Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21,750 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.86 vteřin. 

Podmínky pro utváření klíčových kompetencí žáků na 1. stupni ZŠ
MUDROVÁ, Lenka
Diplomová práce se zabývá utvářením klíčových kompetencí u žáků na 1. stupni ZŠ. Zaměřuje se na kompetenci komunikativní, a to jak v prostředí školním, tak i mimoškolním - při volnočasových aktivitách. Teoretická část práce vysvětluje základní myšlenku klíčových kompetencí, nastiňuje historii a význam klíčových kompetencí z globálního hlediska. Klíčové kompetence jsou zde vymezeny a je zde také blíže rozpracována kompetence komunikativní. Teoretická část dále naznačuje metody a strategie vedoucí k utváření klíčových kompetencí ve škole a ve volnočasových aktivitách. V praktické části jsou zhodnoceny výpovědi pedagogických pracovníků získaných z řad učitelů různých 1. st. ZŠ i z řad vedoucích zájmových útvarů. Cílem práce je zjistit, nakolik při pedagogickém působení (ve škole i mimo ni) dochází k systematickému utváření a rozvoji klíčových kompetencí, převážně pak kompetence ke komunikaci.

Řízení lidí v multikulturním prostředí
Moryc, Katarzyna Małgorzata ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Vávra, Radovan (oponent)
Hlavním cílem této práce bylo definovat a analyzovat klíčové aspekty manažerské práce v multikulturním prostředí, v jednom z útvarů centra sdílených služeb, nadnárodní společnost se sídlem v Praze v České republice. Další cílem práce bylo definovat základní kompetence úspěšného manažera, který řídí výkon zaměstnanců v multikulturním oddělení, a poskytuje doporučení pro zlepšení výkonnosti managementu v klíčových aspektech manažerské práce, jako je komunikace, motivace, řízení výkonu a multikulturní vedení. Tvrdí se, že přítomnost interkurentních interakcí mezi vedoucími oddělení a jejich podřízenými, má dopad na efektivitu manažerské výkonnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První část práce zkoumá teoretické koncepty týkající se kultury, komunikace, motivace a vedení ve vztahu k multikulturním specifikům daného prostředí. Ve druhé části,jsou prezentovány použité výzkumné metody, je prezentovány provedena analýza výzkum a jeho výsledky. Dále v praktické části jsou definovávané doporučení navazující na analyzované aspekty manažerské práce, kterých zavedení by vedlo k vyšší efektivitu manažerské výkonnosti a dál k celkové výkonnosti oddělení.

Možnosti a podmínky použití nástrojů pro analýzu chování zákazníků na sociálních sítích
Horák, Vít ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá bezplatnými nástroji, které mohou být použity k analýze koncových zákazníků drobných, malých a středních e-commerce podniků na sociální síti Facebook, za účelem zvýšení jejich konkurenceschopnosti na této sociální síti. Teoretická část je zaměřena na definování klíčových pojmů, rozlišuje typy sociálních médií a popisuje současnou situaci sociálních sítí ve světě i v České republice z pohledu uživatelské oblíbenosti a pro Českou republiku také ještě z hlediska podniků. Dále se teoretická část zabývá možnostmi, které poskytují sociální sítě SME podnikům se zaměřením na sociální síť Facebook a taktéž identifikuje různé typy analytických nástrojů, které mohou být použity pro účely sledování a analýzy zákazníků. Na začátku praktické části je krátce uvedena společnost Dobrutka.EU s.r.o. provozující elektronický obchod pro koncové zákazníky. Poté je prezentována analýza průzkumu o tom, jak SME společnosti, které provozují nejlepší české elektronické obchody, přistupují ke sledování a analýze jejich činnosti a zákazníků ze sociální sítě Facebook. Následně je řešen výběr vhodných nástrojů pro SME společnosti, které jsou analyzovány v předposlední kapitole. Na konci praktické části je na základě skutečností uvedených v předchozích kapitolách přistoupeno k praktickému uplatnění poznatků na facebookové prezentaci společnosti Dobrutka.EU prostřednictvím návrhu a pilotního nasazení vhodných postupů a analytických nástrojů, jejichž efektivnost byla na konci kapitoly zhodnocena. Hlavním přínosem práce je zjištění a ověření bezplatných nástrojů i efektivního způsobu, který umožňuje podrobně analyzovat vlastní zákazníky dokonce také drobným společnostem a díky tomu efektivněji dosahovat kladných hospodářských výsledků také v případech rozvíjejících se facebookových prezentací.

