Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uživatelské rozhraní pro interaktivní webové stránky
Maňásek, Jiří ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvořit webový nástroj usnadňující a urychlujícívytváření dynamických webových stránek umísťováním widgetů libovolně do prostoru stránky. Každý tento widget zobrazuje konkrétní obsah. Taky je možné vytvářet nové či upravovat stávající podle potřeby nebo pouze využít již existujících. V tomto dokumentu je popsáno, jakým způsobem byla tato aplikace vytvářena a jak vypadá výsledek.
Tiskový server pro vytváření PDF dokumentů
Nemec, Miroslav ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá tvorbou tiskového serveru pro vytváření PDF dokumentů. Výsledkem práce je řešení, které na základě vybrané a vyplněné šablony vytváří PDF dokument. Vybrání šablony, vyplnění šablony a samotná žádost o vygenerování PDF dokumentu probíhá přes webové rozhraní. Obsluhu jednotlivých požadavků zabezpečuje aplikační server. Data pro šablony jsou uloženy v databázi Caché. Tiskový server se vytváří za účelem usnadnění práce uživatelů při vytváření PDF dokumentů.
Robustní detekce pohybujících se objektů ve videu
Klicnar, Lukáš ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Segmentace scény do oblastí s podobným pohybem je důležitá pro oddělení pohybujících se objektů od pozadí. Většina používaných přístupů ale předpokládá pozadí statické, kdy se kamera nehýbe. Existují i jiné, jejich nevýhodou je však obvykle velmi vysoká výpočetní náročnost. Tato práce obsahuje návrh řešení metody pro online segmentaci obrazu do oblastí s podobným pohybem, která nepředpokládá žádné apriorní znalosti o scéně. Základem je opačná aplikace tvrzení, že body, které patří jednomu objektu, se pohybují podobně. Použitý přístup je založen na sledování výrazných bodů a hledání skupin bodů s podobným pohybem pomocí metody založené na algoritmu RANSAC. Pro zvýšení robustnosti sledování je aplikována oprava přerušených trajektorií. Nalezené shluky bodů jsou následně zpracovávány do skupin představující samostatné objekty, které jsou dále sledovány.
Webová služba pro efektivní komunikaci skupiny uživatelů
Koláček, Petr ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh a realizaci knihovny "Chat of future". Výsledkem práce je služba, která umožňuje uživateli na svých internetových stránkách vytvořit jednoduchý a efektivní nástroj pro efektivní komunikaci skupiny uživatelů. 
Internetový portál pro obchod s lokálními potravinami
Buba, Vojtěch ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je návrh uživatelského rozhraní pro zprostředkováni prodeje lokálních potravin. Tento problém je řešen vytvořením webové služby založené na geolokaci a patřičného uživatelského rozhraní. Vytvořené řešení díky geolokaci přináší uživateli jednoduché vyhledání prodejců a jejich produktů. Dle provedeného testování rozhraní úspěšně plní svou funkci a jeho použití je pro uživatele bezproblémové. Tato práce je především implementačního charakteru. Hlavním přínosem je vytvořené rozhraní, která dokáže pomoci s rozšířením prodeje lokálních potravin. 
Webové rozhraní pro tvorbu vize, cílů a plánu projektu
Štěpánek, Matěj ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní pro plánování projektů, jejich cílů a samotné vize, kterou uživatel má. Analyzuje dostupné technologie pro návrh a realizaci těchto projektů a seznamuje s efektivním dosahováním cílů. Zkoumá problematiku řízení projektů a dále popisuje úlohu gamifikace v moderním světě. Praktická část bakalářské práce se věnuje implementaci uživatelského rozhraní pro tvorbu vize, cílů a plánu projektu, které má za cíl usnadnit tvorbu Bakalářské či Diplomové práce pomocí gamifikačních technik. Toto rozhraní je diskutováno ve studii reálného projektu, zkoumá uživatelskou spokojenost a použitelnost řešení v praxi.
Nástroj pro grafický návrh HTML5 aplikací
Sabovčik, František ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací nástroje pro grafický návrh HTML5 aplikací vykreslovaných na Canvas. Tento editor umožnuje vizuální způsobem vytvářet uživatelské rozhraní pomocí pozicování, transformace a sdružování grafických prvků s ná- sledným exportem do cílové aplikace. V práci je popsán proces vývoje tohoto nástroje od popisu stávajícího problému, přes průzkum teoretických poznatků nutných pro vývoj, ná- vrh, až k následné implementaci výsledné aplikace. V závěru práce je popsána zpětná vazba potenciálních uživatelů, která vyhodnocuje úspěšnost plnění zadaných požadavků.
Přechody scén ve videu
Klicnar, Lukáš ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Detekce přechodů ve videu je proces automatického nalezení hranic mezi jednotlivými scénami. Tato práce se zabývá převážně detekcí střihů, postupné přechody jsou ale rovněž uvažovány. Vysvětleny jsou základní pojmy z této oblasti a stručně představeny doposud používané metody. Stěžejní částí je návrh a implementace detektoru přechodů. Ten je založen na kombinaci dvou přístupů. Prvním je porovnávání barevných histogramů sousedních snímků. Druhý, méně tradiční, je založen na sledování výrazných bodů ve videu. Analýza průběhu těchto příznaků probíhá pomocí odhadu jeho derivace. Systém byl otestován na vlastní sadě ručně anotovaných dat. Ukázalo se, že oba příznaky jsou pro detekci přechodů vhodné. Detektor byl schopný nalézt většinu střihů při zachování dobré přesnosti. Prokázala se schopnost detekovat i některé postupné přechody.
Tiskový server pro vytváření PDF dokumentů
Nemec, Miroslav ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato práce se zaobírá tvorbou tiskového serveru pro vytváření PDF dokumentů. Výsledkem práce je řešení, které na základě vybrané a vyplněné šablony vytváří PDF dokument. Vybrání šablony, vyplnění šablony a samotná žádost o vygenerování PDF dokumentu probíhá přes webové rozhraní. Obsluhu jednotlivých požadavků zabezpečuje aplikační server. Data pro šablony jsou uloženy v databázi Caché. Tiskový server se vytváří za účelem usnadnění práce uživatelů při vytváření PDF dokumentů.
Webové rozhraní pro tvorbu vize, cílů a plánu projektu
Štěpánek, Matěj ; Klicnar, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou uživatelského rozhraní pro plánování projektů, jejich cílů a samotné vize, kterou uživatel má. Analyzuje dostupné technologie pro návrh a realizaci těchto projektů a seznamuje s efektivním dosahováním cílů. Zkoumá problematiku řízení projektů a dále popisuje úlohu gamifikace v moderním světě. Praktická část bakalářské práce se věnuje implementaci uživatelského rozhraní pro tvorbu vize, cílů a plánu projektu, které má za cíl usnadnit tvorbu Bakalářské či Diplomové práce pomocí gamifikačních technik. Toto rozhraní je diskutováno ve studii reálného projektu, zkoumá uživatelskou spokojenost a použitelnost řešení v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.