Název: Faktory úspěchu crowdfundingové kampaně v prostředí českého internetu
Překlad názvu: Factors of Success of a Crowdfunding Campaign within Scope of the Czech Internet
Autoři: Pekárek, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Crowdfunding; Crowdfundingová kampaň; Crowdfundingový portál; HitHit.cz; Crowdfunding; Crowdfunding campaign; Crowdfunding portal; HitHit.cz

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/52856

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-262033


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-01-04, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet