Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 111 záznamů.  začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Communication Strategy Draft for ACP Traductera, s.r.o. for Human Resources Gaining in the Frame of Higher Schools
Valovičová, Eliška ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Vegrichtová, Radka (oponent)
Cílem práce je navrhnout vhodné postupy pro vytvoření partnerských vztahů firmy ACP Traductera, s.r.o. s vybranými vysokými školami a pro zvýšení povědomí spomezi řad studentů. Mezi vybrané vysoké školy patří Fakulta managementu VŠE v Praze, Pedagogická fakulta JČU v Českých Budějovicích, Vysoká škola polytechnická v Jihlavě a Západomoravské vysoká škola v Třebíči. V práci se prolínají vědní disciplíny jako je strategický marketing, marketingová komunikace, management a řízení lidských zdrojů. Nástroje marketingové komunikace byly použity v rámci výzkumu na jednotlivých vysokých školách. Pomocí dotazníkových technik byl zachycen výstup v podobě názorů studentů na otázky spolupráce a povědomí o firmě a ve formě interview se uskutečnilo jednání s vedeními vybraných vysokých škol. V závěru je zhodnocení přístupu jednotlivých vysokých škol k problematice spolupráce, jejich studentů zejména z pohledu jazykového vybavení a doporučení pro vytvoření spolupráce s VŠ které nejvíce odpovídají požadavkům a formy v jakých by měla tato spolupráce probíhat.
Financování vysokoškolského vzdělání v Rusku
Pochtyva, Iryna ; Urbánek, Václav (vedoucí práce) ; Maaytová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná financování vysokého školství v podminkách Ruské federace. Jako hlavní cíl si autorka položila vytvořit analýzu stávajícího systému financování terciárního vzdělání Ruské federace a definování návrhů na jeho zlepšení. Účelem první části práce je vytvořit přehled o ekonomickém aspektu vysokoškolského vzdělání. Druhá kapitola má vyloženě výzkumný charakter a je věnována charakteristice vysokoškolského vzdělání z hlediska financování.
Současné trendy ve vzdělávání budoucích manažerů
Kořínek, Jan ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Míková, Irena (oponent)
Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části jsou nejdříve definovány klíčové pojmy relevantní k tématu práce. Poté jsou zde popsány jednotlivé instituce, které se zabývají vzděláváním manažerů. Praktická část je zaměřena zejména na porovnání FM s Ekonomicko-správní fakultou Univerzity Pardubice a na porovnání FM s Fakultou provozu a ekonomiky dopravy a spojů Univerzity Žilina v Žilině (Slovenská republika). U těchto fakult jsou porovnávány předměty po obsahové stránce a jejich zařazení v rámci jednotlivých semestrů. V závěru praktické části jsou interpretována zjištěná data, z kterých vyplynula určitá doporučení ke zkvalitnění výuky na FM.
Sponzoring vysokých škol
Daňková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Sponzorství v oblasti školství je v současnosti rozšiřující se formou marketingové komunikace. Zajímal mne jak postoj českých veřejných a soukromých vysokých škol, tak dárců k možnostem sponzoringu či partnerství. Cílem mé práce bylo definovat sponzoring a vymezit tento pojem v rámci marketingové komunikace. Současně pro podpoření teorie, že sponzoring se stává významným nástrojem marketingové komunikace, jsem přiblížila konkrétní marketingové strategie vybrané firmy (České spořitelny) a zanalyzovala jsem konkrétní kampaň z oblasti vzdělávání.
Vysoké školy v regionech
Hrabánková, Petra ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Čejp, Vlastimil (oponent)
(význam vysokých škol pro rozvoj regionů, možné přínosy a rizika) V rámci práce bude v úvodní kapitole popsán současný stav českého vysokého školství. Po určení metodiky výzkumu bude analyzován vztah vysokých škol k regionům a popsány možné formy spolupráce. V rámci šetření bude posouzena úroveň spolupráce vysokých škol a podniků v Královéhradeckém kraji, na základě získaných výsledků budou definovány problematické oblasti spolupráce a navržena opatření pro další efektivní spolupráci.
Metodika zavádění komponent IS na veřejných vysokých školách v ČR
Krákora, Jan ; Čermák, Igor (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje postupy aplikované na veřejných vysokých školách při zavádění komponent informačního systému. Data byla získána s pomocí rozsáhlého dotazníku a doplněna osobními pohovory na vybraných vysokých školách. Analýza postupu při zavádění je rozdělena do několika oblastí, jako je architektura IS, spolupráce komponent, počáteční analýza, výběr dodavatele, smluvní zajištění, použitá metodika, záležitosti týkající se řízení a organizace projektu, projektový harmonogram a rozpočet, dále pak provedení globální analýzy, kontroly čistoty dat, testování, školení, dokumentace a akceptace celého díla. Ze získaných informací jsou v šesté kapitole práce a jejím závěru sestavena obecná doporučení pro proces zavádění nové komponenty do informačního systému na vysoké škole.
