Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice
Vejclová, Lea ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Uplatňování Etického kodexu reklamy v České republice Assertion of Ethics Code of Advertisement in Czech Republic Cíl práce: analyzovat situaci etické samoregulace na poli reklamy v ČR a vytvořit návrh reklamm'ho spotu v souladu s Etickým kodexem Metody práce: analýza případů řešených Radou pro reklamu, vlastní projekt Výsledky: vyhodnocení výsledků stížností na reklamu a zjištění postoje veřejnosti, změna reklamního spotu Klíčová slova: reklama, právo, etická samoregulace, Rada pro reklamu, copy advice, Etický kodex 1

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.