Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,516 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.44 vteřin. 

ANALÝZA SLUŽEB ZÁKAZNÍKŮM NA PŘÍKLADU ZVOLENÉHO PODNIKU
DANIELOVÁ, Petra
Diplomová práce je zaměřena na analýzu služeb zákazníkům ve společnosti T-Mobile a.s. Komplexní charakter služeb poskytuje obzvláště v rozsáhlé řadě výrobků a možné kombinace o nich. Analýza shledává, že společnost nemá velké problémy. T-Mobile a.s. se může ještě více rozvíjet. V druhé části Diplomové práce dochází k posouzení služeb společnosti T-Mobile a společnosti Vodafone. Ve srovnání se společností Vodafone a.s., dopadl T-Mobile dobře.

Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem
Jochimová, Natálie ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Kajfoszová, Dorota (oponent)
Tato diplomová práce s názvem Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich použití konkrétním internetovým obchodem se zaměřuje na moderní způsoby propagace na internetovém trhu s módou v České republice, konkrétně u největšího z těchto obchodů ZOOT.cz. Cílem práce je na základě kvantitativního a kvalitativního výzkumu zhodnotit využívání moderních nástrojů marketingové komunikace na příkladu zmíněného internetového obchodu při porovnání s dalším subjektem. Teoretická část této diplomové práce přináší definici internetového marketingu a celého online prostředí, dále také popis jednotlivých marketingových nástrojů spolu s nastíněním jejich moderních forem. V praktické části dochází k analýze těchto nástrojů u internetového obchodu ZOOT.cz. Hlavními zdroji dat jsou výsledky dotazníkového šetření společnosti ZOOT s názvem Fashion Report, data o efektivnosti použití služby Retargeting společnosti Sklik, dále také závěry individuálních a skupinových hloubkových rozhovorů s pracovníky společnosti ZOOT a interní dokumenty internetových obchodů o efektivnosti jednotlivých používaných nástrojů. Výsledky těchto výzkumů ukazují, že pokud firmy využívají moderních nástrojů marketingové komunikace, je u nich stále větší důraz kladen na rychlé zařazení novinek do firemních aktivit, zajištění nadstandardních služeb pro zákazníky, ale také sledování podoby reklamních sdělení u konkurence.

Analýza procesů jako základ pro zavedení nového informačního systému
Kmochova, Zdena ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Svatá, Vlasta (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je provedení analýzy procesů ve společnosti POP servis, s.r.o., dále provést analýzu současného problému v této společnosti a doporučit a navrhnout opatření, které eliminují vznik příčin problému. Příčiny jsou z hlediska managementu lidí a procesů odhaleny pomocí provedení analýzy procesů souvisejících s problémem a eliminovány na základě návrhů metrik a odpovědností u těchto procesů. První, teoretická část diplomové práce, je věnována pojmům z oblasti procesního řízení. Mezi pojmy, které práce charakterizuje, patří procesní řízení, podnikové procesy, procesní analýza a metody procesního modelování, procesní mapy, notace pro grafický zápis podnikových procesů, zlepšování podnikových procesů a metody analýzy organizace. V druhé, praktické části diplomové práce, je představena organizace POP servis, s.r.o., která je předmětem zkoumání. Na základě analýzy současného stavu jsou zde definovány vize, mise a cíle organizace. Dále je zde popsán postup analýzy současného stavu, čímž je procesní analýza vybraných procesů a návrh odpovědností a metrik u těchto procesů. Metody analýzy jsou SWOT analýza, analýza činností, strukturovaný rozhovor a procesní analýza. Výsledkem diplomové práce je tedy analýza vybraných procesů společnosti POP servis, s.r.o., návrh metrik, definování pracovních pozic a odpovědností a návrhy na zlepšení vybraných procesů.


