Original title: Marketingová strategie vybrané firmy
Authors: Brumovská, Markéta ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Schmidtová, Marie (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této diplomové práce je analýza marketingové strategie společnosti REBECA mode s.r.o. a stanovení vhodných doporučení na základě dotazníkového výzkumu. V první části jsou shrnuta základní teoretická východiska marketingové strategie, v dalších kapitolách následují charakteristika společnosti REBECA mode s.r.o. a analýza její současné marketingové strategie. Na závěr jsou prezentovány výsledky dotazníkového výzkumu, na jejichž základě byla stanovena doporučení pro zefektivnění marketingové strategie dané společnosti.
Keywords: Marketingová strategie; marketingový mix; REBECA; situační analýza; SWOT analýza; výzkum.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2027

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-7376


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share