National Repository of Grey Literature 521 records found  beginprevious512 - 521  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
The Use of Outdoor Training (OT) in Training Employees
Jindra, Alexandr ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
and key words Title: The Use of outdoor Training (OT) in Education of Employees Aim of the work: Draw near the history of outdoor training (OT) in Czech Republic and Europe and analyze specific attributes of OT as one of the method of education of employees. Analyze the specific effect on working team undergoing outdoor training. Deduct the conclusions and recommendations for implementing outdoor training as one of the tools of education of employees. Method: Questionnaire research and descriptive analysis Results: lnstant effect of outdoor activities on working team and research of dependences of specific exploring attributes Keywords: outdoor training, teambuilding, training of employees, working team
Project of Active Vacation in the French Alps (Proposal of a New Product for TA Adventura)
Zima, Martin ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
Název: Projekt aktivní dovolené ve francouzských Alpách (návrh produktu CK Adventura) Title : Project of active vacation in the French Alps (proposal of new product for CK Adventura) Cíle práce: Představit možnosti trávení aktivní dovolené, příprava cyklistického zájezdu do francouzských Alp. Metody : Popisná analýza, interview. Výsledky: Vytvoření realizovatelného zájezdu pro CK Adventura, analýza cestovního ruchu v České republice. Klíčová slova: cestovní ruch, aktivní dovolená, cyklistický zájezd, CK Adventura, Tour de France, Alpy.
Implementation of Ethics Code of Advertisement in the Czech Republic
Vejclová, Lea ; Malecha, Petr (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice Assertion of Ethics Code of Advertisement in Czech Republic Cíl práce: analyzovat situaci etické samoregulace na poli reklamy v ČR a vytvořit návrh reklamm'ho spotu v souladu s Etickým kodexem Metody práce: analýza případů řešených Radou pro reklamu, vlastní projekt Výsledky: vyhodnocení výsledků stížností na reklamu a zjištění postoje veřejnosti, změna reklamního spotu Klíčová slova: reklama, právo, etická samoregulace, Rada pro reklamu, copy advice, Etický kodex 1
Brazil as a Tourism Destination
Šrámková, Martina ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
Název práce: Brazílie jako destinace cestovního Název v agličtině: Brazil as a tourism destination Cíle práce: Cílem této práce je charakterizovat Brazílii jako destinaci cestovního ruchu. Nahlédnout pod obecné povědomí o Brazílii, podat ucelený obrázek o kulturním a sociálním prostředí, odkrýt možnosti, které tato obrovská země nabízí v oblasti cestování a cestovním ruchu, rovněž také zhodnotit nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu a navrhnout modelový individuální zájezd. Metoda: Diplomová práce vychází z popisné a komparativní analýzy. Pro zjištění detailnějších informací týkající se nabídky zájezdů českých cestovních kanceláří byl vypracován dotazník. Výsledky: Získané výsledky podávají přehled o možnostech Brazílie v oblasti cestovního ruchu a cestování a osvětlují nabídku zájezdů do Brazílie na českém trhu. Klíčová slova: Brazílie, cestovní ruch, cestovní kanceláře, cestovní agentury, turista, návštěvník, nabídka zájezdů do Brazílie, modelový zájezd, nezávislé cestování
Promotion Methods of Skiing Tours Abroad
Šrámková, Barbora ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
Souhrn: Název prá(:e: Zpusoby propagace lyžařských zájezdu do zahraničí. Title: Promotion methods of skiing tours abroad. Cíle práce: Ve své práci chci charakterizovat a přiblížit veškeré možné zpusoby, jakými jsou lyžařské zájezdy do zahraničí propagovány a jakými by propagovány být mohly. Metodologie: V práci jsem použila popisnou analýzu a metodiku zjišťování empirických dat v podobě dotazníku. Výsledky: Došla jsem k tomu, že cestovní kanceláře zabývající se prodejem lyžařských zájezdu využívají zejména reklamy, osobního prodeje a katalogu, jakožto propagačních prostředku. Lyžařské destinace nejvíce propagují na vlastních internetových stránkách. Klíčová slova: Marketing, propagace, cestovní ruch, cestovní kanceláře, lyžařské zájezdy
Comparison of Production Aspects in Audiovisual Works Production
Jáklová, Alena ; Berka, Pavel (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
Název práce: Srovnání produkčních aspektů při yýrobě audiovizuálního díla Juxtaposition produce aspects at production audiovisual works Cíle práce: Vytvořit stabilní, průhlednou a na trhu dobře etablovanou společnost produkující umělecky hodnotné a komerčně úspěšné celovečerní filmy. Metoda: Postupnou eliminací faktorů, které negativním způsobem ovlivňují zájem diváků a hledáním dalších vhodných aktivit na možné oslovení co nejširší veřejnosti vytvořit nový systémový přístup k celkové realizaci audiovizuálních děl. Výsledky: Komplexní systémové řešení vlastní realizace filmových projektů se zapojením dalších aktivit z oblasti sportu a charity. Klíčová slova: film, propagace, akciová společnost, investoři, producent, kultura,sport. 1
