Original title:
Marketingová strategie vybrané firmy
Authors:
Brumovská, Markéta ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Schmidtová, Marie (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie společnosti REBECA mode s.r.o. a stanovení vhodných doporučení na základě dotazníkového výzkumu. V první části jsou shrnuta základní teoretická východiska marketingové strategie, v dalších kapitolách následují charakteristika společnosti REBECA mode s.r.o. a analýza její současné marketingové strategie. Na závěr jsou prezentovány výsledky dotazníkového výzkumu, na jejichž základě byla stanovena doporučení pro zefektivnění marketingové strategie dané společnosti.
Keywords:
Marketingová strategie; marketingový mix; REBECA; situační analýza; SWOT analýza; výzkum.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2027