Komplex bytových domů, Praha - Jarov, stavebně technologická příprava stavby
Komenda, Tomáš ; Hrůza,, Jaroslav (oponent) ; Kovářová, Barbora (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je zpracovat stavebně technologický projekt pro výstavbu čtyř bytových domů 3a. fáze výstavby projektu Zelené město Praha - Jarov, II. etapa. Jedná se o dvě dvojice objektů vzájemně spojených suterénem. Konstrukčně navrženy jako sedmipodlažní ŽB skeletové konstrukce, s plochou střechou. Funkčně jsou propojeny systémem terasových zahrad. Práce se zaměřuje na organizaci a přípravu výstavby. Je zpracováno zařízení staveniště, výpočet nákladů na jeho zřízení a provoz, je graficky řešeno pro vybrané etapy výstavby. Dále je vytvořen podrobný časový plán stavby s návrhem proudové výstavby ŽB skeletu a vyzdívek ve dvojici propojených objektů. Je provedena studie realizace hlavních technologických etap. Detailně se práce zaměřuje na zhotovení ŽB monolitického skeletu a provedení opláštění včetně kontaktního zateplovacího systému. Součástí předpisu pro provádění ŽB monolitického skeletu je výkres systémového bednění stěn a stropní konstrukce. Na tyto vybrané činnosti jsou vypracovány kontrolní a zkušební plány. Je navržena strojní sestava včetně plánu nasazení strojů. Je vypracován položkový rozpočet jednoho hlavního stavebního objektu. V příloze je zhotoven podrobný návod k užívání bytové jednotky včetně plánu oprav a revizí na dalších 30 let. Je vytvořena hluková studie výstavby projektu v návaznosti na okolní obytnou a vzdělávací zástavbu.

Cloud Computing v zubním lékařství
Šeda, Matěj ; Potančok, Martin (vedoucí práce) ; Voříšek, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi využití technologií a služeb Cloud Computingu v zubním lékařství České republiky. Jedná se především o použití distribučního modelu Software-as-a-Service pro správu zubní ordinace. V první řade je zde definován informační systém zubní praxe, která využívá cloudový model distribuce softwaru pro její správu. Dále jsou zde shrnuty požadavky na funkcionalitu tohoto softwaru a obecné výhody a nevýhody Cloud Computingu ve vztahu k zubnímu lékařství. Jsou zde také popsány legislativní a technické předpoklady pro vedení zdravotnické dokumentace v elektronické podobě. Tyto teoretické poznatky dále slouží jako podklad pro provedení analýzy trhu Cloud Computingu v oblasti zubního lékařství v České republice a v zahraničí. Dále také k provedení interview s lékaři a pracovníky vybraných zubních ordinací a klinik, na základě kterých dochází k popisu současného stavu zubního lékařství v ČR a postoje ordinací k Cloud Computingu. Poslední část této práce představuje možnosti přechodu českých zubních ordinací do cloudu a nabízí řešení některých problémů Cloud Computingu, které vyplynuly z předchozích analýz.

Větrání a teplovzdušné vytápění autoservisu
Bašta, Milan ; Pavelek, Milan (oponent) ; Janotková, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem větrání a teplovzdušného vytápění autoservisu. V úvodu práce je seznámení s touto problematikou a popis dispozice objektu. Dále je práce věnována výpočtům, z kterých vychází návrh větrání a teplovzdušného vytápění. Jedná se o výpočty součinitele prostupu tepla konstrukcí, množství větracího vzduchu, výpočet tepelných ztrát, výpočet tepelné zátěže a stanovení množství přiváděného vzduchu. Návrh obsahuje i volbu a dimenzování místního odsávání, vyústek, tras pro vedení vzduchovodu. Vypočet tlakových ztrát a volbu vzduchotechnické jednotky. K diplomové práci je zhotovena výkresová dokumentace s rozpisem materiálu.

