National Repository of Grey Literature 597 records found  beginprevious588 - 597  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Marketing strategy of Europ Assistance
Šobrová, Jana ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Fuchs, Vladimír (referee)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii asistenční společnosti Europ Assistance, na tomto konkrétním příkladu uvést specifika marketingu služeb a nalézt odpověď na otázku, čím je navíc odlišný marketing společností poskytujících asistenční služby. Diplomová práce obsahuje charakteristiku služeb, popisuje odvětví asistence a jednotlivých forem asistenčních služeb. Dále prezentuje hlavní firmy na trhu asistence. V hlavní části se zaměřuje na prezentaci a historii společnosti Europ Assistance, její novou strategii a její promítnutí do regionální organizace společnosti, jejích aktivit a proměně firemní identity společnosti.
Transfer of the company's seat in EU
Juppa, Martin ; Grmelová, Nicole (advisor) ; Bernard, Radovan (referee)
Tématem této diplomové práce je přesun sídla právnických osob v rámci Společenství. Cílem bylo zmapovat současnou komunitární úpravu společností a zjistit do jaké míry je v současné době možné, aby společnosti mohly přemístit své zapsané sídlo z jednoho členského státu do jiného bez nutnosti svého předchozího zrušení a likvidace. Stejně tak se věnuje dosavadní judikatuře ESD ohledně svobody usazování, která právní úpravu společností významným způsobem dotváří.
Význam nadnárodních společností ve světové ekonomice se zaměřením na země střední a východní Evropy
Mutka, Olena ; Vošta, Milan (advisor) ; Kašpar, Václav (referee)
V této diplomové práci se analyzuje problematika nadnárodních společností, prozkoumává se jejich vývoj, příčiny úspěšností, vliv na hostitelské země a postavení ve světě. Práce rozebírá největší společnosti světa a jednotlivých regionů se zaměřením na region střední a východní Evropy, analyzuje vývoj toků investic do uvedeného regionu a jeho další perspektivy. Kromě jiného se v této práci hledá odpověď na otázku, jaké jsou hlavní motivační faktory vstupu nadnárodních společností do zkoumaného regionu.
Zákon Sarbanes Oxley a jeho aplikace v retailové společnosti
Roubalová, Eva ; Dvořáček, Jiří (advisor) ; Lhotský, Ondřej (referee)
Diplomová práce se zabývá zákonem Sarbanes Oxley a jeho dopadem na společnosti, které spadají do jeho působnosti. V práci je představena i jeho konkrétní aplikace na procesu nakládání s hotovostí v retailové společnosti. Zákon stanovuje, že management společností je přímo odpovědný akcionářům za vytvoření a udržování kvalitního systému vnitropodnikových kontrol. Tyto kontroly mají zajistit průhlednost a správnost procesů a toků zejména finančních informací, které jsou zobrazeny ve finančních výkazech společností. Práce popisuje povinnosti managementu, jednotlivé kroky při naplňování dikce zákona a postup, jak nastavit kvalitní implementaci systému vnitřních kontrol. Práce se zabývá i podstatnou úlohou kontrolních orgánů společnosti jakými jsou zejména interní audit a auditní komise.
Hodnocení pracovníků a rozvoj jejich kariéry ve společnosti Unicorn,a.s.
Vinclerová, Zuzana ; Dědina, Jiří (advisor) ; Brabec, Petr (referee)
Diplomová práce seznamuje čtenáře s fungováním systému hodnocení pracovníků a systému rozvoje kariéry ve společnosti Unicorn, a.s. Obsahuje výčet a popis nalezených slabých míst a navržená opatření, která by je pomohla eliminovat. V systému hodnocení pracovníků je práce zaměřěná hlavně na problematiku formálního periodického hodnocení, protože neformální hodnocení nebývá zpravidla zaznamenáno a jen výjimečně bývá příčinou konkrétního personálního rozhodnutí.
Implementace Business Intelligence v malé společnosti působící v sektoru vzdělávání
Mrázek, Josef ; Novotný, Ota (advisor) ; Pour, Jan (referee)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout model metrik vhodný k řízení malé společnosti a následně demonstrovat jeho praktické využití při řízení společnosti za pomocí běžně dostupných informačních technologií. Na základě studia dostupné literatury byl jako model strategického řízení společnosti vybrán model Balanced Scorecard. V rámci tohoto modelu byla nejdříve definována mise a vize školy. Dále byly stanoveny strategické cíle a na ně navazující metriky. Dílčím cílem bylo pro vybrané metriky demonstrovat jejich praktické využití při řízení společnosti. Bylo navrženo technologické řešení respektující možnosti malých společností. Konečným výstupem praktické části této práce pak byla demonstrace využití BI k podpoře strategického řízení a rozhodování.
Nábor, výběr, přijímaní zaměstnanců ve společnosti Mediaedge:cia
Kmoštincová, Lenka ; Seidlová, Eva (advisor) ; Kočí, Ondřej (referee)
Personální managemet, náborový a výběrový proces,zdroje pracovních sil, metody náboru, životopis, výběrový pohovor,osobnost uchazeče přijímání a adaptace, metodika, předmět a cíle diplomové práce, profil společnosti Mediaedge:cia, popis procesu ve společnosti, dotazníkové šetření, rozhovory s manažery, doporučení v náborovém a adaptačním procesu, přílohy, návrh inzerátu, návrh plakátu, návrh "příručka zaměstnance".
Marketingová strategie firmy Team Trackers v mezinárodním leteckém průmyslu
Brodská, Olga ; Sztogrynová, Miroslava (advisor) ; Šípková, Martina (referee)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Team Trackers. Společnost Team Trackers poskytuje asistenční služby leteckým společnostem. Tyto služby zahrnují péči o pasažéry leteckých společností od prvního telefonického kontaktu s cestujícím až po výpočet a vyplacení odškodnění pasažérovi. První část této diplomové práce obsahuje informace o společnosti Team Trackers, zhodnocení výběru umístění společnosti a okolnosti založení. Dále jsou zde informace o strategických leteckých aliancích. Další část se zabývá organizační strukturou, marketingovým mixem společnosti a SWOT analýzou firmy Team Trackers. Následuje krátké zhodnocení výzkumu potenciálu trhu a strategie v oblasti informačních technologií.
Corporate Culture in Inspekta PLC
Kleckerová, Lucie ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Práce se věnuje zmapování firemní kultury ve společnosti Inspekta a.s. Úvod práce se zabývá teoretickým rozborem pojmu firemní kultura z několika hledisek. Hlavní část práce se věnuje samotné kultuře ve společnosti Inspekta, která v době sepisování práce procházela fúzí s nadnárodní společností Bureau Veritas. To umožnilo srovnat firemní kulturu v původně české společnosti se společností s tradicí pocházející z Francie.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (advisor) ; Král, Petr (referee)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.

National Repository of Grey Literature : 597 records found   beginprevious588 - 597  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.