Udržitelný rozvoj cestovního ruchu na Vysočině
Veselá, Markéta ; Macháček, Jaroslav (vedoucí práce) ; Vondráková, Zuzana (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématikou udržitelného rozvoje cestovního ruchu na regionální úrovni, pro zpracování problematiky byl zvolen Kraj Vysočina. Pro zhodnocení udržitelnosti jeho rozvoje je zkoumán potenciál turismu destinace v jeho jednotlivých oblastech včetně klíčových produktů, které jsou podrobeny srovnání s doporučeními obecně uznávaných organizací cestovního ruchu. Práce zahrnuje také srovnání se zkušenostmi z oblasti turismu z dalších krajů České republiky. Kraj Vysočina vykazuje v oblasti cestovního ruchu vhodné výchozí předpoklady pro jeho udržitelný rozvoj, a to především z hlediska nabídky těchto produktů, která zahrnuje jak produkty šetrné k životnímu prostředí, tak kulturní atraktivity přispívající k osobnímu rozvoji jedinců, respektující lidská práva a podporující vzájemnou toleranci rozdílů mezi kulturami a jejich různorodosti. Jako problémová se však jeví prostorová nevyváženost jeho rozvoje v rámci kraje, způsobená především koncentrací turistických atraktivit do konkrétních destinací a nízká místní iniciativa v naopak méně atraktivních oblastech. Pro tyto nedostatky práce navrhuje řešení, na základě analýzy se jako vhodné nástroje jeví geocaching, pořádání kulturních událostí, podpora vzniku místních destinačních kanceláří v kraji, podpora cykloturistiky a zakládání vysoce navštěvovaných turistických cílů.

Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu
Pekárek, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Crowdfunding je takový způsob financování projektu, kdy jsou peníze získávány od velkého množství drobných přispěvatelů. Tato práce má za cíl identifikovat základní faktory úspěchu crowdfundingové kampaně na základě statistické analýzy projektů na portálu HitHit.cz. Dále přináší soubor doporučení, jak vytvořit úspěšnou crowdfundingovou kampaň, a charakteristiku největších amerických a českých crowdfundingových portálů.

Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Nykodýmová, Barbora ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pospíchal, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je čtenáře seznámit s problematikou obsahového marketingu pro generování tzv. leadů, informací o potenciálních zákaznících, a zanalyzovat a navrhnout doporučení pro jeho uplatnění mezi subjekty v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb. Teoretická část práce diskutuje tři klíčové oblasti: specifika služeb a sektoru B2B, obsahový marketing a důvody jeho zapojení do marketingové strategie a problematiku generování leadů jako možnou metriku obsahového marketingu a obchodní nástroj. Praktická část zjišťuje přístup k problematice pohledem čtyř zástupců dodavatelů služeb a doplňuje jej úhlem pohledu jejich zprostředkovatele, společnosti IVITERA, která kolem svých mediálních, zejména internetových, projektů sdružuje jednu z největších B2B komunit v daném odvětví služeb na českém trhu. Výzkum byl realizován pomocí individuálních rozhovorů se zástupci všech pěti společností a doplněn analýzou sekundárních dat, leadů a klíčových slov poskytnutých zprostředkovatelem.

Návrh metodiky BI řešení v prostředí QlikView
Judová, Eva ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Kunst, Jan (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem metodiky řešení BI projektů v prostředí QlikView. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučený postup řešení reflektující slabá a silná místa při vývoji QlikView aplikací. Průvodní kapitolou do popisované problematiky je kapitola Business intelligence, vysvětlující principy, charakteristiky a důvody zavedení do společnosti. Součástí je vymezení rozdílů mezi tradičními a samoobslužnými řešeními, které slouží jako teoretické východisko pro pochopení zvyšující se atraktivnosti samoobslužných řešení a prostředí navrhované metodiky. Následující kapitola představuje společnost Qlik, jakožto lídra na trhu BI a vlastníka vedoucího produktu QlikView. Uvedeny jsou důvody jejího vzniku, následný vývoj a stávající vize pro vytvoření uceleného pohledu na prostředí, kde vznikl popisovaný produkt. Společně s kapitolou věnující se charakteristice a hlavním přednostem QlikView je tak vytvořena znalostní základna pro realizaci navrhované metodiky. Stěžejní kapitola této diplomové práce vychází z autorčiných zkušeností získaných při realizaci QlikView projektů. Navrhovaná metodika je založená na popisu jednotlivých fází, jejich činnostech, vstupech a výstupech a jejich konkrétní aplikaci v demonstračním prostředí pro oblast pohledávek výrobního podniku. Klíčovým přínosem autorky je upozornění na potenciální problémy během vývoje či poukázání na kritická místa anebo poskytnutí patřičných doporučení a přínosů navrhovaných postupů. Navrhovaná metodika může posloužit jako vhodný průvodce pro projekty samoobslužných řešení realizovaných v QlikView prostředí.

