Original title:
Způsoby propagace lyžařských zájezdů do zahraničí
Translated title:
Promotion Methods of Skiing Tours Abroad
Authors:
Šrámková, Barbora ; Navrátilová, Miroslava (advisor) ; Šíma, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2006
Language:
cze Abstract:
Souhrn: Název prá(:e: Zpusoby propagace lyžařských zájezdu do zahraničí. Title: Promotion methods of skiing tours abroad. Cíle práce: Ve své práci chci charakterizovat a přiblížit veškeré možné zpusoby, jakými jsou lyžařské zájezdy do zahraničí propagovány a jakými by propagovány být mohly. Metodologie: V práci jsem použila popisnou analýzu a metodiku zjišťování empirických dat v podobě dotazníku. Výsledky: Došla jsem k tomu, že cestovní kanceláře zabývající se prodejem lyžařských zájezdu využívají zejména reklamy, osobního prodeje a katalogu, jakožto propagačních prostředku. Lyžařské destinace nejvíce propagují na vlastních internetových stránkách. Klíčová slova: Marketing, propagace, cestovní ruch, cestovní kanceláře, lyžařské zájezdy
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/863