Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 254 záznamů.  začátekpředchozí245 - 254  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Identification of Psychosomatic States of an Operator
Zavadil, Petr
This paper describes the method of detection of psychosomatic states of an operator. Understanding of these states can be used in closing of external human feedback. Detection uses psychological self-diagnostic questionnaires and is supported by experimentally gained data. The next approach of processing is formalized and is supposed to be processed by statistical methods and by methods of artificial intelligence.
Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a. s.
Burešová, Michaela ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Jakubcová, Jitka (oponent)
Důvodem napsání této práce byla skutečnost, že se České spořitelně nedaří plnit stanovený cíl řešit 80 % klientských podnětů do 24 hodin. Cílem diplomové práce nazvané "Zefektivnění kvality zpětné vazby v České spořitelně, a.s." je určit tzv. úzká místa v procesu řešení zpětné vazby od klientů a navrhnout možná opatření pro zlepšení celého procesu. Diplomová práce je rozdělena na několik dílčích kapitol. Jednotlivé části postupně obsahují teoretická východiska zlepšování a zefektivnění procesů, v praktické části pak představuji Českou spořitelnu, a.s., proces řešení zpětné vazby od klientů a požadavky klientů na řešení reklamací. Následně se věnuji interpretaci výsledků vlastního šetření, vymezení kritických míst a navrhnutí opatření, která by mohla proces zefektivnit a napomoci rychlejšímu řešení zpětné vazby od klientů.
Suitability of evaluation process according MBO in Accenture services company
Žakarovská, Katarína ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na téma hodnocení zaměstnanců podle metody Management by Objectives. Práce pozůstává se dvou části. Úvodní metodologická část obsahuje kromě teorie týkající se procesu hodnocení zaměstnanců i všeobecné přiblížení metody MBO a její implementace do hodnotících procesů. Praktická část se věnuje popisu, analýze a zhodnocení procesu hodnocení zaměstnanců v v podniku Accenture services, s.r.o. v oblasti, které poskytuje outsourcingové služby. Cílem práce je zhodnotit vhodnost procesu hodnocení podle MBO a to u zaměstnanců na různých stupních ve firemní hierarchii a na základě zjištěných výsledků určit, jestli je metoda pro podnik vhodní nebo nikoli.
Analýza vnitřní komunikace firmy Hirschmann Czech s.r.o.
Trlicová, Stanislava ; Bedrnová, Eva (vedoucí práce) ; Francová, Tereza (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na analýzu interní komunikace společnosti Hirschmann Czech s.r.o. v době probíhající finanční krize. Empirická data jsou získána pomocí anonymního dotazníkového šetření u pracovníků ve výrobě a standardizovaným individuálním rozhovorem s vedoucími pracovníky. Data jsou zpracována pomocí základních statistických charakteristik a jsou dále slovně interpretována. Na základě vyvozených závěrů jsou definována úzká místa v interní komunikaci společnosti a popsány možné návrhy na opatření.
Education and development of managers in "Trial" bank
Pavlíková, Jana ; Beroušek, Petr (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Práce se zaobírá systémem vzdělávání a rozvoje manažerů v společnosti "Trial", systém analyzuje a doporučuje společnosti určité změny, které by celý systém pomohli zefektivnit. V teoretické části popisuje práci manažerů, kompetence, kterými by měli disponovat a zásady pro tvorbu kompetenčního modelu ve společnosti. Dále charakterizuje jednotlivé metody vzdělávaní, tvorbu efektivního systému vzdělávání a zpětné vazby. V praktické části analyzuje interní politiku a systém vzdělávaní ve společnosti Trial, uvádí vzdělávací programy, kterými společnost disponuje a způsob hodnocení manažerů. V závěrečné části jsou uvedené doporučení pro změny v systému vzdělávání a hodnocení manažerů, které by mohli mít pozitivní dopad do obou oblastí.
