|
Marketing Strategy for Brand VOIVO
Hlavsová, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Pauliová, Kateřina (referee)
The brand VOIVO is introduced after theoretical introduction to the problem. There are introduced its characteristics, mission and vision. In third chapter, there is composed situation analysis, which summarizes makro-surround, mikro-surround and internal environment. All these factors are integrated in SWOT analysis. Next chapter arises from the situation analysis. This chapter deals with prescription of marketing targets for brand VOIVO, from which is proposed marketing strategy arises. This strategy is divided according to tools of marketing mix. Whole essay is concluded by summary and recommendation pro marketing strategy of the brand.
|
| |
|
Marketingová strategie vybrané firmy
Brumovská, Markéta ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Schmidtová, Marie (referee)
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie společnosti REBECA mode s.r.o. a stanovení vhodných doporučení na základě dotazníkového výzkumu. V první části jsou shrnuta základní teoretická východiska marketingové strategie, v dalších kapitolách následují charakteristika společnosti REBECA mode s.r.o. a analýza její současné marketingové strategie. Na závěr jsou prezentovány výsledky dotazníkového výzkumu, na jejichž základě byla stanovena doporučení pro zefektivnění marketingové strategie dané společnosti.
|
| |
|
Marketing hotelového zařízení
Lutovský, Jan ; Polívková, Jana (advisor)
Tato bakalářská práce se zabývá charakteristikou hotelnictví a hotelového zařízení. Poukazuje na důležitost používání marketingu v odvětví služeb. V teoretické části práce charakterizuje hotelnictví a popisuje standardizaci ubytovacích zařízení. Dále se bakalářská práce věnuje marketingu a marketingovému mixu. V praktické části je aplikována situační analýza a analýza marketingových nástrojů na vybraný penzion. Na základě těchto analýz je uvedeno doporučení.
|
| |
|
Formation of strategy and creation of strategic document for nonprofit organizations
Jaroňová, Kateřina Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Nový, Jan (referee)
Diplomová práce popisuje tvorbu strategie v podmínkách nestátních neziskových organizací, neboť vykazují jistá specifika od strategického managementu a analýzy v komerční sféře. Za pomocí autorů zabývajících se obecným strategickým managementem, profesionálů věnujícím se tvorbě strategického dokumentu v nestátních neziskových organizacích a vlastní zkušenosti byl navrhnut možný přístup k strategickému plánování pro nestátní neziskové organizace. V práci je poukázáno i na nejčastější chyby a nedostatky, kterých se NNO při svých procesech ve strategickém plánování dopouštějí a jejichž důsledkem je nevytvoření strategického plánu, jeho brzké ztroskotání nebo nutnost neustálého přepracovávání dokumentu.
|
| |
|
Tvorba marketingové strategie pro tržní segment kreditních karet Citibank a.s.
Studeník, Peter Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Vacíková, Hana (referee)
Diplomová práca sa zaoberá tvorbou marketingovej strátégie pre spoločnosť Citibank v Českej republike, pre produkt - kreditná karta. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú čast. V teoretickej časti popisujem postup zostavenia marketingovej stratégie na základe přeštudovanej literatúry a poznatkov, ktoré som si osvojil počas štúdia na Fakulte managementu v Jidřichově Hradci. V úvode praktickej časti charakterizujem Citibank, ktorá je mojim zamestnávatelom od roku 2001. Neskor analyzujem interné a externé prostredie Citibank, ktoré doplňujem dokladnou SWOT analýzou. V poslednej časti poukazujem na nedostaky súčasnej marketingovej strátegie. Na základe uskutočnenej analýzy a súčasnej podnikovej stratégie Citibank, navrhujem novú marketingovú stratégiu.
|
|
Business plan
Študentová, Petra ; Eisler, Jan (advisor) ; Miličková, Tereza (referee)
Cílem diplomové práce bylo sestavit funkční strategický podnikatelský plán pro potřeby vedení firmy NEOTECH, a. s. a podat tak věrohodnou zprávu o její současné situaci, poznat její silné a slabé stránky, identifikovat konkurenci, zjistit její možnosti a schopnosti jako východisko pro navržení strategických opatření.
|