Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 558 záznamů.  začátekpředchozí165 - 174dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
International Marketing Mix of Selected Company Entering Foreign Market
Sadloňová, Lujza ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
The diploma thesis focuses on the issue of the international marketing mix of a Czech company entering the German market. It specifies the motives and forms of entering the foreign market and defines the individual components of the international marketing mix. It contains a suggestion for a suitable form of entry, elaboration of an international marketing mix of the company and based on a survey of competitive prices of selected products, it recommends choosing a suitable pricing strategy when entering a foreign market.
The Proposal of the Communication Mix for a New Product
Pšejová, Kristína ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
This diploma thesis is focused on marketing, specifically the communication mix. The theoretical part defines the most important concepts needed to understand the issue. At the same time, there are described analyzes, which will be later used in the analytical part, that evaluates the current state of the selected company. Based on that analyzes, the last part of the thesis will propose solutions to the identified deficiencies to correspond with the main goal of the work.
Návrh komunikačního mixu společnosti
Mrňousová, Zuzana ; Murdoch, Josef (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na návrh efektivního komunikačního mixu prodejny s oblečením. Definuje důležité pojmy a formy marketingového mixu, se zaměřením na nástroje marketingové komunikace. Obsahuje podrobnou analýzu současné situace, která je výchozím podkladem při výběru jednotlivých nástrojů komunikačního mixu prodejny.
Marketingový mix společnosti
Klusák, Tomáš ; Mucha,, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a následně návrh marketingového mixu společnosti, která se zabývá ubytovacími, stravovacími a pohostinskými službami. Teoretická část se věnuje definici základních pojmů z oblasti marketingu a především oblasti ceny, místa prodeje, produktu a propagaci. Analytická část práce je zaměřena na posouzení vnějšího a vnitřního prostředí vybrané společnosti a analýzu prvků mixu tak, jak je má v současné době nastavené. Na základě zjištěného stavu budou vyvozeny závěry a návrhy, které povedou ke zlepšení hospodaření a upevnění společnosti na daném trhu v dalších letech.
Marketingový mix rodinného penzionu
Sikorová, Petra ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingový mix podniku, konkrétně na rodinný pen-zion. Teoretická část obsahuje definice základních pojmů marketingového mixu a jeho nástrojů, rovněž také analýz vedoucí ke zlepšení marketingového mixu penzionu. Analy-tická část diplomové práce je zaměřena na analýzu současného stavu penzionu a na mar-ketingový mix. V návrhové části jsou obsaženy navrhnuté změny, které povedou ke zlepšení současného marketingového mixu.
Uplatnění marketingu v sektoru služeb
Klimová, Monika ; Pretóry, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce na téma: „Uplatnění marketingu v sektoru služeb“ se zaměřuje na analýzu vnitřního a vnějšího marketingového prostředí a marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. V první části diplomové práce je uvedeno teoretické shrnutí základních marketingových pojmů, dále je provedena marketingová analýza a vyhodnocení marketingového výzkumu a v poslední části jsou vypracovány vlastní návrhy na optimalizaci v oblasti spokojenosti zákazníků a oblasti marketingových aktivit.
Návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na zahraniční trh
Franěk, Jiří ; Schüller, David (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh online marketingové kampaně společnosti expandující na polský trh pomocí growth hackingu a marketingového frameworku PAVORD. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů v oblastech online marketingu, Facebook Ads Manageru a reportingu reklamních kampaní. Analytická část je dedikována představení projektu, analýze současného stavu, marketingovému mixu společnosti a výzkumu korelace a kauzality vybraných metrik na úspěšnost reklamních příspěvků. V návrhové části je představen způsob využití nasbíraných dat pro návrh kampaně, nastavení procesů pro řízení a vyhodnocování reklamních příspěvků skrze growth hacker app.
Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné
Nejčevová, Lada ; Cafourek, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem „Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné“ je zaměřena na sestavení návrhu marketingového plánu ke konkrétnímu projektu. Diplomová práce je rozčleněna na tři základní části. V první kapitole jsou uvedena teoretická východiska z oblasti marketingu, druhá kapitola se zabývá analýzou současného stavu vybrané společnosti a projektu vánočního turné a ve třetí kapitole jsou formulovány návrhy na zlepšení propagace a celkového chodu daného projektu.
Analýza marketingového projektu podniku
Runštuk, Zdeněk ; Šabat, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou kampaní firmy XY. Zaměřenou na živnostníky a malé podnikatele, kteří firmu neznají, nebo od ní z jiného důvodu neodebírají produkty. Cílem práce je vyhodnotit tuto kampaň. Práce je rozdělena do třech částí. Teoretická část práce se zabývá vymezením pojmů potřebných pro snadnější pochopení problematiky a vysvětlení jednotlivých problematik. Popisuje například základní způsob získávání kontaktů, vytváření zájmu u potenciálních zákazníků, osvětluje pojmy jako marketingový mix, propagace, telemarketing, či přímý marketing. Druhá, praktická část má za úkol popsat marketingovou kampaň od kontaktování cílových skupin po zpracování průběhu samotných promočních akcí. Třetí část vyhodnocuje úspěšnost kampaně a nabízí vlastní návrhy na vylepšení kampaně.
Marketingový mix podniku
Šustrová, Barbora ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem marketingový mix podniku. Práce je rozdělena na tři části. V první části jsou vysvětleny pojmy marketingu a marketingového mixu. Druhá část popisuje vybraný podnik a analyzuje jeho současnou marketingovou situaci. Ve třetí části budou navrženy změny na zlepšení marketingového mixu a komunikace podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 558 záznamů.   začátekpředchozí165 - 174dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.