Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 172 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace parametrů asynchronního motoru
Křížek, Tomáš ; Václavek, Pavel (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Tato práce popisuje a realizuje (v programu Matlab-Simulink a v mikrokontroleru Freescale 56F8346) jednu off-line metodu identifikující parametry asynchronního motoru, které jsou nezbytné k implementaci vektorového řízení. Identifikační metoda identifikuje rozptylovou indukčnost, vzájemnou indukčnost a časovou konstantu rotoru. Představená metoda je zhodnocena, výhody a nevýhody této metody jsou ohodnoceny s ohledem na její možné použití na skutečném motoru. Experimentální výsledky a simulační schémata, které jsou představeny ukazuji proveditelnost metody. Diplomová práce je rozdělena na sedm kapitol. V druhé kapitole je popsán základní princip a modely asynchronního motoru . Třetí kapitola obecně popisuje identifikační metody. Čtvrtá, pátá a šestá kapitola pojednává o metodě, která je založena na práci autorů [4] a [5].
AURIX target in MATLAB Simulink
Chromiak, Michael ; Pohl, Lukáš (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
This diploma thesis deals with the implementation of SIL and PIL simulation for the microcontroller Aurix TriCore TC277D performed in the Matlab Simulink. The realization of the simulation represents, among other things, the implementation of the simulated model into the microcontroller, as well as the creation of an interface for the communication of the microcontroller with the Matlab Simulink. The accuracy of SIL and PIL simulations was verified by comparing the simulated waveforms from the simulation in Simulink. The simulated model used a thermal model of a car cabin created in the previous bachelor's thesis of the author of this diploma thesis. The model in TC277D, as well as the configuration for SIL / PIL is created for use with the C programming language. The work also includes instructions according to which the model and configuration can be modified so that the simulations can be performed on any device containing the necessary software. From the comparison of the simulated data is it clear that the created configuration can be used for SIL or PIL simulation.
Marketing Strategy Proposal for a Company Entering the Polish Market
Bui, Viktor ; Blaha, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diploma thesis deals with a proposal of a marketing strategy for company UGO Trade s.r.o. while undertaking expansion abroad, concretely into Polish market. The proposal is a reaction on a strong position of the company on the Czech market with fresh juices and it tries to find a suitable way for company’s further development. The thesis includes an evaluation of internal as well as external company’s environment, which is supported by properly used analysis. The final proposal is based particularly on presented analysis, it suggests steps which the company has to follow in order to successfully penetrate into the market. Furthermore, the recommendations present a simplified financial plan for the first year of firm’s presence on the market and plan for further expansion of restaurants into other cities.
Modeling and Control of AC Electric Drives during Fault Conditions
Kozovský, Matúš ; Glasberger, Tomáš (oponent) ; Kuchař, Martin (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
The thesis deals with modeling and control methods of the electric motor during failure. The work focuses exclusively on multi-phase motors. The first part of the thesis deals with the mathematical equations of a general multi-phase motor and the equation derivation for n-times three-phase connection. Models in dq coordinates and models in stator coordinates are designed to simulate the behaviour of the motor during a failure. The next part of the thesis deals with the multi-phase motors fault analysis using designed mathematical models. The various internal structures of the motor windings are analyzed from the motor control during a failure point of view. The behaviour of the different motor structures under a fault condition is shown. Motor electrical faults, as well as power stage faults, are analysed. The last part of the thesis deals with the designed control algorithm and fault compensation strategies tests using real motors. The segregate dual three-phase motor and the interlaced experimental motor with internal short-circuit emulation functionality were used for testing. Realised tests demonstrate that a properly designed motor in combination with the well-designed control algorithm and power electronics can guarantee continuous motor run during a failure.
Návrh a ekonomické zhodnocení komunikačního mixu pro Galerii Orlí
Havlínová, Sabina ; Blaha, Petr (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Návrh a ekonomická zhodnocení komunikačního mixu pro Galerii Orlí“ je analýza současného stavu a návrhy na jeho zlepšení pomocí jednotlivých nástrojů komunikačního mixu a následná ekonomická zhodnocení. Práce má tři části. V první části teoreticky vysvětlím marketingový a komunikační mix. V druhé části budu analyzovat Galerii Orlí a ve třetí části uvedu návrhy na zlepšení obsazenosti a návštěvnosti lidí v objektu a na závěr vše ekonomicky zhodnotím.