Vývoj konceptu strategie "Modrých oceánů"
Chiziţcaia, Oxana ; Doucek, Petr (vedoucí práce) ; Novotný, Jakub (oponent)
Předmětem této diplomové práce jsou dva pojmy, start-up a strategie Modrých oceánů. Konkrétním cílem je provést charakteristiku vývoje uvedené strategie a pojmu start-up s následnou analýzou klíčových faktorů úspěchů start-upů v korespondenci na strategii. Výstupním cílem je formulovat doporučení na konkrétní podnikatelský segment, investory. Výše uvedené primární pojmy diplomové práce jsou prvotně definovány a následně integrovány z hlediska praktické analýzy ve vybraných start-upech, z čehož vychází i konstrukce této práce. Práce byla rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou. Teoretická část definuje a mapuje vývoj uvedeného strategického konceptu v čase, dle primárních publikací autorů strategie. Dále je představeno aktuální vnímání označení start-up a navazující klíčové faktory. Následná praktická část prostřednictvím analýzy a komparace transformuje uvedená teoretická východiska do praxe. V této části jsou primárně představeny start-upy Crowdholding a Emuj a následně jsou zhodnoceny klíčové faktory úspěchů těchto start-upů. V další části je pak realizováno zhodnocení faktorů jejich úspěšnosti z hlediska klíčových aspektů strategie Modrých oceánů. Výstupem jsou pak doporučení pro případné investory z hlediska jejich možných polemik nad podnikatelskými záměry. Závěr práce shrnuje jak teoretickou, tak také praktickou část celé práce.

Požadavky podniků na profil absolventa – softwarového vývojáře
Trnková, Michaela ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Předmětem bakalářské práce je zmapování požadavků, které jsou kladeny na absolventy - softwarové vývojáře. Cíle je dosaženo pomocí rozhovorů s odborníky z praxe. Důležitou částí práce je zhodnocení různých metodik výuky programování s blížším zaměřením na metodiku. Přístupy jsou zhodnoceny z pohledu zástupců podniků, učitelů programování a obdobných předmětů na vysokých školách i studentů informatických oborů. Hlavním přínosem práce je souhrn doporučení pro školy pro výuku studentů, která vyplývají z názorů vývojářů a vedoucích vývojářských týmů z technologických firem a názorů studentů, kteří předměty programování absolvovali. Práce obsahuje i doporučení pro studenty, kteří se chtějí v budoucnu zabývat vývojem softwaru.

Strategie společenské odpovědnosti společnosti Hilton Worldwide a její aplikace v lokálních podmínkách
Švábová, Kateřina ; Mokrejšová, Veronika (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti ve společnosti Hilton Worldwide. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část seznamuje s problematikou společenské odpovědnosti, s filozofií konceptu CSR, jeho historií a současností. Definuje jednotlivé pojmy jako CSR, stakeholders, firemní filantropie, udržitelný rozvoj, podnikatelská etika a firemní občanství. Dále se zaměřuje na důležitou úlohu komunikace a to nejen v oblasti CSR. Praktická část pak představuje koncept CSR ve společnosti Hilton Worldwide a jeho celkovou strategii. Na lokální úrovni pak představuje hotely Hilton Prague a Hilton Prague Old Town a jejich činnost v rámci CSR. Pro vyhodnocení konceptu CSR je pak použita SWOT analýza, která definuje problémy především v oblasti komunikace o CSR aktivitách nejen uvnitř, ale i vně společnosti. Na základě výsledků SWOT analýzy jsou pak navržena řešení a doporučení, která by měla přispět k pochopení konceptu CSR, zlepšení jeho vnímání a komunikace především k zaměstnancům sledované firmy, což by mělo pozitivní vliv na zvýšení zájmu o tyto informace, zvýšení loajality a posílení konkurenceschopnosti společnosti.