National Repository of Grey Literature 1,227 records found  beginprevious1218 - 1227  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
Data analysis from questionaires about user's satisfaction with NetBeans IDE
Horčic, Michal ; Buchalcevová, Alena (advisor) ; Mirilovič, Marián (referee)
Analysis of the questionaire about user's satisfaction with using IDE NetBeans is main goal of this thesis. More specifically information about dependency (correlation) between questions is going to be result. Process of this analysis is automatical. To reach the goal these technologies are used: - web forms - to collect data from users - MySQL - database system for saving answers from users - R - statistical environment for analysing data The thesis is divided to four parts - Setting of the task - definition of general assumptions and specific setting of the task - Theory - information about statistical method and software that was used - Practice - details about an implementation of the chosen technologies - Evaluation - interpretation of results and their potential exploitation in software planning
Výzkum spotřebitelských zvyklostí u středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu
Svoboda, Martin ; Vávra, Oldřich (advisor) ; Stříteský, Václav (referee)
Práce analyzuje spotřebitelské zvyklosti středoškolských studentů v oblasti elektronického nákupu. Odpovídá na otázky, jak často studenti tuto formu nákupu využívají, jaké výrobky či služby přes internet nakupují a v čem vidí hlavní výhody a nevýhody elektronického nákupu. Mimo to se také zabývá srovnáním těchto spotřebitelských zvyklostí mezi dívkami a chlapci, stejně jako mezi studenty prvních a čtvrtých ročníků střední školy
Návrh opatření na zvýšení prosperity firmy Coms, a.s.
Tseveenbayar, Munkhtuya ; Černá, Jitka (advisor)
Společnost Coms, a.s. je příjemcem franchisingu od světoznámé britské společnosti Marks and Spencer působící na českém trhu od roku 1996. Je to práce, která navrhuje opatření na zvýšení prosperity založené na zjištění spokojenosti zákazníků této společnosti pomocí dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření proběhlo formou osobího dotazování přímo v pražských prodejnách Marks and Spencer. Výsledky jsou vypracovány pomocí tabulek a grafů.
Analýza spokojenosti zaměstnanců společnosti ABC, s.r.o.
Dvořáková, Lucie ; Černá, Jitka (advisor) ; Václavková, Lucie (referee)
Práce je zaměřena na zjištění úrovně spojenosti zaměstnanců nejprve obecně a následně v konkrétní společnosti. V teoretické části je všeobecně pojednáno o marketingovém výzkumu, o jeho členění a fázích, dále jsou vysvětleny odlišnosti v případě výzkumu spokojenosti a charakterizovány faktory, které spokojenost ovlivňují. Aplikační část zahrnuje provedení výzkumu spokojenosti pomocí písemného šetření, analýzu zjištěných dat a vyvození závěrů, včetně návrhů na zlepšení pracovních podmínek.
Analýza spokojenosti zákazníků lékárny Farmakum
Škrabánek, Tomáš ; Černá, Jitka (advisor) ; Vyskočil, Vlastimil (referee)
Spokojenost zákazníků v podnikatelském prostředí je obecně důležitým faktorem. Moje bakalářská práce se zabývá zjištěním důvodů jak zákaznické spokojenosti, tak na druhé straně případných faktorů nespokojenosti zejména z hlediska prostředí lékárny, jejího odborného personálu a dále charakteru a rozsahu poskytovaných služeb. K dosažení tohoto cíle napomáhá marketingový výzkum ve formě dotazníkového šetření, jehož výsledky přinášejí určité podněty pro eventuální zlepšení spokojenosti zákazníků a potažmo se tedy mohou stát podkladem pro další manažerské rozhodování lékárny Farmakum.
Ekolabeling - nástroj pro zvyšování kvality
Janoutová, Marie ; Kořánová, Helena (advisor) ; Petrová, Adéla (referee)
Práce zkoumá, do jaké míry spotřebitelé o ekoznačení ví. V případě, že o něm moc nevědí, proč tomu tak je, co jim chybí apod. Toto zkoumání proběhlo na základě dotazování. Dále se diplomová práce věnuje vztahu kvalita versus ekoznačení. V aplikační části je popsána propagace loga EŠV na internetových stránkách jednotlivých firem a přímo na výrobku.
Systém managementu kvality z pohledu orientace na zákazníka v souboru mezinárodních norem ISO 9000
Novotná, Olga ; Plášková, Alena (advisor) ; Skopal, Jaroslav (referee)
Práce se zabývá orientací na zákazníka v souvislosti s mezinárodními normami ISO. Obsahuje rozbor ČSN EN ISO 9001:2002, podpůrných norem řady ISO 10000 a ČSN ISO 20252:2007. Hledá vazbu mezi orientací na zákazníka a výsledky podniku podle ČSN ISO 10014:2007. V další části se zaměřuje na praktické využití tohoto souboru norem v oblasti marketingu.
Analýza pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o.
Knappeová, Lucie ; Hrčková, Eva (advisor) ; Lukeš, Martin (referee)
Diplomová práce je koncipována jako sociálně-psychologický výzkum pracovní spokojenosti zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o. Zabývá se nejprve teoretickou analýzou tématu ? motivací, pracovní motivací, pracovní spokojeností a vybranými faktory pracovní spokojenosti. Následuje analytická část zaměřená na pracovní spokojenost zaměstnanců společnosti VAHO s.r.o. Nástrojem šetření pracovní spokojenosti zaměstnanců této společnosti je sociálně-psychologický výzkum, základní zvolenou technikou výzkumu je dotazníkové šetření a individuální osobní rozhovory se zaměstnanci společnosti. Na základě výsledků výzkumu byla zformulována určitá doporučení pro vedení společnosti, která by měla vést ke zvýšení pracovní spokojenosti zaměstnanců.
Quantification of Customers' Satisfaction in a chosen Firm
Ryšavá, Kateřina Bc. ; Lukšů, Vladimír (advisor) ; Pražáková, Eva (referee)
Práce popisuje možné metody monitorování spokojenosti zákazníků a vhodnost jejich použití. Zabývá se způsoby zjišťování spokojenosti a loajality zákazníků ve vybraném podniku a navrhuje nový systém měření. Ve zvolené společnosti je realizován dotazníkový průzkum, který směřuje k navržení vhodných doporučení ke zlepšení činnosti podniku a jeho vztahu se zákazníky.
Analýza spokojenosti a stimulace pracovníků ve výrobním podniku
Kuncová, Andrea ; Hrčková, Eva (advisor) ; Kočí, Ondřej (referee)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu spokojenosti pracovníků, jejíž výzkum je proveden v podniku dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků šetření jsou navržena opatření na zlepšení stávajích nevyhovujících faktorů, které způsobují ve firmě pracovní nespokojenost. Úvod práce je věnován teoretické části, v níž jsou vysvětleny základní pojmy z oblasti stimulace, motivace a pracovní spokojenosti. Následuje stručná charakteristika podniku, v němž byl výzkum proveden. Předposlední částí je samotná analytická část obsahující vyhodnocení jednotlivých otázek dotazníku a ověření pravdivosti hypotéz stanovených v části teoretické. Poslední kapitola je věnována návrhům na zlepšení současné situace.

National Repository of Grey Literature : 1,227 records found   beginprevious1218 - 1227  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.