Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 115 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sdílení části obrazovky
Radimák, Samuel ; Zachariáš, Michal (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je věnovaná popisu metod sdílení plochy a možnostem, které tato řešení poskytují. V práci jsou vysvětleny pojmy spojené se sdílením plochy. Dále jsou tu popsána jednotlivá existující řešení. Uvedené jsou též základní protokoly pro přenos obrazu a rozdíly mezi nimi. Větší část práce je věnována návrhu a implementaci aplikace, která umí sdílet plochu. Aplikace je rozdělena na dvě části, a to klient a server. Pro návrh je využit modelovací jazyk UML (Unified Modeling Language). Pro přenos samotného obrazu je využit protokol RFB (Remote Framebuffer), jehož popis se nachází v této práci. Výsledná aplikace byla podrobena testům, které jsou v této práci uvedeny taktéž. Vytvořená aplikace je porovnána s existujícími řešeními a načrtnuty jsou i oblasti, v kterých je možné tuto aplikaci vylepšit.
Technologie Silverlight
Kouba, Petr ; Morský, Ondřej (oponent) ; Uchytil, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje popisu technologie Silverlight, možnostem spouštění a vývoje aplikací. Dále je představena spojitost technologie Silverlight s technologií Windows Presentation Foundation a způsob vytváření uživatelských rozhraní v jazyce XAML. K propojení dat získaných nejen z webových služeb s ovládacími prvky uživatelského rozhraní slouží datové vazby. Koncept Windows Communication Foundation umožňuje relativně snadný vývoj aplikací získávajících data z různých zdrojů prostřednictvím webových služeb. Jsou popsány principy komunikace s webovými službami založenými na architekturách SOAP a REST. Na základě získaných poznatků byla vyvinuta aplikace pro sledování aktuálních informací o obchodování z burz cenných papírů. Aplikace se skládá ze serverové a klientské části. Serverová část získává data z volně dostupných zdrojů na internetu a tyto data publikuje prostřednictvím webových služeb. Silverlight klient z těchto webových služeb informace čerpá a zobrazuje uživateli. Individuální nastavení aplikace každého uživatele jsou uloženy na serveru v relační databázi. Pro práci s databází je využito technologií ADO.NET Entity Framework a Domain Service.
Nástroj na zaznamenávání činností pro Windows Phone
Munk, Filip ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce popisuje vývoj mobilní aplikace na zaznamenávání činností pro platformu Windows Phone. Výsledkem je elegantní a efektivní program, který svou funkcionalitou podporuje rychlost ovládání ze strany uživatele. Aplikace umožnuje uložit exportovaná data do uložište služby SkyDrive.
Analýza průchodnosti terénem pomocí strojového chápání map
Pařík, David ; Jelínek, Aleš (oponent) ; Chromý, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou počítačové aplikace, která může být použita pro převedení rastrové mapy do modelu. Aplikace využije tento model pro výpočet optimální trasy mezi dvěma lokacemi. Práce popisuje vývoj modulu pro analýzu rychlostí v jednotlivých typech terénů a dalšího modulu pro detekci cest a neprůchodných objektů. Práce vychází z díla Ing. Pavla Kršáka a popisuje nové prvky, které byly implementovány pro zjednodušení uživatelského ovládání.
Automatické generování projektu v prostředí TIA portal
Halata, Roman ; Jirgl, Miroslav (oponent) ; Štohl, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá automatickým generováním kódu pro PLC od firmy Siemens. První část se zaměřuje na aktuálně dostupné nástroje pro generování kódu a možnosti C# knihovny Siemens TIA Openness. Dále je vytvořen návrh struktury projektu v TIA portal. Nakonec je navržena a vytvořena uživatelská aplikace pro automatické generování kódu v TIA portal v15, vhodná především pro větší projekty s rozdělením na jednotlivé stanice.
Aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů
Floryán, Kamil ; Polok, Lukáš (oponent) ; Bartoň, Radek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje návrh a implementaci částicového systému a uživatelského rozhraní aplikace pro návrh a simulaci ohňostrojů. Vizualizace využívá grafický framework XNA a shaderovací jazyk HLSL. Práce také srovnává aplikace zabývající se návrhem a simulací ohňostrojového představení. Je zde také analyzována uplatnitelnost a poptávka po těchto aplikacích mezi českými a slovenskými firmami, které se pohybují v průmyslu se zabavní pyrotechnikou.
Návrh a vytvoření aplikace pro ovládání hmotnostních detektorů netěsností Agilent
Maixner, Jiří ; Arm, Jakub (oponent) ; Kaczmarczyk, Václav (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií problematiky netěsnosti v průmyslu a využitím hmotnostních detektorů firmy Agilent k její detekci. Na základě provedených studií bylo navrženo hardwarové a softwarové řešení pro připojení měřících prvků k heliovému detektoru u jednoduché konfigurovatelné stanice. Dále byla vytvořena aplikace v jazyce C#. Tato aplikace umožňuje řízení stanice pro detekci netěsnosti a sběr dat z detektoru a jeho okolí. Vytvořená aplikace byla otestována v reálném prostředí. Závěr této práce se věnuje možnostem využití vytvořené aplikace
Vyhledávání trasy v mapě budovy
Marko, Antonín ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Většina velkých budov obsahuje statické panely s plánkem budovy, které nejsou přehledné a trvá dlouhou dobu najít konkrétní místnost a cestu k ní. Předmětem této práce je návrh a implementace aplikace pro zobrazení mapy budovy ve 3D a vyhledávání trasy v ní.
Program (.NET/C#) pro výuku a vysvětlení funkce šifry AES
Ondrejech, Martin ; Lattenberg, Ivo (oponent) ; Burda, Karel (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o šifrovacím algoritmu AES, způsobu jeho výběru a popisu jednotlivých bloků této symetrické blokové šifry, možnostech vývojového prostředí .NET framework a současné implementace algoritmu AES v programovacím jazyce C#. Součástí práce je aplikace pro výuku a vysvětlení funkce šifry AES.
Desková hra Vládci podzemí
Kawulok, Lukáš ; Kubát, David (oponent) ; Doležel, Michal (vedoucí práce)
V této práci se zabývám převodem deskové hry Vládci podzemí na PC. Počítačová verze hry se bude řídit stejnými pravidly, jako desková hra. Výsledné řešení umožňuje síťovou hru, možnost uložení aktuálního stavu hry, zpětné nahrání a pokračování ve hře. V době tvorby tohoto projektu, je k dostání tato hra pouze v deskové podobě. V dokumentaci uvádím postup, jakým bylo řešení vedeno a také pravidla hry. Na konci je uveden průběh testování hry v praxi a odhalení nedostatků a následná oprava nalezených chyb. Projekt byl vytvářen v jazyce C# v prostředí Microsoft Visual Studio 2010, k vytvoření GUI je využito techniky WPF.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 115 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.