Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 276 záznamů.  začátekpředchozí101 - 110dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011-2013
Jordán, Libor ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
v českem jazyce Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace Air Bank v letech 2011 - 2013" se zabývá marketingovou komunikací v místě prodeje na pobočkách Air Bank v České republice. Jejím cílem je popis in-store marketingové komunikace banky a srovnávací popisná analýza této komunikace s největší konkurenční bankou, Českou spořitelnou. V první části se práce zabývá rešerší dostupných zdrojů o in-store marketingové komunikaci včetně představení základních pojmů. Tato teoretická část se dále zaměřuje na historii in-store složky komunikace a smyslový marketing. Druhá část se věnuje deskripci samotného konceptu a pojetí firemních hodnot v in- store marketingové komunikaci Air Bank. V této části se také nachází srovnávací analýza s konkurenčním subjektem. Výsledky této práce umožňují popis stavu in-store marketingové komunikace během prvních dvou let chodu společnosti, vyhodnocení konkurenční srovnávací analýzy a doporučení k lepšímu využití in-store komunikace v Air Bank.
Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Masařík, Vojtěch ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.
Analýza interní komunikace organizace Junák - český skaut, z.s.
Kroupová, Mariana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat interní komunikaci organizace Junák - český skaut, z.s. v posledních dvou letech. Teoretická část pokládá základní cíle, smysl, obsah a strategii interní komunikace a zaměřuje se na její specifika v neziskovém sektoru obecně a organizaci Junák konkrétně. Pro praktickou část využívá práce prvky GAP analýzy a hledá mezery mezi ideálním a současným stavem interní komunikace organizace, s návrhem organizačních plánů pro jejich doplnění a přehledem možných rizik.
Trendy, vývoj a percepce v kontextu programatické reklamy
Cahlík, Zdeněk ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Stillerová, Markéta (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast internetových médií, konkrétně na monetizaci reklamního prostoru, který internet poskytuje prostřednictvím programatického nákupu internetové reklamy se zaměřením na Real Time Bidding. Teoretická část se věnuje krátké analýze mediální krajiny USA, především pak fenoménu programatického způsobu nákupu internetové reklamy v internetových médiích v souvislosti s technologickým vývojem a optimalizačními strategiemi. Představuje počátky vzniku programatického nákupu internetové reklamy, zabývá se jednotlivými formami online reklamy a jejím vývojem. V praktické části jsou představeny dvě odlišné online mediální strategie bankovní instituce, které jsou dále v rámci explorativní komparační techniky experimentu zkoumány. V této části je kladen důraz na změnu technického nastavení operabilně společně se změnou nákupu reklamy, kdy v rámci reklamního servingu kampaní dochází ke změně klíčových nastavení. Cílem diplomové práce je představení možností, které programatický nákup reklamy v online médiích v České republice přináší. Výsledkem práce je shrnutí poznatků v kontextu vývoje elektronické reklamy v aplikaci na dvě online mediální strategie bankovní instituce.
Prezentace lokální módy v českých lifestylových magazínech
Bártová, Tereza ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Zavadilová, Tereza (oponent)
Český módní průmysl se neustále vyvíjí, má však stále značné rezervy. Jedním z dlouhodobě zakořeněných problémů je skutečnost, že móda není dostatečně považována za součást kultury a je vnímána veřejností spíše jako bulvární téma. Cílem diplomové práce je za použití kvantitativní obsahové analýzy prozkoumat, v jaké míře a jakých souvislostech česká lifestylová média publikují články o lokální módě. Analýza je provedena na titulech Vogue CS, Elle, a Harper's Bazaar za období od srpna 2018 do prosince 2020. Teoretická část je zaměřena na úvod do problematiky, nejprve představuje historický vývoj módního průmyslu a módní žurnalistiky, poté přináší informace o současném stavu módního průmyslu a mediálního trhu s lifestylovými magazíny v ČR. Metodologická část je věnována výchozím teoriím, rešerši předchozího výzkumu a poté designu vlastního výzkumu. V rámci výzkumu byly stanoveny tři základní výzkumné otázky a formulovány čtyři hypotézy, z nichž dvě se podařilo potvrdit. Výsledky výzkumu naznačují, že nejčastěji se o lokální módě píše v souvislosti s projektem Mercedes-Benz Prague Fashion Week a žánrově téma nejvíce pokrývají online publikované redakční články.
Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile - ČiliChili a Changer
Vičar, Jakub ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Firemní časopisy mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile: ČiliChili a Charger" si klade za cíl zmapovat obsah firemních periodik zaměřených na zákazníky. Analyzovány jsou dva různé magazíny za periodu let 2017-2019, kdy bylo vydáno 35 výtisků a 22 webových adaptací těchto periodik. Jelikož jsou firemní časopisy odlišné od časopisů určených pro širokou veřejnost, teoretická část práce popisuje jejich historii, specifika a prolnutí s marketingovou a PR funkcí, stejně tak jako nabízí náhled do tvorby nativní reklamy a obsahového marketingu či žurnalistiky, s nimiž se tyto magazíny jako nástroj marketingové praxe úzce prolínají. V praktické části práce je pomocí metody kvantitativní obsahové analýzy vyčíslen poměr různých témat obsahu, rozděleného na obsah se společnostmi nesouvisející, vlastní reklamu, komerční články, CSR témata a řadu dalších. Kategorizací a kvantifikací obsahu tato práce odhaluje podíl reklamních sdělení v celkovém objemu titulů, který v některých případech dosahuje až poloviny celku. Zároveň identifikuje klíčová témata a vývoj v jejich komunikování spolu s možnými trendy v oboru. Z výsledků výzkumu vyplývá, že ve výběru hlavních témat a rozdělení obsahu na komerční a nekomerční, hraje roli komunikační strategie dané společnosti a trendy se mohou titul od titulu lišit.
Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka
Ludačková, Zuzana ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Bakalářská práce ,,Obchodní strategie překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka" se zabývá procesem strategického plánování u MSP na poli překladatelských agentur. Jejím cílem je vytvoření komplexního obchodního plánu, který zajistí budoucí rozvoj firmy. Na základě literární rešerše nejprve popisuje teoretické postupy při přípravě obchodního plánu, od stanovení cílů, přes vypracování situačních analýz, až po tvorbu strategií. Představuje jednotlivé analytické nástroje a modely, jejich výstupy, proces volby vhodné varianty, její následnou implementaci a zhodnocení. Praktická část se zaměřuje na aplikaci těchto teoretických principů na konkrétní příklad překladatelské agentury Jipka - Moje jazykovka, formulaci strategických cílů a návrh kroků, které povedou k jejich naplnění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 276 záznamů.   začátekpředchozí101 - 110dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 KOUDELKOVÁ, Pavlína
16 KOUDELKOVÁ, Petra
2 Koudelková, Pavla
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.