Influence of Sport Success on Financial Situation of a Football Club
Mrázek, Jiří ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
Název práce: Vliv sportovního úspěchu na finanční situaci fotbalového klubu Title of work: Influence of sport success on financial situation of football club Cíl práce: Hlavním cílem práce je analýza vlivu sportovního úspěchu na finanční situaci v klubu. Přesněji pak analýza vlivu sportovních úspěchů resp. neúspěchů na přijmy a výdaje klubu, a to jak v krátkém období, tak i v dlouhodobějším horizontu několika sezón. Analýza se týmu I. Gambrinus ligy SK Sigma Olomouc, pro názornější náhled na věc pak i porovnání s předními evropskými velkokluby. Metody: Použití hloubkových rozhovorů, resp. interview s představiteli fotbalového klubu. Využití odborné literatury a interních materiálů klubu. Použití SWOT analýzy pro zhodnocení marketingové a obchodní činnosti klubu. Výsledky: Objasňují vliv sportovního úspěchu na výši příjmů a výdajů klubu. Ukazují stěžejní činnosti klubu přinášející rozhodující část finančních prostředků do klubu. Popisují rozdíly v českém fotbalovém prostředí a prostředí vyspělých fotbalových zemí západní Evropy. Klíčová slova: Sponzoring, prodej reklamy, merchandising, veřejné rozpočty, investice, náklady, SWOT analýza, marketing, úspěch. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Utilization of the Internet in the Area of Tourism Industry
Šíma, Jan ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Vaněk, Tomáš (referee)
VYUŽITÍ INTERNETU V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU UTILIZATION OF THE INTERNET IN THE AREA OF TOURIST INDUSTRY Cíl práce: Cílem práce je prozkoumat vztah mezi Internetem a cestovním ruchem a poskytnout výčet informací a služeb, které lze získat prostřednictvím celosvětového systému propojení počítačových sítí k plánování a organizaci cesty do zahraničí. Metody práce: Metodologická studie, jejíž podstatou bude zkoumání Internetu jako nové metody v cestovním ruchu, jeho potenciálních předností proti ostatním metodám a analýza a srovnání jeho výhod a nevýhod. Výsledek práce: Zmapování poskytovaných služeb v cestovním ruchu, které je možné nalézt na Internetu a představení významných internetových prezentací s krátkým zhodnocením. Klíčová slova: Internet, cestovní ruch, cestovní kancelář, doprava, ubytování Target ofthesis: The work is aimed at research ofthe relations between the Internet and tourist industry and provides a list ofinformation and services which are available on the global system ofinterconnectioned computer network to plan and organize travelling abroad. Methodology: A methodological study which is based on the research ofthe Internet as a new method in tourist industry, its potential, preference to other metods and analysis of comparison of its advantage and disadvantage. Result of thesis: Mapping...
Evaluation of the Quality of Sports Services
Vlásková, Nikola ; Krbová, Jana (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
The subjective of this thesis is to evaluate the quality of sport services in women's volleyball clubs Madeta České Budějovice and german Allgäu Team Sonthofen using SERVQUAL questionnaire. In the theoretical part of the thesis is presented theoretical insights regarding the services, quality of services, services in the field of sport and there is also part focused on methods of measuring customer satisfaction. In the practical part of the thesis are presented results of the questionnaire-based research and design specific measures for improvement in services of volleyball clubs.
Sponsoring as a part of the marketing communication
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (advisor) ; Šíma, Jan (referee)
In the first theoretical part this work is describing sponsoring as a conception, it attends to available definitions and basic informations. Afterwards this part is classifying sponsoring as a part of a marketing communication and describing its possible sorts. In the second half of theoretical part the work is following sponsoring as a tool used in real economic life. Practical part attends to case study in which the sports action International Swimming Championship Mosconi 2008 is analyzed from sponsorship aspect.

National Repository of Grey Literature : 521 records found   beginprevious512 - 521  jump to record:
See also: similar author names
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.