Název:
Návrh komunikačního mixu nového produktu
Překlad názvu:
The Proposal of the Communication Mix for a New Product
Autoři:
Pšejová, Kristína ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2020
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca je zameraná na oblasť marketingu, konkrétne komunikačného mixu. V rámci teoretickej časti sú definované najdôležitejšie pojmy potrebné k pochopeniu problematiky. Zároveň sú tu popísané analýzy, ktoré budú neskôr použité v analytickej časti, hodnotiacej súčasný stav vybranej spoločnosti. Na ich základe budú v poslednej časti práce navrhnuté riešenia zistených nedostatkov tak, aby korešpondovali s hlavným cieľom práce.
This diploma thesis is focused on marketing, specifically the communication mix. The theoretical part defines the most important concepts needed to understand the issue. At the same time, there are described analyzes, which will be later used in the analytical part, that evaluates the current state of the selected company. Based on that analyzes, the last part of the thesis will propose solutions to the identified deficiencies to correspond with the main goal of the work.
Klíčová slova:
communication mix; marketing environment; Marketing mix; PORTER analysis; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/192114