Systém práce s absolventy studia na VŠE
Havlan, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Zpětná spolupráce univerzit s jejich absolventy by měla patřit mezi priority každé kvalitní vzdělávací instituce, neboť právě prostřednictvím tohoto vztahu lze získat neocenitelnou zpětnou vazbu v podobě praktických poznatků od absolventů a mnoho dalších výhod. Cílem této práce je zhodnotit alumni systém Vysoké školy ekonomické v Praze v porovnání s obdobnými systémy českých i zahraničních univerzit a na základě tohoto srovnání a výsledků výzkumu navrhnout změny pro rozvoj systému. V práci jsou uvedeny teoretická východiska, charakteristiky vybraných systémů pro absolventy, jejich porovnání a návrh konkrétních doporučení pro systém práce s absolventy studia na VŠE. Součástí práce je výzkum v podobě dotazníkového šetření, při kterém byly zjišťovány názory absolventů a studentů VŠE v oblasti zpětné spolupráce se školou.
Specifikace a kritické faktory zavedení e-learningového systému
Krtouš, Pavel ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Novák, Jan (oponent)
Stěžejní částí práce je specifikace zavedení a nadefinování hlavních CSF zavedení e-learningového systému. Práce reaguje na chybný trend chápat úspěšné zavedení e-learningového systému jako úspěšnou instalaci systému LMS. Teoretická část práce definuje termíny a souvislosti důležité pro pochopení principu elektronické formy vzdělávání, aktuální e-learningové trendy a standardy IMS a SCORM. V praktické části jsou diskutovány požadavky na e-learningové systémy, role rozhodující o zavedení, analýza vzdělávacích potřeb, umístění systému, integrace s ostatními systémy a pilotní nasazení. Hlavním přínosem práce je definice CSF zavedení systému, konkrétně definice cílů, motivace uživatelů, funkčnost a dostupnost, komunikace, kontrola výuky a zpětná vazba během vzdělávacího procesu.
Vliv IT a SW prostředků na firemní komunikaci a vyjednávání
Blažková, Lea ; Pospíchalová, Mária (vedoucí práce) ; Pavlas, Miloslav (oponent)
V práci jsou shrnuty poznatky o komunikaci mezi lidmi a to v osobní i pracovní sféře. Je však více zaměřena na firemní komunikaci, její proces, aspekty, druhy atd. Nejdůležitějším prvkem teoretické části je stručný výčet nástrojů informační a komunikační technologie a softwarových nástrojů. Obsahuje běžně používané programy a zařízení, bez kterých moderní společnosti nemohou existovat. Jejich začlenění do komunikační politiky firmy ale velice záleží na oboru, ve kterém se společnost pohybuje. Společnosti v praktické části jsou svým zaměřením velice odlišné. Společnost VigPlus holding zastřešuje plnou řadu společností s rozdílným oborem podnikání, které byly původně dceřinými společnostmi Unicorn holdingu. Ze zaměření obou firem je patrné, že v každé z nich má informační a komunikační technologie v komunikačním procesu jiné zastoupení. Společným prostředkem komunikace přesto zůstává interní informační systém UES. Ačkoli jsou obě firmy velice dobře organizovány, i zde se vyskytují některé nedostatky, na které je třeba reagovat.
Využití techniky koučování v rámci rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů
Kalinová, Renata Bc. ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Lešetický, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se v teoretické části zabývá analýzou metody koučování a jejím využitím v oblasti rozvoje firmy a osobního rozvoje manažerů. Praktická část obsahuje konkrétní koučovací rozhovor pro konkrétní firmu a jeho manažera. Dále zahrnuje zápis koučovacího rozhovoru, jeho vyhodnocení a provedení ještě jednoho koučovacího rozhovoru a jeho vyhodnocení.
Analýza a strategie rozvoje lidských zdrojů společností skupiny Pioneer Investmenst v ČR
Tóbiková, Katarína ; Vojík, Vladimír (vedoucí práce) ; Simpartlová, Lucie (oponent)
Tématem diplomové práce je analýza a strategie rozvoje lidských zdrojů společností skupiny Pioneer Investments v ČR. Je zaměřená na jednotlivé personální činnosti a nastínění jejich současného stavu ve společnosti. Popsaný je proces získávání zaměstnanců, jejich hodnocení, přehled zaměstnaneckých výhod a motivace. Dále následuje komunikace pracovníků uvnitř firmy, celkové sociální klima a spokojenost pracovníků. V závěru jsou shrnuty silné a slabé stránky řízení lidských zdrojů, na což navazuje navrhnutí konkrétních opatření, která by mohla přispět ke zlepšení nejen výše uvedených personálních činností, ale i práce s lidmi ve společnosti a její rozvoj pozitivním směrem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 254 záznamů.   začátekpředchozí245 - 254  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.