Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2,583 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.14 vteřin. 

Analýza nabídky služeb cestovního ruchu pro rodiny s dětmi
VELÍŠKOVÁ, Monika
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu nabídky služeb cestovního ruchu pro rodiny s dětmi. Cílem práce je zanalyzování současné nabídky a nových trendů.

Rozvoj výtvarné tvořivosti prostřednictvím projektové metody
MACHÝČKOVÁ, Veronika
Práce se zabývá tvořivostí obecně a rozvojem tvořivosti dětí v období dospívání prostřednictvím projektové metody. Teoretická část popisuje pojem tvořivost, její faktory a úrovně. Dále charakterizuje pojmy: tvůrčí činnost, tvorba, tvůrčí myšlení, tvůrčí potenciál a tvůrčí zkušenost. Poté rozebírá význam tvořivosti pro život jedince i pro celou společnost. Charakterizuje také typ tvořivého člověka, popisuje tvořivost pedagogickou a nabízí možnosti, jak tvořivost podporovat. Následující část shrnuje možnosti rozvoje tvořivého myšlení a rozvoje vlastností důležitých pro rozvoj tvořivé osobnosti. Další kapitola se věnuje charakteristice projektové metody. Popisuje její historii a poté se zaměřuje na vztah projektu a problému, vyzdvihuje efekty projektové výuky a její základní principy. Zaměřuje se také na fáze průběhu projektu a přehled typů projektů. V dalších kapitolách je popsán předmět výtvarná výchova, její charakteristika, hlavní cíle předmětu, metody a formy vyučování výtvarné výchovy. Je popsán také vývoj výtvarného projevu a tzv. krize výtvarného projevu. Dále práce popisuje volný čas, výchovu mimo vyučování a její instituce, souvislost volného času s životním stylem a hodnotovou orientací. Poslední kapitola se zaměřuje na období dospívání, zejm. na pubescenci. Praktická část obsahuje popis výtvarného projektu, který je rozdělen do několika tvořivých aktivit. Tato část je zaměřena hlavně na podporu spontánního vyjádření skupiny.

Způsoby financování osobních automobilů - operativní leasing
Brejcha, Jiří ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Klečka, Jiří (oponent)
Cílem této práce je popsat základní způsoby financování osobních vozů se zaměřením na operativní leasing. První část této práce pojednává o specifikách základních způsobů financování osobních vozů. Důraz je zde kladen také na analýzu vývoje operativního a finančního leasingu na českém trhu. Druhá část práce je zaměřena na analýzu nabídky značkového operativního leasingu osobních vozů fyzickým osobám na českém trhu a analýza výhodnosti vybraných nabídek pro fyzickou osobu zaměstnance oproti využití alternativní formy financování, kterou je pořízení vozu z vlastních zdrojů.

Analýza městských prohlídkových okruhů v Praze a vybraných městech
Bodlák, Tomáš ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Brůžková, Pavla (oponent)
Práce se zabývá srovnáním nabídky městských prohlídkových okruhů v Praze a ostatních městech - konkrétně Berlíně, Vídni, Budapešti a Bratislavě. První dvě kapitoly se věnují teoretickému základu práce. Ta první se zabývá nabídkou v cestovním ruchu a charakterizuje základní pojmy jako jsou atraktivity, produkty, městský cestovní ruch. Druhá kapitola se věnuje průvodcovským službám. Praktická část je zaměřena na analýzu nabídky prohlídkových okruhů konajících se pěšky s průvodcem v daných městech. Hypotéza byla částečně ověřena - Praha má sice odpovídající rozsah nabídky, ale cena průvodcovských služeb je velmi podhodnocená oproti zahraniční konkurenci.

Hodnocení podnikatelských účtů
ŠUSTROVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na využití metod více kritérií rozhodování, v tomto případě na podnikatelské účty. V teoretické části je popsán v bankovní systém České republiky, poté metody vícekriteriálního rozhodování. Základním cílem této práce bylo zhodnotit pořadí podnikatelských účtů z hlediska výhodnosti, které jsou nabízeny bankovními institucemi na bankovním trhu v České republice. Dílčím cílem této práce seznámit se s problematikou optimálního výběru podnikatelských účtů pro určitou skupinu spotřebitelů, což v tomto případě jsou drobní podnikatelé (živnostníci). Před výběrem nového podnikatelského účtu je třeba vždy pečlivě prozkoumat bankovní trh a jeho nabídky firemních účtů. Důležitou součástí této práce je, že klient musí zvážit své preference před použitím kvantitativních metod. V diplomové práci je také proveden průzkum zaměřený právě na hodnocení podnikatelských účtů. Následně jsou porovnávány výsledky za použití kvantitativních metod dotazníkového šetření a výsledků pro modelového klienta. V závěru obecně výsledky popisují a zdůvodňují jednotlivá pořadí bankovních produktů od nejlepšího k nejhoršímu.

