Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 188 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 

Kino Takeshi Kitano
Debska, Kinga Izabela ; Blažejovský, Jaromír (vedoucí práce) ; Janeček, Vít (oponent)
Popis a analýza zároven filmologická stejně jako kulturní, tvorby Takeshi Kitano. Na příkladu tří filmů: Hana-bi, Loutky a Takeshis.

Artová kina v Brně
Řeháková, Petra ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá artovými kiny v Brně, na které aplikuje poznatky zejména z knihy Sure seaters: The Emergence of Art House Cinema od Barbary Wilinski a rozebírá další širší souvislosti, které ovlivňují artová kina, jako jsou například problematika filmové distribuce, filmové festivaly, vznik artových kin v USA a historie kinematografie v ČR. V Brně v současné době funguje pouze jediné artové kino, kino Art. Vzniklo v roce 1914, v porovnání s ostatními kiny v Brně je jeho programová skladba velice nekonvenční a podobně jako u ostatních artových kin jsou jeho pravidelní návštěvníci lidé, kteří nechodí do kina pouze pro zábavu, ale chtějí se vzdělávat. Jeho průměrná návštěvnost v roce 2011 byla srovnatelná s ostatními malými kiny v Brně. Na přelomu roku proběhla digitalizace kina, což kinu umožní nabízet nové titulky již krátce po jejich uvedení do distribuce. Dle slov pana Daniela Zásměty, vedoucího kina Art, má kino nevyužitý potenciál oslovit diváky z řad vysokoškolských studentů. Za tento jev je částečně zodpovědná nedostatečná propagace v elektronických mediích a sociálních sítích. Plánované změny a již zmíněná digitalizace kina Art má ale šanci zvýšit návštěvnost nejen u této skupiny diváků.

Marketigové aktivity českých kin a multikin se zaměřením na kino Světozor
Masná, Zuzana ; Novotný, David Jan (oponent) ; Šobr, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Marketingové aktivity českých kin a multikin se zaměřením na kino Světozor" pojednává o způsobech používání marketingu u obou typů kin a zaměřuje se na klasická kina alternativního směru. Rozdílné typy kin implikují, že i jejich marketingové aktivity budou mít odlišný charakter. Marketingovými aktivitami jsou míněny propagační aktivity kin samotných; ty jsou rozebrány zejména u kina Světozor a dalších alternativních kin. U multikin se práce zaměřuje především na typy kinoreklamy pro zadavatele reklamy. Pomocí analýzy SWOT jsou navrženy marketingové strategie pro oba typy kin a také zvlášť pro kino Světozor. Práce rovněž rozebírá nutnost změny marketingové strategie klasických kin po příchodu multikin do českého prostředí, aby tato kina byla schopna obstát v novém konkurenčním prostředí. Důraz je v tomto ohledu kladen zejména na význam značky a budování firemní identity. Tyto otázky jsou stejně tak předmětem analýzy u marketingové komunikace kina Světozor z let 2004 - 2009. Metodou práce byla analýza na základě deskripce a vyhodnocení marketingové komunikace u jednotlivých kin, přičemž vycházím z analýz výročních zpráv, tiskových zpráv, rozborů činností, sekundárních dat z již realizovaných výzkumů a propagačních a interních materiálů daných společností.

Novodobá historie kina Aero
Šilarová, Hana ; Czesany Dvořáková, Tereza (vedoucí práce) ; Klimeš, Ivan (oponent)
Tato práce se zabývá novodobou historií kina Aero od roku 1998, kdy byl jeho provoz převzat občanským sdružením Pro-Aero, Společností pro obnovu a rozvoj Aera. První část detailně popisuje růst artového kina, jeho dramaturgickou koncepci založenou na přehlídkách a neotřelých akcích. Práce také sleduje postupný růst regionální sítě - expanzi provozovatelů do dalších kin (Bio Centrál v Hradci Králové, Světozor a Bio Oko v Praze), stejně jako do oblasti distribuce filmů skrz společnost Aerofilms. Druhá část analyzuje způsoby propagace kina Aero a jeho sesterských společností pomocí marketingových nástrojů 4P, vývoj cen vstupného a návštěvnosti. Klíčová slova: film, filmová distribuce, filmová historie, Aero, Světozor, Bio Oko, alternativní kino, klubové kino, marketingový mix, 4P

