Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 698 záznamů.  začátekpředchozí308 - 317dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fotosoutěž na Facebook
Pololáník, Petr ; Kolář, Martin (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá teorií vytváření moderních webových aplikací, jejichž logika je převážně v klientském prohlížeči. Jsou rozebrány různé technologie, které se dnes běžně využívají. Práce se převážně zabývá tvorbou konkrétní aplikace pro snadné vytváření fotosoutěží umístěných na Facebook stránce. Tyto fotosoutěže pořádají firmy pro zviditelnění své značky. Jsou specifikovány požadavky na výslednou aplikaci a vytvořen návrh. Poté je popsána implementace aplikace a možnosti rozšíření.
Časosběrné video
Macháček, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Juránková, Markéta (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o postupech používaných při tvorbě časosběrného videa ze sady fotografií a nástrojích, které ji usnadňují. Navrhuje a hodnotí různé přístupy použitelné při vyřazování odlišných snímků ze sekvence, aplikaci digitálních obrazových filtrů a další využitelné funkce. Praktickou částí práce je aplikace, která tyto metody a funkce implementuje.
Kolaborativní interakce mezi uživateli ve virtuální 3D scéně
Tóth, Michal ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce bylo seznámit se s grafickou knihovnou OpenSceneGraph, okenní knihovnou Qt a možnosti síťové komunikace. A demonstrovat možnosti těchto knihoven na jednoduché aplikace. V práci jsou čtenáři vysvětleny základní rysi použitých knihoven a nástrojů a popsán postup návrhu a implementace demonstrační aplikace -- síťové hry.
Průvodce konferencí
Viktorin, Petr ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je seznámení se s~metodami získávání sémantických informací z textu. Je popsána ad hoc metoda pro zpracování programů konferencí a dvě metody odhadu podobnosti krátkých textů založené na formálním popisu. Tyto metody jsou aplikovány na problém doporučení individuálního programu vědecké konference.
Navigační systém do budov na mobilním zařízení
Žiška, Peter ; Čadík, Martin (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
{Práca je zameraná na návrh a vytvorenie postupu pre jednoduchšie nasadenie navigačného systému do budov. Výsledné riešenie sa skladá z dvoch častí: pomocného nástroja pre tvorbu lokalizačných a navigačných podkladov a mobilnej navigačnej aplikácie. Pomocný nástroj vytvorí podklady potrebné pre lokalizovanie pomocou skenovania okolitých access pointov na mieste státia užívateľa v mapovanej budove. Nástroj tiež vygeneruje graf pre navigovanie so spoluprácou užívatela a na základe geometrie miestností v budove. Lokalizácia mobilného zariadenia je založená na metóde WIFI fingerprinting, ktorá v prvej časti potrebuje mať k dispozícií mapu fingerprintov v budove, takže nevyhnutným krokom je takúto mapu manuálne vytvoriť. Nástroj uľahčí užívateľovi vytvoriť potrebnú mapu a zefektívni proces nasadenia navigácie do budov na mobilné zariadenia.
Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací
Sabovčik, František ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace a sdružování grafických prvků s ná- sledným exportem do cílové aplikace. V práci je popsán proces vývoje tohoto nástroje od popisu stávajícího problému, přes průzkum teoretických poznatků nutných pro vývoj, ná- vrh, až k následné implementaci výsledné aplikace. V závěru práce je popsána zpětná vazba potenciálních uživatelů, která vyhodnocuje úspěšnost plnění zadaných požadavků.
Časosběrné video
Jirka, Roman ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá úvodem do problematiky vytváření časosběrného videa. Specializuje se na případy, při kterých není použit stativ a je tedy nutné eliminovat vzniklé nedostatky. Základními nedostatky jsou rozdílná poloha jednotlivých snímků, rozdílný jas a barevné zabarvení. Dále je popsáno, jaké zásady by se měly dodržovat při vytváření časosběrného videa. Práce uvádí a implementuje metody pro odstranění základních nedostatků při tvorbě dlouhodobých časosběrných videí snímaných z ruky. Podrobně se věnuje zarovnání snímků, korekcí jasů a barev a také se zabývá porovnáním histogramů. Výsledkem práce je aplikace, která odstraňuje výše zmíněné nedostatky.
Interakce s objekty ve 3D prostoru
Svoboda, Petr ; Zahrádka, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zkoumáním a návrhem způsobu interakce člověka s objekty reálného světa. Za tímto účelem byla vytvořena aplikace, která vizualizuje virtuální prostor s virtuálními objekty, které jsou podobné objektům reálného světa. S těmito objekty uživatel komunikuje pomocí uživatelského rozhraní, založeného čistě na pohybech rukou. Toho je docíleno použitím hloubkových senzorů. V tomto dokumentu je popsán návrh uživatelského rozhraní a samotného prostoru a důležité kroky vedoucí k jeho realizaci. Závěr práce je věnován testování rozhraní a zhodnocení výsledků.
Prohlížení mapy v mobilní aplikaci pohybem zařízení
Pohrebniak, Yehor ; Milet, Tomáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na vytvoření mobilní aplikace, která představuje mapu a na základě pohybu mobilního zařízení v prostoru provádí změnu polohy mapy. Teoretická část je zaměřena na seznámení s dostupnými technologiemi a návrh systému pomocí metod zpracování dat z inerciálních měřících jednotek mobilního zařízení a videa z kamery chytrého telefonu. Praktická část je zaměřena na implementaci mobilní aplikace, která získá data ze senzorů pohybu a provede posun mapy.
Audio Streaming for Android Devices Using UPnP
Lehocký, Gabriel ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
There is a huge number of people using their smartphones as portable music-players, with their favourite music stored on the device. To improve the music listening experience, a louder and better quality loudspeaker is needed. Using UPnP and RTSP streaming, wireless streaming of the music becomes possible. These protocols are implemented in high variety of devices, thus the user can share the music track to many devices easily. This thesis describes the technologies and possibilities in this kind of audio sharing and also describes a simple application that provides this kind of audio streaming.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 698 záznamů.   začátekpředchozí308 - 317dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
9 BERAN, Václav
4 Beran, Vlastimil
9 Beran, Vojtěch
1 Beran, Vratislav
9 Beran, Václav
2 Beran, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.