Original title: Metody kvantifikace hodnoty pro zákazníka
Authors: Pokorná, Vlasta ; Vlček, Radim (advisor) ; Heřman, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Analyzování rozdílů mezi jednotlivými metodami kvantifikace hodnoty pro zákazníka z praktického hlediska, interpretace výsledků a formulace výhod a nevýhod jednotlivých metod (aditivní, substrakční a poměrová metoda měření hodnoty pro zákazníka).
Keywords: Hodnota pro zákazníka; inovační pojetí; marketingové pojetí; měření hodnoty pro zákazníka; univerzální pojetí

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2985

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1703


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share