National Repository of Grey Literature 290 records found  beginprevious281 - 290  jump to record: Search took 0.04 seconds. 
The Firm´s Culture and Regional Development
Čurnová, Jana ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Velichová, Lucie (referee)
Práce se odvíjí od pojmu etika v podnikání. Podává teoretická východiska podnikatelské etiky a společenské odpovědnosti firem. Hlavní pozornost je věnována různým formám spolupráce v oblasti Corporate social responsibility s důrazem na firemní filantropii. Její součástí je také krátká charakteristika neziskových oganizací, jakožto nejčastějších příjemců firemních darů. Případová studie je věnována analýze firemní kultury a CSR aktivit ve společnosti Škoda auto a.s. a klade si za cíl ozřejmit naplněnost firemní politiky v této oblasti a její dopad na region.
Zhodnocení personálních činností ve firmě 1. JVS a.s. z koncernu Veolia Voda
Nováková, Veronika ; Kovář, František (advisor)
Práce popisuje obecně oblast personalistiky, vybrané personální činnosti (vzdělávání a rozvoj pracovníků, odměňování a hodnocení pracovníků a firemní kulturu). Tyto oblasti jsou popsány ve vybrané firmě, je zde popsáno, jak funguje útvar personalistiky, v jaké formě je uplatňováno vzdělávání a odměňování pracovníků a jaká je ve vybrané společnosti firemní kultura. Na základě těchto poznatků je úroveň vybraných oblastí zhodnocena a jsou poskytnuty návrhy na vylepšení.
Corporate design VŠE
Urban, Petr ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilím, Tomáš (referee)
Cílem této práce je analýza a návrh zlepšení vizuálního stylu Vysoké školy ekonomické v Praze. Vizuální styl vychází ze základního kamene, kterým je její nové logo. Nová loga fakult Vysoké školy ekonomické v Praze a jejich aplikace, jsou popsány v přidružené diplomové práci, která s touto tvoří nedělitelný celek. Pouze s přihlédnutím k oběma pracím, je možné získat celý obraz o zvažované změně corporate identity VŠE a jejich fakult. Odvozeným cílem je vypracování corporate design manuálu. Byly uvažovány nároky, které jsou v současné době kladeny na komunikaci firem, především pak na tu vizuální. Tyto nároky jsou popsány v teoretické části, ve které je také definováno postavení corporate designu v rámci obecného komunikačního mixu. V praktické části práce je vypracován corporate design manuál, který obsahuje aplikace nového vizuálního stylu. Ke změně vizuálního stylu VŠE bylo přistupováno jako ke změně vizuálního stylu komerční organizace. Tato diplomová práce obsahuje řadu rozšíření, která v současném grafickém manuálu VŠE chybí. Zahrnuje například tvorbu jednotného orientačního systému nebo doporučení pro webové stránky.
Zjišťování efektivity komunikačních toků ve vybrané firmě
Matějková, Jitka ; Hiršová, Miloslava (advisor)
Práce popisuje komunikační kanály a toky informací v nich ve vybrané firmě a analyzuje konkrétní situaci. Nalézá bariéry v komunikaci a zároveň jejich příčiny. Součástí práce je vyhodnocení stávající situace a návrh na možné způsoby řešení. Výsledky by měly přispět k vyřešení problémové situace.
Evaluation of Personnel Activities in a chosen Company.
Pelíšková, Miroslava Bc. ; Nesnídalová, Jitka (advisor) ; Kubiska, Zdeněk (referee)
Charakteristika podniku a jeho personálních činností. Zhodnocení personálních činností a návrhy na vylepšení. Provedení průzkumu spokojenosti zaměstnanců se sociálním programem firmy.
The role of ethics and ethical codes in an international company
Klabanová, Lucie ; Švarc, Zbyněk (advisor) ; Řehák, Milan (referee)
Diplomová práce se zabývá potřebou uvědomění si nutnosti zavádění a dodržování etických kodexů a významem firemní kultury v moderní společnosti, zejména v ekonomické sféře ? tedy v podnicích a firmách, které jsou z velké části hlavní součástí života většiny lidí a mají tak rozhodující vliv na chování jednotlivce. S využitím konkrétního případu ? společnosti Whirlpool, jako jedné ze společností, které kladou velký důraz na etiku v podnikání a etické kodexy a se zmínkami o společnosti Hilti, která je organizací s jednou z nejsilnějších firemních kultur na světě ? se pokouší analyzovat důležitost nepsaných pravidel, jejich výhody a nevýhody v porovnání se zákony a právním řádem jako takovým. Cílem této práce je poskytnout vedení a zaměstnancům společnosti Whirlpool Česká republika (a nejen jim) praktický pohled na etiku a její význam a případně také poskytnout vhodné argumenty a odpovědi na otázky, které mohou při prosazování a uplatňování etického kodexu ve společnosti vyvstat. Vzhledem k existenci nadnárodně daného etického kodexu v této společnosti (Whirlpool Corporation Ethical Code) jsem shrnula výhody jeho úplného a vhodného využití také na lokální úrovni. Poukázala jsem na předsudek nevhodnosti etického kodexu v měřítku našeho státu, ale právě konkrétním rozborem jsem se ho pokusila vyvrátit.
Corporate Culture in Inspekta PLC
Kleckerová, Lucie ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Mišovská, Soňa (referee)
Práce se věnuje zmapování firemní kultury ve společnosti Inspekta a.s. Úvod práce se zabývá teoretickým rozborem pojmu firemní kultura z několika hledisek. Hlavní část práce se věnuje samotné kultuře ve společnosti Inspekta, která v době sepisování práce procházela fúzí s nadnárodní společností Bureau Veritas. To umožnilo srovnat firemní kulturu v původně české společnosti se společností s tradicí pocházející z Francie.
Praktické využití vizuální komunikace firem a grafický manuál
Jehlička, Marek ; Horný, Stanislav (advisor) ; Vilímová, Zuzana (referee)
Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vizuální komunikace firem, s důrazem firemní grafický styl a grafický manuál. Úvod metodologické části je zaměřen na smysl, využití a možnosti vizuální komunikace. Dále je rozebírána otázka standardů firemního stylu a základních stavebních kamenů vizuální komunikace firemní image, firemní kultury, firemní identity a firemního stylu. Praktická část obsahuje vypracovaný grafický manuál pro fiktivní firmu, jehož součástí je logomanuál s příklady přípustných a nepřípustných variant použití loga, dále obsahuje definici firemních barev, vizitek, hlavičkového papíru a v neposlední řadě i firemní typografii.
TPCA Czech, s.r.o. - Multikulturalismus a firemní kultura v mezinárodním podnikání
Přibyl, Matěj ; Mertlíková, Františka (advisor) ; Korandová, Jiřina (referee)
V teoretické části diplomové práce jsou zachycena a rozvedena témata kultury, firemní kultury a národní kultury. Tyto pojmy jsou dále navázány na praktický případ podniku s mezinárodní působností. Zvoleným podnikem je Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech, s.r.o. nacházející se nedaleko města Kolína. Práce nezaznamenává jen firemní kulturu jmenovaného podniku, ale taktéž popisuje vzájemný vztah jednotlivých národních kultur podniku TPCA Czech, s.r.o., kultury japonské, francouzské a české.

National Repository of Grey Literature : 290 records found   beginprevious281 - 290  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.