Název: Role Instagramu v employer brandingové strategii firmy
Překlad názvu: The role of Instagram in the employer branding strategy
Autoři: Loudová, Michaela ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2022
Jazyk: cze
Klíčová slova: Employer branding; Instagram; online marketing; personalistika; sociální sítě; Employer branding; human resources; Instagram; online marketing; social media

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/171385

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-455902


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2022-02-27, naposledy upraven 2023-12-31.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet