National Repository of Grey Literature 262 records found  beginprevious253 - 262  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Marketing Strategy for Brand VOIVO
Hlavsová, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Pauliová, Kateřina (referee)
The brand VOIVO is introduced after theoretical introduction to the problem. There are introduced its characteristics, mission and vision. In third chapter, there is composed situation analysis, which summarizes makro-surround, mikro-surround and internal environment. All these factors are integrated in SWOT analysis. Next chapter arises from the situation analysis. This chapter deals with prescription of marketing targets for brand VOIVO, from which is proposed marketing strategy arises. This strategy is divided according to tools of marketing mix. Whole essay is concluded by summary and recommendation pro marketing strategy of the brand.
Evaluation of marketing strategy of Ferrari
Fiala, Jakub ; Procházka, Jan (advisor) ; Stříteský, Václav (referee)
The aim of this thesis is to evaluate marketing strategy of the Ferrari carmaker with consideration of the marketing specifics of luxury goods. The main tool used in the thesis is the situational analysis. The results are summarized in SWOT analysis, out of which the final evaluation is drawn.
Marketingová strategie vybrané firmy
Brumovská, Markéta ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Schmidtová, Marie (referee)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie společnosti REBECA mode s.r.o. a stanovení vhodných doporučení na základě dotazníkového výzkumu. V první části jsou shrnuta základní teoretická východiska marketingové strategie, v dalších kapitolách následují charakteristika společnosti REBECA mode s.r.o. a analýza její současné marketingové strategie. Na závěr jsou prezentovány výsledky dotazníkového výzkumu, na jejichž základě byla stanovena doporučení pro zefektivnění marketingové strategie dané společnosti.
Instruments of comunication mix in chosen company Acovy Ltd. who is offering telecomunication services
Kocourková, Magdalena ; Puchýř, Milan (advisor) ; Pavelka, Martin (referee)
Tato diplomová prace pojednavá o komunikačním mixu telekomunikační firmy Acovy s. r. o. Proto, aby mohl být mix zpracován, musela být zpracována situační analýza, marketingový mix. Acovy s. r. o. používá obchodní modely B2B a B2C. V práci byl pro tyto modely zpracovan model komunikačního procesu. Následně byly zhodnoceny současné a navrženy budoucí nástroje komunikačního mixu.
Marketing hotelového zařízení
Lutovský, Jan ; Polívková, Jana (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou hotelnictví a hotelového zařízení. Poukazuje na důležitost používání marketingu v odvětví služeb. V teoretické části práce charakterizuje hotelnictví a popisuje standardizaci ubytovacích zařízení. Dále se bakalářská práce věnuje marketingu a marketingovému mixu. V praktické části je aplikována situační analýza a analýza marketingových nástrojů na vybraný penzion. Na základě těchto analýz je uvedeno doporučení.
Problematika uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o.
Šauerová, Libuše Bc. ; Ezrová, Hana (advisor) ; Fialová, Alžběta (referee)
Význam marketingového řízení v podniku. Situační analýza firmy včetně konkurenčního prostředí a spokojenosti zákazníků (SWOT analýza). Popis a zhodnocení marketingové strategie, definování vize a mise. Používání nástrojů marketingového mixu ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. Zhodnocení uplatňování nástrojů marketingového řízení ve společnosti TNT Express Worldwide, spol. s r. o. a vypracování doporučení, která by mohla přispět k rozvoji společnosti a loajalitě zákazníků.
Formation of strategy and creation of strategic document for nonprofit organizations
Jaroňová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Nový, Jan (referee)
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie v podmínkách nestátních neziskových organizací, neboť vykazují jistá specifika od strategického managementu a analýzy v komerční sféře. Za pomocí autorů zabývajících se obecným strategickým managementem, profesionálů věnujícím se tvorbě strategického dokumentu v nestátních neziskových organizacích a vlastní zkušenosti byl navrhnut možný přístup k strategickému plánování pro nestátní neziskové organizace. V práci je poukázáno i na nejčastější chyby a nedostatky, kterých se NNO při svých procesech ve strategickém plánování dopouštějí a jejichž důsledkem je nevytvoření strategického plánu, jeho brzké ztroskotání nebo nutnost neustálého přepracovávání dokumentu.
Hodnocení reorganizace hotelového zařízení
Krajňáková, Lucie ; Dědina, Jiří (advisor) ; Bednářová, Iva (referee)
Diplomová práce řeší, zda reorganizovat hotelové zařízení vybudováním Wellness, popř. Wellness&Spa centra. Návrh variant je docílen na základě externí analýzy hotelového trhu v České republice a Karlových Varech a interní analýzy hotelového zařízení spolu s marketingovým výzkumem v něm.
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Vacíková, Hana (referee)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.
Business plan
Študentová, Petra ; Eisler, Jan (advisor) ; Miličková, Tereza (referee)
Cílem diplomové práce bylo sestavit funkční strategický podnikatelský plán pro potřeby vedení firmy NEOTECH, a. s. a podat tak věrohodnou zprávu o její současné situaci, poznat její silné a slabé stránky, identifikovat konkurenci, zjistit její možnosti a schopnosti jako východisko pro navržení strategických opatření.

National Repository of Grey Literature : 262 records found   beginprevious253 - 262  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.