Úlohy s různým stupněm důležitosti při řízení motorů na platformě Zynq
Pamánek, David ; Veselý, Libor (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou vektorového řízení PMS motorů s využitím vývojové desky ZedBoard od firmy Xilinx, která obsahuje mikročip Zynq-7000. Dále je zde popsána práce s vývojovým prostředím Vivado a jeho součástmi. Ve zbylé části práce je popsána tvorba jednotlivých komponent v prostředí Vivado, které jsou následně spojeny do výsledné aplikace pro demonstraci vektorového řízení malého PMS motoru.
Kompenzace nelinearit při řízení střídavých pohonů
Buchta, Luděk ; Kuchař,, Martin (oponent) ; Glasberger,, Tomáš (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
V úvodu dizertační práce je provedena analýza vlivu mrtvého času a dalších nelinearit napěťového měniče. Na základě provedené analýzy byly navrženy tři kompenzační strategie pro vektorově řízený PMSM (Permanent Magnet Synchronous Motor). Pozorovatel napěťového rušení s váhovanými odchylkami proudů je založen na modelu PMSM, známých parametrech a snadno měřitelných veličinách. Druhý pozorovatel, který odhaduje proud v dq- souřadnicích a hodnotu napěťové chyby pomocí pouze jednoho parametru, je navržen na základě provedené harmonické analýzy a algoritmu Kalmanova filtru. Třetí metoda kombinuje adaptivní přístup se zpětnou vazbou s pozorovatelem rušivých napětí, který je založen na modelu PMSM. Dále byly navrženy dvě metody kompenzace pro vektorově řízený asynchronní motor. V prvním případě je standardní kompenzační strategie rozšířena o harmonický kompenzátor, který potlačuje přetrvávající 6. harmonickou složku v dq- souřadnicích. Poslední strategie provádí detekci polarity z odhadovaných fázových proudů, které jsou získány pomocí Kalmanova filtru. Všechny kompenzační strategie byly ověřeny pomocí simulací v prostředí MATLAB/Simulink a experimentů na reálných pohonech.
Integration of inertial navigation with global navigation satellite system
Štefanisko, Ivan ; Otava, Lukáš (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá štúdiou inerciálnej navigácie, globálnym družicovým polohovým systémom a ich integráciou do jedného navigačného riešenia. V prvej časti práce je počítaný výstup inerciálnych rovníc na základe meraní z akcelerometrov a gyroskovpov. Tieto rovnice počítajú rotácie pomocov kvaterniónov a odstraňujú gravitáciu z meraní akcelerometrov. Ďalej sú rozoberané chyby inerciálnej meracej jednotky so zameraním na odstránenie offsetov. V teórii sú rozobraté rôzne metódy integrácii INS a GNSS. Kalmanov filter je použitý pre získanie výsledného navigačného riešenia, ktoré spája výhody oboch systémov. Výsledkom je natočenie, rýchlosť a poloha daného objektu.
Electrical motors parameters identification using subspace based methods
Jenča, Pavol ; Veselý, Ivo (oponent) ; Blaha, Petr (vedoucí práce)
The electrical motors parameters identification is solved in this master’s thesis using subspace based methods. Electrical motors are simulated in Matlab/Simulink interactive environment, specifically permanent magnet DC motor and permanent magnet synchronous motor. Identification is developed in Matlab interactive environment. Different types of subspace algorithms are used for the estimation of parameters. Results of subspace parameters estimation are compared with least squares parameters estimation. The thesis describes subspace method, types of subspace algorithms, used electrical motors, nonlinear approach of identification and comparation of parameters identification.
Moderní metody řízení střídavých elektrických pohonů
Graf, Miroslav ; Blaha, Petr (oponent) ; Václavek, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teorií prediktivního řízení a její možné aplikace na synchronní motory. Zabývá se problémy návrhu explicitního a on-line MPC řízení pro synchronní motor s permanentními magnety na povrchu uvnitř rotoru a srovnává výsledky s klasickým pojetím řízení střídavých pohonů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 172 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 BLÁHA, Petr
2 Bláha, P.
1 Bláha, Patrik
20 Bláha, Pavel
9 Bláha, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.