| |
|
Strategy for Launching Product "A" in the Czech and Slovak Marketplaces
Kolek, Martin ; Kryglová, Ivana (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Cílem této práce je vypracovat strategii vstupu produktu "A" farmaceutické společnosti "F" na český a slovenský trh. V této práci je tato strategie analyzována a hodnocena pomocí metody NPV (Net Present Value) a dalších metod. Na základě tohoto hodnocení je strategie vybrána. První kapitola zahrnuje teoretická východiska jednotlivých metod použitých pro účely této práce. Je zde zejména osvětlena metoda NPV a metody vhodné pro analýzu relevantních trhů, společnosti "F" produktu "A". Ve druhé kapitole je provedena analýza trhu České a Slovenské republiky a také analýza společnosti "F" a produktu "A". Tyto analýzy zahrnují jak vnitřní tak vnější potenciál společnosti i produktu. V závěrečné kapitole je vypracována navrhovaná strategie vstupu pro produkt 'A', jež je poté ekonomicky hodnoceny pomocí modelu NPV a dalších modelů.
|
|
International Expansion of a Chosen Company
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor)
Cílem diplomové práce „Expanze vybraného podniku na zahraniční trh“ je navrhnout strategii vstupu společnosti SLUTO s.r.o. na rakouský trh. Teoretická část práce je věnována problematice internacionalizace a podnikových strategií a možnostmi vstupu na zahraniční trhy. V analytické části práce jsou provedeny analýzy prostředí společnosti SLUTO s.r.o. za předpokladu její působnosti na rakouském trhu, přičemž získané výsledky jsou následně sumarizovány ve SWOT analýze. Návrhová část práce, jež je v podstatě business plánem rakouské dceřiné společnosti SLUTO s.r.o., pak v souladu s poznatky z jednotlivých analýz nabízí možné návrhy a doporučení.
|
| |
|
International Expansion of a Chosen Company
Nevídal, Martin ; Slavík, Tomáš (referee) ; Koráb, Vojtěch (advisor)
Cílem diplomové práce „Expanze vybraného podniku na zahraniční trh“ je navrhnout strategii vstupu společnosti SLUTO s.r.o. na rakouský trh. Teoretická část práce je věnována problematice internacionalizace a podnikových strategií a možnostmi vstupu na zahraniční trhy. V analytické části práce jsou provedeny analýzy prostředí společnosti SLUTO s.r.o. za předpokladu její působnosti na rakouském trhu, přičemž získané výsledky jsou následně sumarizovány ve SWOT analýze. Návrhová část práce, jež je v podstatě business plánem rakouské dceřiné společnosti SLUTO s.r.o., pak v souladu s poznatky z jednotlivých analýz nabízí možné návrhy a doporučení.
|
| |
| |
|
Strategy for Launching Product "A" in the Czech and Slovak Marketplaces
Kolek, Martin ; Kryglová, Ivana (referee) ; Chlebovský, Vít (advisor)
Cílem této práce je vypracovat strategii vstupu produktu "A" farmaceutické společnosti "F" na český a slovenský trh. V této práci je tato strategie analyzována a hodnocena pomocí metody NPV (Net Present Value) a dalších metod. Na základě tohoto hodnocení je strategie vybrána. První kapitola zahrnuje teoretická východiska jednotlivých metod použitých pro účely této práce. Je zde zejména osvětlena metoda NPV a metody vhodné pro analýzu relevantních trhů, společnosti "F" produktu "A". Ve druhé kapitole je provedena analýza trhu České a Slovenské republiky a také analýza společnosti "F" a produktu "A". Tyto analýzy zahrnují jak vnitřní tak vnější potenciál společnosti i produktu. V závěrečné kapitole je vypracována navrhovaná strategie vstupu pro produkt 'A', jež je poté ekonomicky hodnoceny pomocí modelu NPV a dalších modelů.
|
|
Effect of foreign investor entry on company's behavior
Marek, Jakub ; Klosová, Anna (advisor) ; Gullová, Soňa (referee)
This thesis focuses on the comparison and evaluation of two entry strategies of international pharmaceutical company Fagron on the Czech and Brazilian market. In the theoretical part the internationalization of companies and possible approaches to international business is summarized. I closely describe the most significant forms of entering foreing markets with emphasis on selected impacts of FDI to the receiving economy. Then I describe the basic analyses required to enter foreing market together with specifics of B2B markets and the specific scope of business of the company -- pharmaceutical compounding. After the introduction of company Fagron and its expansion strategy Buy-and-Build I proceed with the analyses of particular entry strategies on the selected markets with the emphasis on their strategic goals, specific impacts and meeting the goals. This part draws from carried out in-depth analyses of the selected markets, which were moved to the appendices due to the limited scope of work. In the last chapter the above-mentioned market entries are compared, with the focus on the most important similarities and differences, and subsequently evaluated.
|