Ekologicky šetrné ubytování ve vybrané oblasti
RODĚJOVÁ, Věra
Tématem diplomové práce je ekologicky šetrné ubytování na Třeboňsku. Cílem je identifikovat šetrné přístupy v nabídce ubytování v šetřené oblasti a posoudit význam šetrných přístupů ve strategii podniků nabízejících ubytování. Z dotazníkového šetření, při kterém byl zjišťován zájem respondentů o ekologicky šetrné ubytování, byla vytvořena analýza poptávky a na základě internetových zdrojů a nestrukturovaných rozhovorů analýza nabídky ubytovacích zařízení. Ze zjištěných výsledků byly stanoveny návrhy a opatření ke zlepšení.

Marketingový plán zájmového sdružení
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Třesohlavý, Karel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na přípravu marketingového plánu pro zájmové sdružení, které působí na poli cyklistiky a cykloturistiky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. První je zaměřena na problematiku strategického marketingového řízení a přípravu marketingového plánu z obecného úhlu pohledu, druhá pojednává o jejich konkrétní aplikaci pro zkoumaný subjekt. Výstupem práce je ucelený marketingový plán, který přímo navazuje na strategické cíle a poslání zájmového sdružení. V práci pojednávám o trhu domácího cestovního ruchu, zaměřuji se na cílovou skupinu cyklistů a cykloturistů a analyzuji současný stav zkoumaného subjektu, navrhuji novou strukturu produktového portfolia. Součástí marketingového plánu je i akční plán s návrhem jednotlivých komunikačních aktivit.

Analýza nabídky českých hradů a zámků
Neubauerová, Markéta ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Tato bakalářská práce řeší problematiku nabídky českých hradů a zámků v internetovém prostředí skrze webové portály. V teoretické část se práce probírá problematikou marketingu v oblasti kultury a dále se obecně zmiňuje o kulturním dědictví a nemovitém památkovém fondu České republiky. Praktická část představuje výzkum a analýzu jednotlivých vybraných portálů zabývajících se turismem. Závěry práce a poznatky vycházejí z vlastního výzkumu autorky, který probíhal po dobu tří let. Veškeré výzkumy byly prováděny metodou online dotazování projektu. Práce by měla sloužit jako podklad pro vytvoření portálu nabízejícího české památky.

Physiogel relaunch on Czech and Slovak market
Tatičová, Lucia ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Prechtlová, Marta (oponent)
Uvedenie nového produktu na trh je dôležitou a náročnou etapou životného cyklu produktu. Predstavuje taktiež neľahký proces pre konkrétnu firmu. Cieľom diplomovej práce je, prostredníctvom vypracovania marketingového plánu, a realizácie marketingového výskumu zhodnotiť vhodnosť zvoleného marketingového mixu produktovej rady Physiogel. Teoretická časť práce poskytne základný pilier na pochopenie danej problematiky. Následne, praktická časť prinesie v prvej etape vypracovanie marketingového plánu, a v druhej etape sa bude venovať marketingovému výskumu, jeho štruktúre, analýze a vyhodnoteniu. Výstupom týchto aktivít bude nie len analýza a zhodnotenie súčasne realizovanej stratégie marketingového mixu, ale taktiež obohatenie poznatkov týkajúcich sa cieľovej skupiny a vytvorenie odporúčaní orientovaných na prípadnú modifikáciu zvoleného mixu a marketingových aktivít na rok 2014.

Analysis and design of data services for customers on the basis of available data sources in the enterprise. (Vodafone company)
Brdjar, Jaroslav ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Machander, Aleš Machander (oponent)
Práce se zabývá analýzou trhu mobilních operátorů v České republice. Úvod práce je věnován vysvětlení klíčových ukazatelů používaných mobilními operátory na analýzu zákazníků jako je míra odchodu zákazníka,průměrný výnos na zákazníka nebo celková hodnota zákazníka. Nedílnou součástí práce je i srovnání cen spotřebních košů v ČR s ostatními zeměmi. Situace na již plně nasyceném trhu se výrazně změnila nabídkou neomezených tarifů. V praktické části jsem se proto zaměřil na podrobnou analýzu dat od zákazníků společnosti Vodafone a podrobným prozkoumáním aktuální cenové nabídky dostupných tarifů a datových služeb. Při návrhu tarifů jsem tak vycházel z reálných informací všech zákazníků - fyzických osob během období 3 měsíců. Cílem práce byl návrh tarifů a služeb pro zákazníky, které by udržely aktuální zákaznickou bázi, respektive by ji mírně zvýšily.