Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy
Grečl, Michal ; Crossan, William Morea (vedoucí práce) ; Kaprálková, Michaela (oponent)
Název: Marketingové strategie českých fotbalových klubů: Cílení na fanoušky skrze zápasové programy Cíle: Cílem diplomové práce je představit doporučení ke zvýšení úrovně fanouškovského zážitku v den utkání s ohledem na cíle marketingových týmů v oslovování jimi definovaných segmentů lidí. Práce nabízí vzájemnou komparaci skrze rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky vybraných prvoligových účastníků nejvyšší české fotbalové soutěže, doplněné o přímá pozorování a analýzu dat, zaměřující se na podstatu a odůvodnění jednotlivých kroků, které kluby v rámci doprovodného zápasového programu realizují v návaznosti na jejich strategické cílení. Metody: Práce využívá kvalitativní přístup výzkumu u vybraných profesionálních fotbalových klubů nejvyšší české fotbalové soutěže, konkrétně hloubkové polostrukturované rozhovory s vysoce postavenými marketingovými pracovníky, zaměřující se na jejich vnímání, zkušenosti a rozhodovací procesy v oblasti marketingu společně s podstatou a odůvodněním jednotlivých kroků, které realizují. Výzkum dále zahrnuje přímá pozorování zápasových programů a analýzu dat shromážděných od fotbalových klubů a z veřejně dostupných zdrojů. Práce následně provádí komparativní analýzu, která umožňuje srovnání rozdílů a podobností v marketingových přístupech mezi...
Objevujeme minulost pokroku s virtuálním pomocníkem
Hanzalová, Linda ; Havlůjová, Hana (vedoucí práce) ; Hnilica, Jiří (oponent)
Ve své diplomové práci hledám cestu, jak probudit, udržet a prohlubovat vztah lidí k technickým památkám v kulturní krajině, a tím zvýšit jejich šanci na uchování pro budoucí generace jako doklad o historii lidského umu. Zabývám se možnostmi propojení interpretace a edukace, resp. průvodce a učitele, na technických památkách za pomoci virtuálního prostředí, které je dnešní mladé generaci blízké. Cílem mé práce je vytvoření takového interaktivního edukačního programu/hry se zaměřením na technické památky, který přiměje účastníky prostřednictvím aplikace v mobilního telefonu nebo tabletu fyzicky technickou památku navštívit, poznávat ji v jejím autentickém prostředí a vytvořit si tak k ní osobní vztah. Zároveň také zkoumám v roli tvůrce tohoto typu edukačního programu prostředí, podmínky k realizaci záměru a také možnosti sdílení herních zážitků, dílčích a celkových výsledků, včetně vlastního bádání, s ostatními uživateli. Hledám způsob, jak učinit památkovou edukaci "živou", vyvíjející se a udržitelnou. KLÍČOVÁ SLOVA Technické památky, hra, interpretace, edukace, řemesla, technologie, virtuální prostředí, zážitek.
Design lanovkové kabiny
Linhartová, Simona ; Blaha, Tomáš (oponent) ; Křenek, Ladislav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem lanovkové kabiny určené do vysokohorského prostředí. Cílem práce bylo vytvořit kabinu, která bude splňovat nejen technické a ergonomické požadavky, ale zároveň poskytne cestujícím komfort a zážitek během cesty. Přínosem návrhu je atraktivní design, který harmonicky propojuje tělo kabiny se závěsným systémem. Ergonomický přístup k prostornému interiéru umožňuje snadné odložení přepravovaného vybavení, což zvyšuje pohodlí cestujících. Návrh se také zaměřil na začlenění inovativních prvků, které zvyšují míru zážitku z jízdy lanovkovou kabinou. Mezi tyto prvky patří střešní balkón, částečně průhledná podlaha a funkce rotace kabiny. Tím vznikl inovativní a konkurenceschopný design lanovkové kabiny, který může být použit v jakékoliv vysokohorské oblasti a poskytnout cestujícím vysokou úroveň komfortu i zážitku.
Bez názvu
Tomanová, Anna ; Hrončeková, Ivana (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Akce zaměřená na experimentování s rovnováhou člověka a to jak mentální tak fyzickou. Presentovaná práce je experiment, postavený na týdnu nonstop stráveném na traverze šest metrů nad zemí v opuštěné továrně.
Fantastický okamžik. Na hranici reálného.
Dašková, Michaela ; Smetana, Matěj (oponent) ; Klímová, Barbora (vedoucí práce)
Ve své diplomové práci jsem navázala na téma, které jsem řešila v teoretické části. Zabývám se studiem tzv. fantastického momentu, jeho vznikem, popisem a vyvoláváním... Knížka je dokumentací mojí sběratelské činnosti a současně mých intervencí v soukromých diváku jen těžko přístupných místech mých blízkých. Kniha vychází ve 4 kusech. V ideálním případě bych ji ráda nechala vytisknout v nákladu asi 100 kusů a poskytla v galeriích k prodeji. Takto bude na několika vybraných místech v Brně k dispozici na půjčení.