Financování vysokých škol v USA
Černá, Veronika ; Urbánek, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá financováním vysokých škol v USA. Americké vysoké školství získává prostředky z více zdrojů, nespoléhá se pouze na státní financování. Nízkou státní či federální přímou podporu tak musí kompenzovat soukromý sektor a grantová politika. V první části jsme rozebrali nejdůležitější zdroje financí soukromých i veřejných vysokých škol, současný stav, problémy a jejich řešení. Soukromým vysokým školám plyne největší část příjmů z federálních grantů a školného, veřejné školy navíc částečně dotují státy. Novým trendem je přechod od podpory škol k podpoře studentů. Zanikají automatické subvence států školám a ušetřené prostředky putují bezprostředně ke studentům. V druhé části jsme se proto soustředili na otázku financování vlastního studia a nahlédli do soustavy federální finanční pomoci studentům, která v České Republice nemá obdoby. Vyšší vzdělání se díky efektivní pomoci potřebným stává nejdostupnější v celé historii USA a pojme nyní více jak 18 milionů studujících.
Financování vysokoškolského vzdělání z veřejných zdrojů
Matyáš, Radko ; Urbánek, Václav (vedoucí práce)
Práce zkoumá systém financování vysokoškolského vzdělání v České republice z veřejných zdrojů. Ukazuje, že investice do vzdělání jako do lidského kapitálu je výnosná nejenom pro studenta, ale i pro stát. Po identifikaci největších problému českého vysokého školství a po analýze systémů v některých zemích OECD tato práce předkládá návrhy změn pro Českou republiku. Představuje model školného a půjček od státu s možnosti splácet až z výnosů ze studia a dále model hodnocení výstupů. Mezi přínosy patří zvýšení finančních zdrojů, důraz na kvalitu, motivace studentů i škol k lepším výsledkům a posílení spravedlivosti celého systému.
Lidské zdroje v IS/ICT
Zakharenkava, Sviatlana ; Hamerník, Petr (vedoucí práce) ; Zámečníková, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá výzkumem trhu práce v oblasti informačních technologií a analýzou jejího vývoje. Úvodní část práce uvádí do problematiky lidských zdrojů a poukazuje na existující problémy v této oblasti. Věnuje pozornost vlivu globalizace na rozvoj společnosti a trhu práce v jednotlivých zemích, ukazuje na odlišnosti v přístupu k formování trhu lidských zdrojů ve vyspělých a rozvojových zemích. Druhá část analyzuje specifika organizace firem, působících na trhu informačních a komunikačních technologií, definuje jednotlivé IT profese a zkoumá roli IT specialistů v rozvoji hospodářství zemí. Uvádí komplexnost jednotlivých profesních rolí a definuje hlavní požadavky na IT pracovníky. Třetí část je věnovaná stavu trhu práce v oblasti IT a vymezení hlavních trendů jejího vývoje. Ukazuje na velké rozdíly mezi vyspělými zeměmi, přecházejícími na outsourcing a offshoring svých procesů a systémů, a rozvojovými zeměmi, které vystupují na druhé straně tohoto procesu ? jako příjemce zahraničních investic a zakázek. Tyto rozdíly ukazuje na příkladu USA a České republiky. Vymezuje stav trhu práce, požadavky na specialisty, porovnává nabídku a poptávku na trhu a uvádí možný budoucí vývoj situace. Větší pozornost věnuje problémům nevyrovnanosti trhu lidských zdrojů v České republice a příčinám tohoto stavu. Poslední podkapitola je věnována hledání cest k řešení těchto problému a návrhu potřebných kroků ke zlepšení situace. Na závěr se shrnují výsledky analýzy a poznatků, ke kterým výzkum dospěl.
Financování vysokých škol v České republice a Anglii
Plešková, Eva ; Urbánek, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem financování vysokého školství v České republice. Popisuje legislativní rámec vysokého školství. Zabývá se silnými a slabými stránkami financování vysokých škol v České republice. Dále popisuje historii vývoje financování školství a školného v Anglii. Vysvětluje druhy půjček, grantů a způsoby jejich splácení. V závěru je uvedeno srovnání obou zemí a možnosti využití systému, který funguje v Anglii, v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 111 záznamů.   začátekpředchozí91 - 100dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.