisuje šestici základních emocí, jež jsou tímto způsobem měřeny. Dále je v práci představen zakladatel výzkumné metody Facial Coding, Paul Ekman, a jeho studie lidské tváře. Ve třetí části text popisuje moderní podobu Facial Codingu, výhody a nevýhody tohoto nástroje a jeho aplikaci v marketingovém výzkumu, která je ilustrována praktickými příklady.
Využití sociálních sítí v sociálních podnicích
Daribazar, Togtokh ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Turková, Kateřina (oponent)
Předložená bakalářská práce se věnuje tématice sociálních sítí a jejich využití v sociálních podnicích. Tato práce je rozdělená na dvě části. První část je teoretická a zabývá se historií, teoriemi a definicemi sociálních podniků a sociálních sítí. Druhá a hlavní část práce je praktická. Pro tuto část byla vybraná metoda kvantitativní obsahové analýzy, pomocí které jsou analyzované příspěvky tří vybraných sociálních podniků, které byly přidané na jejich sociální sítě v rozmezí od 1. července do 31. prosince roku 2017. Cílem analýzy je provést komparaci mezi jednotlivými podniky a odpovědět si na výzkumné otázky, které jsme si položili na začátku práce. Na základě těchto odpovědí bude sociálním podnikům doporučená strategie, jak efektivně komunikovat na jednotlivých sociálních sítích. Toto doporučení je aplikovatelné i ostatními sociálními podniky s podobným zaměřením jako vybrané tři podniky.
Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018
Škaldová, Markéta ; Schneiderová, Soňa (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza marketingových a PR aktivit společnosti Lidl ČR v letech 2017-2018 je popis vybraných komunikačních aktivit této firmy, jenž je specifická svou filozofií založenou na většinovém prodeji privátních značek a pravidelně obměňovanou nabídkou tematických týdnů, která kromě potravin obsahuje i nepotravinový sortiment výrobků. Společnost vstoupila na český trh jako diskontní řetězec s agresivní cenovou politikou a byla tak vnímána i zákazníky, svůj obchodní model poté však změnila a představila novou koncepci, prostřednictvím které si klade za cíl nabízet kvalitní produkty za nejlepší ceny. Tento nový koncept společnost prezentuje především modernizací svých prodejen, ale i dalšími aktivitami pro zlepšení své image a oslovení nového segmentu zákazníků. Cílem práce je popis a analýza těchto aktivit a kanálů, prostřednictvím kterých jsou uskutečňovány, a to pomocí marketingového mixu a jeho 4P. Cílem práce je také pomocí primárního kvantitativního výzkumu zjistit, zda zákazníci Lidlu společnost stále vnímají jako levného obchodníka, nebo úspěšnou značku, která nabízí kvalitní produkty. Práce je navíc doplněna o sémiotickou analýzu titulní strany akčního letáku, vzhledem k tomu, že koncepce těchto letáku je na českém trhu unikátem.
Porovnání marketingových aktivit producentů piva na českém trhu v digitálním prostředí v letech 2014-2017
Doskočil, Ondřej ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl přehledně ukázat online marketingové aktivity regionálních malých pivovarů, které se vyskytují v Hlavním městě Praha a jeho blízkém okolí. Cílem práce je také popsat komunikační aktivity čtyř vyselektovaných malých pivovarů a ukázat z nich nejkvalitněji komunikující malý pivovar ve sledovaném regionu. V úvodu práce popisuje segment trhu pivovarnictví, zmíní legislativní omezení, která jsou pro segment specifická a ve stěžejní části popisuje vybrané značky a jejich komunikační aktivity, které poté srovnává mezi sebou.
Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop
Vilišová, Barbora ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
(abstrakt) Bakalářská práce na téma "Návrh komunikační strategie pro značku WIN-WIN shop" se zabývá propojením marketingové komunikace a udržitelné módy. Pojednává o značce WIN WIN love, jejím vzniku a komunikační strategii. V teoretické části práce definuje termíny marketingová komunikace, marketingový mix a komunikační mix, u něhož pak dále rozebírá reklamu, podporu prodeje, public relations, přímý marketing a osobní prodej. Popisuje teoretická východiska spjatá se značkou, rozebírá její identitu a hodnotu. V deskriptivní části práce specifikuje vznik a popis značky a analyzuje její cílovou skupinu podle modelu Galaxie GIM. V analytické části se práce zabývá jednotlivými prvky marketingového mixu, dále pak popisem současné komunikace s ohledem na její silné a slabé stránky, a na závěr hodnotí jednotlivé faktory značky pomocí SWOT analýzy. Závěrečná část práce je věnována primárnímu výzkumu, který je proveden pomocí metody online dotazování prostřednictvím dotazníku. V závěru práce vyhodnocuje výsledky dotazníku a navrhuje doporučení na konkrétních příkladech za účelem zlepšení komunikační strategie do budoucna.
Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci
Šteflová, Aneta ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci" se zabývá deskripcí nákupních impulzů v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingových komunikačních nástrojích umisťovaných v hypermarketech v rámci kategorie nečokoládových cukrovinek. První teoretická část uvádí do problematiky nakupování v místě prodeje, seznamuje se základními pojmy, následně definuje impulzívní nakupování a rozebírá jednotlivé nákupní impulzy a možnosti implementace impulzů v místě prodeje. V druhé části práce jsou teoretické poznatky použity k popisu in-store marketingových komunikačních nástrojů užitých různými zástupci značek nečokoládových cukrovinek v rámci jejich komunikace na prodejnách českých hypermarketů. Informace o nákupních impulzech jsou získávány z knižních a elektronických zdrojů, popis POP komunikačních nástrojů v hypermarketech vychází z vlastního pozorování a z analytické diskuze stávajícího využití nákupních impulzů vybrané kategorie s podklady a teoriemi nashromážděnými v teoretické části práce. Cílem je popsat současný stav užitých POP komunikačních nástrojů se zaměřením na nákupní impulzy, prostřednictvím kterých značkoví výrobci bonbonů v místě prodeje s nakupujícími komunikují.
Programy loajality: případová studie Tesco
Svobodová, Veronika ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Jedná se o bakalářskou práci na téma Programy loajality: případová studie Tesco. Práce se dělí na dvě části, z nichž první je teoretická. V této pasáži je věnován prostor obecně pojmu loajalita v kontextu marketingu a až následně je uvedena samotná definice programů loajality. Tato část také zahrnuje rozdělení věrnostních programů dle jejich cílové skupiny, stručně popisuje i historii schémat loajality a následně je tato část věnována efektivitě programů, která je podle mnohých teoretiků diskutabilní. Z toho důvodu jsou v této části uvedeny pro ilustraci i některé empirické studie a zároveň je zmíněno i jejich dělení. Druhá polovina práce se věnuje společnosti Tesco, která je nejprve stručně představena, následně je popsána její historie, v níž je například také zmíněn první pokus společnosti o zavedení programu loajality. Následně se práce věnuje konkrétně věrnostnímu programu Clubcard. Nejprve je popsán vznik původního konceptu z Británie a jeho první testování, následně je prezentována česká verze programu. V rámci této pasáže je vysvětlen princip sbírání bodů a odměn a podmínky v členství v programu. Práce je doplněna vizuály zobrazující kvartální Clubcard vyúčtování a kampaň, která doprovázela spuštění programu v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KOUDELKOVÁ, Pavlína
16 KOUDELKOVÁ, Petra
2 Koudelková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.