Využití zážitku při prevenci rizikového chování
Palyov, Pavel ; Hanková, Zdeňka (vedoucí práce) ; Richterová, Magdalena (oponent)
Tématem této diplomové práce je využití zážitku v prevenci rizikového chování. Práce je členěna do čtyř kapitol. První tři kapitoly jsou teoretické. V první kapitole se zabýváme prevencí rizikového chování a související legislativou, rolí metodika prevence i dalších pracovníků, postavením školního preventivního programu společně s využíváním třídnických hodin; v neposlední řadě pak vyučováním samostatného předmětu výchova ke zdraví. Druhá kapitola popisuje jednotlivé druhy rizikového chování (s ohledem na výskyt u žáků na základních školách), jejich specifické znaky a projevy. V poslední teoretická kapitola se věnuje zážitkové pedagogice, jejím východiskům, základním principům a metodám. Dále představujeme vybrané zážitkové programy, které se využívají právě při prevenci rizikového chování ve vybraných vzdělávacích zařízeních. Cílem práce je zjistit, jaká je zkušenost metodiků prevence s využíváním metod zážitkové pedagogiky v prevenci rizikového chování. Tento cíl sledujeme v praktické části diplomové práce. Analyzujeme výstupy dotazníkového šetření, které proběhlo mezi metodiky prevence vybraných pražských škol. I zde se zaměřujeme především na využití metod zážitkové pedagogiky, které se používají na základních školách. Dále pak sledujeme realizaci třídnických hodin, jejich možné působení na...
Prožitek ve výtvarném díle a v galerijním prostoru
Havránková, Simona ; Pfeiffer, Jan (vedoucí práce) ; Francová, Sylva (oponent)
Teoretická část práce se skládá ze tří vzájemně provázaných oblastí. Patří mezi ně výstavní prostor, výstava jako médium a kurátorství. Součástí zvolených témat je představení vývoje výstavního prostoru. Dále se práce zabývá faktory, které proměňují celkový zážitek z návštěvy nebo ovlivňují divákův prožitek z vystaveného díla. Kapitola výstavy v roli zprostředkovatele předkládá nejčastější příčiny odmítavého postoje veřejnosti. Ve třetí části je zpracováno kurátorství, kde jsou představeny pozice kurátora. Součástí praktické části je návrh na různá řešení instalace v prostoru a nabízí návrhy, jak propojit výstavní prostor s uměleckými díly. Ve spojení s řešenou problematikou odpojení široké veřejnosti od umění se práce dále zabývá tvorbou jako formou zážitku. Cílem bylo navrhnout možné řešení, které by skrze galerijní edukaci mohlo napomoci k lepším vztahům mezi veřejností, galerií a současným uměním. Praktická část dále obsahuje autorský projekt, ve kterém je vytvořen návrh kurátorské koncepce, ke které jsou v didaktické části navrženy tematické řady. Podstatou všech zvolených témat bylo nacházet souvislosti v různých oblastech týkajících se umění a uvažovat o výstavě více pedagogicky. Prvek, který propojuje jednotlivé části bakalářské práce je prožitek diváka. Cíl práce by se dal shrnout jako...
Metody zážitkové pedagogiky a jejich využití v hodinách hudební výchovy
SLAVÍKOVÁ, Tereza
Hlavním tématem této bakalářské práce jsou především principy zážitkové pedagogiky. Práce se skládá ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část seznamuje čtenáře se základními pedagogickými pojmy, vývojem hudební výchovy a s pojmem zážitková pedagogika. Praktická část je zaměřena na práci s žáky prvního stupně základní školy v hodinách hudební výchovy. Cílem je ukázat některé ze zážitkových metod, které lze využít k efektivnější a zábavnější výuce hudební výchovy.
Rizika, prožitek a benefity skialpinistické túry
Patera, Jiří ; Bačáková, Radka (vedoucí práce) ; Brtník, Tomáš (oponent)
10 Abstrakt Název: Rizika, prožitek a benefity skialpinistické túry Cíl: Cílem práce je zjistit pocity, rizika a benefity během skialpinistické túry. Metody: V závěrečné části jsme použili jednu z dotazníkových technik a to anketu. Jedná se o kvantitativní výzkum. Ke zpracování výsledků bylo použito grafové znázornění. Výzkumný soubor se skládá ze 337 respondentů ve věku 18-72 let. Výsledky: V této práci jsme se dozvěděli, že většina skialpinistů považuje za největší prožitek z túry přírodu. Dále většina skialpinistů neví, co je green exercise, 61 % skialpinistů bere jako největší subjektivní nebezpečí riziko terénu a největší objektivní riziko vnímají laviny (66 %). Téměř všichni se shodli, že největším benefitem se jim jeví zlepšení nálady díky vyplavování endorfinu. Závěr: Díky vytvořené anketě jsme zjistili, jaké benefity a rizika vnímají skialpinisté jako nejpodstatnější. Dle našeho zjištění patří mezi největší fyziologické benefity vyplavování endorfinů a s tím spojené zlepšení nálady. Mezi nejobávanější objektivní rizika zařadili respondenti laviny, u subjektivních rizik nejčastěji skialpinisté zaškrtli neznalost terénu. Klíčová slova: objektivní rizika, subjektivní rizika, lavina, zážitek, green exercise
Adaptační kurzy na školách
ČÁPOVÁ, Michaela
Bakalářská práce se zabývá adaptačními kurzy na školách a jejich vlivem při utváření nových třídních kolektivů. V teoretické části je pozornost věnována především na význam adaptačních kurzů, vymezení jejich nejčastějších účastníků (adolescentů) a definici zážitkové pedagogiky, která je neodmyslitelnou součástí těchto kurzů. Ve výzkumné části jsou představeny výzkumné cíle (očekávání žáků od kurzu a jejich reflexe), zvolený výzkumný vzorek (žáci šestého ročníku Základní školy Třešť) a použitý výzkumný postup (kvantitativní výzkum ve formě dotazníkového šetření).

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.