Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Automatizovaná analýza a archivace dat z webu
Kocman, Tomáš ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na kyberkriminalitu, získávání důkazních materiálů a tvorbu platformy pro získávání, analýzu a archivaci dat z webových stránek, která by vyhověla vyšetřovatelům a bezpečnostním expertům Policie České republiky. Cílem je poskytnout platformu s otevřeným zdrojovým kódem, která bude volně šiřitelná a uspokojí požadavky právních institucí. Výstupem diplomové práce budou tedy dvě verze platformy - plnohodnotná, splňující všechny požadavky stanovené zadáním diplomové práce a odlehčená verze pro vyšetřovatele Policie České republiky.
Automatizovaná analýza a archivace dat z webu
Kocman, Tomáš ; Veselý, Vladimír (oponent) ; Polčák, Libor (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na kyberkriminalitu, získávání důkazních materiálů a tvorbu platformy pro získávání, analýzu a archivaci dat z webových stránek, která by vyhověla vyšetřovatelům a bezpečnostním expertům Policie České republiky. Cílem je poskytnout platformu s otevřeným zdrojovým kódem, která bude volně šiřitelná a uspokojí požadavky právních institucí. Výstupem diplomové práce budou tedy dvě verze platformy - plnohodnotná, splňující všechny požadavky stanovené zadáním diplomové práce a odlehčená verze pro vyšetřovatele Policie České republiky.
Komplexní analýza webu www.profienglish.cz
Špála, Ondřej ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Chudán, David (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou webu malé soukromé jazykové školy Profi English na adrese www.profienglish.cz a implementací změn plynoucích z této analýzy. Cílem práce je zlepšit technický stav webu, provést základní SEO optimalizaci a zlepšit funkcionalitu stránek responzivním designem. Těchto cílů bylo dosaženo analýzou webu za použití řady na internetu dostupných aplikací a nástrojů a následnou revizí a úpravou kódu webu. Práce je tak přínosem zejména pro společnost Profi English a její web a jeho návštěvníky. Může však také sloužit jako návod pro další čtenáře, kteří uvažují o vylepšení svých stránek, nebo autory úprav obdobných webů. V úvodu práce jsou krátce představeny základní atributy kvalitní webové prezentace, jako je například přístupnost či použitelnost a také je vysvětleno, jak by tyto aspekty na webu měly vypadat. Dále jakým způsobem lze web analyzovat a jaké nástroje je k tomu vhodné použít. V praktické části je provedena analýza webu www.profienglish.cz, jejíž výstupem je seznam doporučených změn v pořadí podle priority. V poslední části je popsána implementace těch nejzásadnějších inovací webu a responzivního designu.
Internetový marketing kulturní instituce
Pláteníková, Hana ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Mathauserová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá charakteristikou a porovnáním dvou nástrojů marketingu na internetu: Pay per click reklamou v AdWords a reklamou na sociální síti Facebook. Teoretická část popisuje internetový marketing jako komplexní systém, charakterizuje specifické výhody a omezení jednotlivých vstupních kanálů a aktuální trendy ve vývoji. V praktické části jsou doporučené postupy aplikovány na reklamní kampaň kulturní instituce Divadla D21. Následně jsou výkony jednotlivých nástrojů vyhodnoceny z hlediska zvýšení návštěvnosti a dosažení konverze pomocí Google Analytics. V závěru práce jsou na základě zhodnocení dopadu reklam, SEO optimalizace a webdesignu poskytnuta doporučení pro zvýšení efektivnosti internetového marketingu kulturní instituce.
Uživatelská rozhraní pro webové hry
Hlaváč, Martin ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce popisuje problematiku návrhu, vytváření a testování webových uživatelských rozhraní. Dále popisuje možnou interakci člověka s počítačem - komunikační kanály a analogii k reálnému světu. Návrh uživatelského rozhraní     se dělí podle zaměření a to na zaměření na akci a zaměření na uživatele. Zaměření na uživatele užívá metod, mezi které patří gamifikace a zlepšování uživatelské zkušenosti, pro zlepšení použitelnosti uživatelského rozhraní.     Vytváření uživatelského rozhraní je vysvětleno na vývoji webových stránek (webová uživatelská rozhraní). Práce popisuje 3 metody použitelné pro testování webových uživatelských rozhraní. V práci     je popsán návrh, vytvoření a otestování uživatelského rozhraní strategické webové hry.
Inbound marketing v provozní fázi webu
Váňa, Vojtěch ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Cílem kvalifikační práce je analýza vytyčených inbound marketingových komponent a návrh strategické koncepce s možným uchopením návrhu do reálného prostředí analyzovaného webu v rámci stanovených komponent. V teoretické části je autorem před-stavena strategie inbound marketingu jako celku a jeho obecného inbound marketingové komponenty. V praktické části je pak popsána analýza webového magazínu v souvislosti s chováním uživatelů včetně specifikace návštěvnosti vůči konkrétnímu obsahu, nastavení dílčích faktorů SEO a práce s organickým marketingem na sociálních sítích. V závěru práce jsou popsány zanalyzované metriky a popsána konkrétní doporučení návrhu.
Analýza internetového marketingu v konkrétní organizaci a aplikace nových přístupů.
Sedláček, Martin ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Říhová, Zora (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zmonitorovat současný stav a pokročilost internetového marketingu v předem domluvené obchodní společnosti. Z analýzy vyvodit závěry, předložit je vedení, doporučit následný postup, nechat ho schválit a začít implementovat nově navržená řešení. Autor se zabývá jak podrobným průzkumem současného marketingového trhu, tak i analýzou zákaznické firmy z důvodu co možná nejlepšího výběru vhodných marketingových technik. Cílem je zefektivnění práce, ušetření nákladů, růst konverzních poměrů a zvýšení konkurenční výhody zákaznické firmy. Praktické kroky se opírají o teoretické znalosti získané před i v průběhu tvorby této práce. Výsledkem je již naimplementovaná strategie internetového marketingu. Veškeré praktické práce probíhaly v zákaznické firmě na reálných datech, s reálných budgetem na reálném zboží. Praktická část obsahuje zhodnocení nových marketingových technik, komparace s předešlými a následné doporučení do budoucna.
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Každan, Michal ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce, Problematika měření návštěvnosti webových stránek je v první polovině zaměřena na teoretické základy webové analýzy a vysvětlení, jak měření návštěvnosti funguje (čili jaké se používají metodiky pro sběr dat a jak pracují). Dále se zde zaměří zejména na nástroj Google Analytics (od krátké historie přes principy fungování), který bude následně v druhé polovině práce konfigurován pro ukázkovou webovou stránku s cílem demonstrace funkčnosti tohoto nástroje pomocí vytvořených reportů a grafů. Cílem práce je tedy získání patřičných informací k problematice z dostupných zdrojů a následné využití v praxi v podobě implementace nástroje Google Analytics. Výsledkem práce bude sada rad a doporučení majitelům podobných webových stránek vyplývajících ze zkušeností práce s analytickým nástrojem a jeho výsledky.
Využití Google Analytics v eshopu
Zahradník, Jan ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zaobírá využitím jednoho z nejvýznamnějších nástrojů webové analytiky Google Analytics v konkrétním e-shopu působícím převážně na českém trhu. Cílem práce je analýza klíčových oblastí, tedy analýza návštěvníků, analýza zdrojů návštěvnosti a analýza obsahu. Na tomto základě jsou vystavěny problémové oblasti a samozřejmě převážně následná doporučení, která by měla po aplikaci pomoci e-shopu ve zlepšení kvality služeb, potažmo ke zvýšení tržeb a konkurenceschopnosti na trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.