Název: Marketingová strategie pro kino Aero
Překlad názvu: Marketing strategy for the Aero Cinema
Autoři: Dvořáková, Barbora ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kino Aero; marketing; marketingová strategie; marketingový mix; služby; SWOT analýza; Aero Cinema; marketing; marketing mix; marketing strategy; services; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/41383

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-197733


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet