National Repository of Grey Literature 365 records found  beginprevious356 - 365  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Business and Cultural Customs in Sudan
Hromadová, Jana ; Gullová, Soňa (advisor) ; Klosová, Anna (referee)
The aim of the thesis is to analyze business and cultural customs in Sudan, partly based on the available theoretical information about the country, partly and mainly based on the experience of the experts from praxis. The first part of the thesis describes socioeconomic, political, historical and natural background of the country, the second part concerns typical cultural specifics of Sudan, the third part is fully based on information gained by my own research, i.e. analysis of business dealings and its customs according to the experience of Czech companies dealing with Sudanese business partners. Finally, history as well as current situation of Czech-Sudanese relations is summarized in the last, fourth part of the thesis.
The development of economic behavior in terms of changes in value preferences
Lehká, Michaela ; Hubinková, Zuzana (advisor) ; Lukeš, Martin (referee)
The aim of this thesis is to obtain comprehensive results for the population of the Czech Republic in the field of human values, value preferences and value charts by using results from conducted research and data from previous studies. Also an important objective of this thesis is to show the economic behavior of people in the Czech Republic at the time of the financial and economic crisis. As a theoretical basis for the practical part, three major, interrelated areas have been selected: economic behavior, focused on principles of individual decision-making and on media and their possible impact on the economy; life values; and economic development as a source of changes in economic behavior in terms of development on the labour market, development of education and development of ecology. Empirical part, which is called Research - changes in value preferences, is at first focused on the formulation of hypotheses, which relate to the issue, and on the creation of the questionnaire. The analysis and the interpretation of results can be considered as a pivotal chapter of the practical part of this thesis.It is divided into several sub-chapters according to the examined area.
Culture elements in Marketing
Hábltová, Lenka ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.
Obchodní a kulturní zvláštnosti v Kazachstánu
Bayazitova, Dina ; Mišovská, Soňa (advisor) ; Mertlíková, Františka (referee)
Práce se zabývá zkoumáním obchodních a kulturních zvláštnosti v Kazachstánu. Jejím cílem je poodhalení kulturních a etických hodnot, které musíme brát v potaz při obchodních jednáních se zástupci z dané země. Práce obsahuje charakteristiku vývoje dějin, tradic, hodnot a norem v Kazachstánu.
Firemní kultura
Jílková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (advisor) ; Kohlová, Lenka (referee)
Firemní kultura ovlivňuje celý chod společnosti. Patří mezi nejzákladnější měkké předpoklady prosperity. Může se stát velmi mocným nástrojem pracovní motivace. Existuje jasná souvislost mezi vyspělostí firmy a její kulturou. Cílem je zhodnotit firemní kulturu jednak po stránce teoretické a jednak po stránce praktické se zaměřením na Skupinu ČEZ, v neposlední řadě také diagnostikovat firemní kulturu v této společnosti. Bakalářská práce se skládá ze tří hlavních částí. První část práce je zaměřena na firemní kulturu obecně. Druhá část nabízí seznámení s kulturou Skupiny ČEZ. Třetí část je věnována diagnostice firemní kultury se zaměřením na zjištění stavu kultury ve Skupině ČEZ.
Valuation of the internal project using real options methodology
Kopkáně, Heřman ; Metzlová, Hana (advisor) ; Juppa, Martin (referee)
Práce se zabývá stanovením hodnoty projektu pro účely přijetí investičního rozhodnutí. Jedná se o interní projekt implementace metodiky activity based costing (ABC/M) v konkrétní společnosti. Pro stanovení hodnoty je využita metodologie reálných opcí. V první části práce je uveden kontext investičního rozhodování a reálných opcí a dále základní principy ABC. V druhé části práce jsou nastíněny přínosy ABC a je proveden výpočet hodnoty projektu na základě definovaného modelu.
The NATO Enlargement: The Interaction With the Europe´s Security Environment of the 90s
Beneš, Libor ; Eichler, Jan (advisor) ; Krátký, Karel (referee) ; Krč, Miroslav (referee) ; Janošec, Josef (referee)
Disertace popisuje interakci rozšiřování NATO s bezpečnostním prostředím Evropy 90. let. Propojuje teorii mezinárodních vztahů s teoretickými a praktickými zkušenostmi a argumenty, zejména kritikou, k rozšiřování. Potvrzuje tezi, že rozšiřování je přínosný, ba nenahraditelný proces pro Evropu i Západ. Rozšiřování zase uspělo, protože odpovědělo na problémy a potřeby Evropy. Mladší evropské demokracie rozšířením NATO získaly i NATO posílily. V zájmu jejich, Evropy i celého Západu je ocenit, studovat a rozvíjet přínos rozšiřování a jeho interakce s Evropou, podporovat silné NATO, vztahy Evropy s USA i posilování vztahů evropských zemí s USA přímějšími formami, aktuálně hlavně vybudováním americké základny v ČR.
Ocenění společnosti Deza, a.s.
Sedláčková, Barbora ; Kislingerová, Eva (advisor) ; Soukupová, Věra (referee)
Cílem diplomová práce ?Ocenění společnosti Deza, a.s.? je stanovení vnitřní hodnoty akcie za účelem prodeje zatím neznámému kupci. V teoreticko-metodologické části je vymezen podnik jako předmět ocenění, jednotlivé kategorie hodnoty a metody pro oceňování podniků. V praktické části je představena a analyzována oceňovaná společnost. Je provedena analýza vnějšího potenciálu a strategická analýza. Na základě zjištěných skutečností je sestaven finanční plán. Vnitřní hodnota akcie je určena pomocí metody diskontovaného CF entity.
Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Pokorná, Vlasta ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).
Culture elements in Marketing
Hábltová, Lenka Bc. ; Koudelka, Jan (advisor) ; Zamazalová, Marcela (referee)
Možnost využití kulturních prvků v marketingu a jejich vliv a vazby na marketingový mix v prostředí České republiky. Práce se zaměřuje především na hodnoty, zvyky a jazyk a jejich vliv na marketingovou komunikaci. Přináší též shrnutí charakteristik, které čeští občané očekávají od produktů na základě země jejich původu.

National Repository of Grey Literature : 365 records found   beginprevious356 - 365  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.