Analýza chovu mléčných krav na vybrané biofarmě
Plášková, Pavlína ; Toušová, Renata (vedoucí práce) ; Ducháček, Jaromír (oponent)
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit podmínky chovu dojeného skotu v ekologickém zemědělství a porovnat je s konkrétními údaji vybrané ekologické farmy Bílčice, která je součástí ekologického zemědělství od roku 2011 a zaměřuje se na chov českého strakatého skotu a produkci biomléka. V teoretické části se práce zabývá charakteristikou dojených plemen skotu, hlavními cíli a zásadami ekologického zemědělství, problematikou welfare, šlechtěním a kontrolou užitkovosti, technologií ustájení, výživou a krmením, technologií dojení, produkcí mléka, reprodukcí, zdravotní problematikou a ekonomikou chovu. V praktické části jsem hodnotila ukazatele mléčné užitkovosti (produkce mléka, % bílkovin, % tuku) a reprodukční ukazatele (mezidobí, servis perioda, inseminační index a procento zabřeznutí po první inseminaci). Na farmě bylo ustájeno 650 kusů dobytka, z toho 200 kusů dojnic převážně českého strakatého plemene. Sledování se provádělo v roce 2013. Denní množství nadojeného mléka se pohybovalo kolem 2 750 kg. Za laktaci byla užitkovost v roce 2013 6 100 kg mléka, 3, 89 % tuku a 3, 34 % bílkovin. Dojnice jsou ustájeny ve volné stáji s vysokou podestýlkou, dojení probíhá 2 x denně v rybinové dojírně. Mléko je dodáváno obden do mlékárny Olma, a.s. V letním krmném období jsou krávy pravidelně vyháněny na pastvu. Jsou dokrmovány 10 kg jetelotravní senáží a 6 kg šrotu (ječmen, pšenice, triticale). V zimním krmném období jsou zvířata ve stájích. Krmná dávka se skládá ze 45 kg jetelotravní senáže, 6 kg šrotu, 2 kg lupiny a 1 kg kukuřice v době rozdojování. Minerální lizy mají krávy celoročně ( 100g / ks / den). V přechodné formě hospodaření se užitkovost krav pohybovala v roce 2010 na 7 477 kg mléka a hodnota ČR byla 7 726 kg mléka. Po vstupu do ekologického zemědělství v roce 2013 klesla mléčná užitkovost na farmě na 6 100 kg mléka a průměr ČR se zvýšil na 8 370 kg mléka. V přechodném způsobu v roce 2010 bylo dosaženo 4, 03 % tučnosti a v roce 2013 (ekologické zemědělství) 3, 89 %. Rozdíl mezi roky 2010 a 2013 je 0, 14 %. Bílkoviny za rok 2010 byly 3,39 % a v roce 2013 3,34 %. Ze sledovaných reprodukčních ukazatelů měla farma vždy průměrné výsledky. U servis periody 96 dní a mezidobí 400 dní, inseminační index 1,8 a procento zabřezávání po 1. inseminaci bylo 54,2 %.

Komunitní RSS čtečka pro iOS
Nováček, Stanislav ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Mobilní telefony se den co den stávají nejvíce používanou technologií. Počet jejich uživatelů neustále roste, hlavně kvůli lepší dostupnosti chytrých zařízení, jejich funkčností a také díky větší dostupnosti mobilního internetového připojení. A spolu s chytrými telefony roste množství mobilních aplikací, které nám šetří čas a peníze. E-mailový klient, kalendář, RSS čtečky, internetové prohlížeče a prohlížeče dokumentů, aplikace pro sociální sítě, iternetová rádia, navigace využivající GPS a mnoho dalších. To vše v jednom zařízení v naší kapsi. Cílem této práce je vytvoření komunitní RSS čtečky Felicity - mobilní aplikace pro iOS - a její publikace na App Store. Práce může také sloužit jako inspirace při vytváření podobných aplikací pro iOS zařízení a přiložené soubory se zdrojovými kódy mohou sloužit jako praktický studijní materiál. Nejprve je čtenář uveden do problematiky charakteristiky mobilních aplikací a mobilních platforem. Uvedeny zde jsou také novinky v iOS 8, potřebné věci pro vývoj aplikace pro Apple iOS zařízení, stručný popis programovacích jazyků Objective-C a Swift a charakteristika syndikace webového obsahu a formátů RSS a Atom. Následně je v rámci práce popsána tvorba aplikace pro platformu iOS. Touto aplikací je komunitní RSS čtečka postavená na cloudových službách Feedly. Od jiných RSS čteček se liší sociální částí, která dává aplikaci výhodu sdílení článků mezi své kamarády. Dále je uveden popis její funkcionality, uživatelského rozhnaní, přiblížení implementace a popis použitých knihoven třetích stran. V poslední části práce jsou uvedeny způsoby, jak podpořit spuštění, počet stažení, hodnocení a následné udržení aplikace v povědomí uživatelů.

Racionalizace podpůrných služeb a centra sdílených služeb
Fojtík, Aleš ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Dvořáček, Jiří (oponent) ; Mansfeld, David (oponent)
Optimalizace procesů se stalo běžnou praxí a převážně pro společnosti, které jsou orientovány na trh. Zaměření na podporu služeb obecně začne až poté, co je potenciál pro úspory díky optimalizaci hlavních činností plně využit. Rozvíjející se trend posledních deseti let představuje rozvoj center sdílených služeb, které mohou nabídnout ve spojení s výše uvedenými komponenty a  offshoringem mnohem důležitější úspory nákladů. Cílem práce bylo připravit komplexní materiál představující komplexní přehled o činnosti optimalizace procesů a popsat centra sdílených služeb jako speciální možnost optimalizace, která umožňuje maximalizaci výhod optimalizace podpůrných služeb. Problém, který je řešena v práci, by měl odpovědět na otázku, zda výběrová kritéria optimalizace projektu byly ovlivněny finanční krizí, a co je nyní jiné.