Integrovaný vícekanálový audio zesilovač pro domácí kino
Fišer, Ondřej ; Šotner, Roman (oponent) ; Kratochvíl, Tomáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá kompletním návrhem zesilovače pro domácí kino. Popisovaný zesilovač má dva digitální vstupy, tj. TOSLINK a S/PDIF a jeden analogový vstup. Pomocí těchto vstupů je možné připojit k zesilovači zdroj prostorového signálu 5+1. Práce se dále zabývá návrhem korekčních obvodů, obvodů předzesilovače, koncového stupně a zdroje. Celý výrobek je řízen pomocí 8-mi bitového mikrokontroléru a jeho grafický výstup je zobrazován na LCD. Cílem práce je návrh a realizace zesilovače špičkové kvality.

Smíšený výzkum I. - 6/1946 červenec ÚVVM/CVVM: Okresní péče o mládež, rozhlas, povolební výzkum, kino. B 24, B 24
Ústav pro výzkum veřejného mínění
Výzkum je smíšený a zabývá se nejprve otázkami činnosti Okresní péče o mládež, pak se dotazuje na rozhlasové vysílání (zahraniční stanice). Dvě otázky míří na výsledky voleb. Otázky na návštěvu kina se týkají jeho kvality, témat a frekvence návštěv.
Plný text: Stáhnout plný textPDF


Revitalizace stavebního objektu, případová studie využití stavebního objektu Kino Dobříš
Votruba, Tomáš ; Růžičková, Lenka (vedoucí práce) ; Josef, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá objektem bývalého kina z roku 1950, jeho významem a možností dnešního využití. Objekt se nachází v samém centru města a je na něj tak upřena pozornost místních obyvatel. Cílem práce bylo vyhodnotit aktuální potřeby obyvatel a jejich implementování do stavebně-technického projektu na úrovni studie. Objekt zatím skrývá svůj potenciál a je vnímán v zástavbě jako nevyužitý. V minulosti již místní spolky i jednotlivci projevili zájem o zachování objektu, a to zároveň klade důraz na urychlené jednání ze strany města. Výsledek práce je o to cennější, že práce může posloužit jako podklad pro stavební úřad a příslušné orgány jako inspirace při současných jednáních o budoucí podobě objektu.

Kino-distribuční formáty současnosti
Příkaská, Barbora ; Kopecký, Čestmír (vedoucí práce) ; Pražský, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce Kino-distribuční formáty současnosti se zabývá aktuální fází stavu digitalizace v České republice. Snaží se popsat současný vztah mezi digitální a analogovou technologií, vyjmenovává jejich výhody, nevýhody a uvádí možnosti kombinace obou technologií v jednotlivých fázích výroby filmu. Popisuje technické parametry související s přechodem z analogové na digitální projekci a snaží se zjednodušeně popsat současné dostupné vybavení pro digitální kina. Uvádí postoj státu k této problematice. Snaží se také zmapovat aktuální nabídku digitálních kamer s vysokým rozlišením.

Marketingová strategie pro kino Aero
Dvořáková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingem v oblasti služeb, konkrétně na příkladu pražského artového kina Aero. Hlavním cílem této práce je návrh na vylepšení stávající marketingové strategie kina. Praktická část práce představuje kino Aero, jeho historii, marketingový mix a SWOT analýzu jeho současné situace. Na základě profilu typického zákazníka, identifikovaného pomocí dotazníkového šetření, jsou navržena možná vylepšení marketingové strategie kina Aero.