Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh na zvýšení efektivity práce zaměstnanců
Bezděková, Markéta ; Duchoňová, Pavla (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s firemní kulturou a jejím vlivem na zvýšení efektivity práce zaměstnanců ve firmě. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje tato práce návrh na změnu firemní kultury tak, aby došlo ke zvýšení efektivity práce zaměstnanců, čímž bude úspěšnější firma.
Optimalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Pecina, Miroslav ; Juřica, Pavel (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce řeší logistické problém ve společnosti Mountfield a.s. Tyto problémy mají za následek pozdního dodání zboží k zákazníkovi, což vede k jeho negativnímu postoji vůči společnosti. Současný problém s pozdním dodáním zboží je se opírá o pravidla, která nestíhají reagovat na stále se zvyšující poptávku po zboží a většího sortimentu. V návrhové části je daný problém vyřešen na bázi lepší spolupráci mezi pobočkami.
Personnel marketing at Higher Education Institutions
Šutková, Lucia ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce "Personální marketing na vysokých školách" se ve své teoretické části zabývá popisem personálního marketingu, jeho definicí a významem. První kapitola teoretické části práce popisuje jeho rozdělení na externí a interní personální marketing. Druhá kapitola se zaměřuje na vybrané činnosti externího personálního marketingu na vysokých školách, budování image školy a využívání sociálních sítí k získávání nových pracovníků. Ve třetí kapitole jsou blíže popsané vybrané činnosti interního personálního marketingu na vysokých školách, konkrétně vnitřní komunikace, organizační kultura a rozvoj a vzdělávání zaměstnanců vysokých škol. Ve výzkumné části práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumáno využívání personálního marketingu na vysokých školách, které je doplněno analýzou zveřejňování volných pracovních pozic na internetových stránkách vysokých škol. Na základě výsledků provedených šetření jsou v závěru práce poskytnuté návrhy a doporučení ke zkvalitnění personálního marketingu na vysokých školách. Cílem diplomové práce je prostřednictvím vybraných činností personálního marketingu popsat jeho využitelnost na vysokých školách. KLÍČOVÁ SLOVA personální marketing, zaměstnanci vysoké školy, image školy, sociální sítě, vnitřní komunikace
Optimalizace logistických procesů ve vybrané společnosti
Pecina, Miroslav ; Juřica, Pavel (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce řeší logistické problém ve společnosti Mountfield a.s. Tyto problémy mají za následek pozdního dodání zboží k zákazníkovi, což vede k jeho negativnímu postoji vůči společnosti. Současný problém s pozdním dodáním zboží je se opírá o pravidla, která nestíhají reagovat na stále se zvyšující poptávku po zboží a většího sortimentu. V návrhové části je daný problém vyřešen na bázi lepší spolupráci mezi pobočkami.
Marketingová komunikace základní školy
Furáková, Jana ; Trunda, Jiří (vedoucí práce) ; Paulovčáková, Lucie (oponent)
Marketingová komunikace základní školy ABSTRAKT Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve školství. Cílem práce je komparace marketingové komunikace základních škol v hlavním městě a základních škol v okrese Nymburk z pohledu rodičů. Tato zjištění budou provedena na základě rozeslaných dotazníků v elektronické formě, které budou adresovány rodičům žáků z pěti základních škol v Praze 12 a pěti základních škol v okrese Nymburk. Cílem dotazování bude alespoň 70 % návratnost z celkově rozeslaných 300 dotazníků. Následně bude vyhodnoceno dotazníkové šetření a budou analyzovány rozdíly v marketingové komunikaci v Praze a v okrese Nymburk. Výzkumné šetření se zaměřuje na rozdíly v používaných marketingových nástrojích, komplexnosti poskytovaných informací prostřednictvím webových stránek základních škol a také otázkou, zda je komunikace rozhodujícím faktorem při výběru základní školy. Krátce se také zabývá produktem školy, který úzce souvisí s marketingovou komunikací a mixem. V závěru práce je uveden stav obou srovnávaných okresů základních škol. Srovnání zohledňuje, jak věk, tak i vzdělání respondentů. A navíc informuje rodiče o aktuálním stavu marketingové komunikace mezi školami a rodiči. Tato práce by měla pozitivně přispět jak rodičům, tak ředitelům škol, kteří z výsledků uvidí, zda...
Personnel marketing at Higher Education Institutions
Šutková, Lucia ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Dvořáková, Miroslava (oponent)
Diplomová práce "Personální marketing na vysokých školách" se ve své teoretické části zabývá popisem personálního marketingu, jeho definicí a významem. První kapitola teoretické části práce popisuje jeho rozdělení na externí a interní personální marketing. Druhá kapitola se zaměřuje na vybrané činnosti externího personálního marketingu na vysokých školách, budování image školy a využívání sociálních sítí k získávání nových pracovníků. Ve třetí kapitole jsou blíže popsané vybrané činnosti interního personálního marketingu na vysokých školách, konkrétně vnitřní komunikace, organizační kultura a rozvoj a vzdělávání zaměstnanců vysokých škol. Ve výzkumné části práce je prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumáno využívání personálního marketingu na vysokých školách, které je doplněno analýzou zveřejňování volných pracovních pozic na internetových stránkách vysokých škol. Na základě výsledků provedených šetření jsou v závěru práce poskytnuté návrhy a doporučení ke zkvalitnění personálního marketingu na vysokých školách. Cílem diplomové práce je prostřednictvím vybraných činností personálního marketingu popsat jeho využitelnost na vysokých školách. KLÍČOVÁ SLOVA personální marketing, zaměstnanci vysoké školy, image školy, sociální sítě, vnitřní komunikace
Návrh na zvýšení efektivity práce zaměstnanců
Bezděková, Markéta ; Duchoňová, Pavla (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce analyzuje problémy, které souvisejí s firemní kulturou a jejím vlivem na zvýšení efektivity práce zaměstnanců ve firmě. Na základě zjištěných nedostatků obsahuje tato práce návrh na změnu firemní kultury tak, aby došlo ke zvýšení efektivity práce zaměstnanců, čímž bude úspěšnější firma.
Vliv moderních ICT/IT na komunikaci ve firmě
Ondrová, Lucie ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hadamčík, Lukáš (oponent)
Komunikace je v současnosti základním faktorem úspěchu. Jsou na ni kladeny stále větší nároky, zejména na její rychlost, přesnost a kvalitu. Tyto tři faktory ovlivňují směr, kterým se ubírají jednotlivci, ale i firmy. Proto, aby byla komunikace co nejefektivnější, je nezbytný výběr správného komunikačního kanálu. Tato volba je úzce spjata s typem sdělení, kdy se pro každý druh hodí jiný informační kanál. Tato diplomová práce se zaměří na přehled moderních komunikačních kanálů ve firmách. Budou popsány moderní komunikační kanály jako Instant Messaging, e-mail a Task Managent, spolu s klasickými poradami či telefonem. Práce bude poté analyzovat komunikaci v jednom z největších českých obchodů s počítači a elektronikou, dále bude vyhodnocena její efektivita a navržena případná doporučení pro zlepšení.
Komunikační proces ve vybrané obci
KOSTRŮNEK, Štěpán
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačním procesem v městysi Malšice. V úvodní teoretické části je popsána obec (definice obce a orgánů městyse). Je zde uvedena také charakteristika komunikace (funkce komunikace, typy komunikace, verbální a neverbální komunikace, komunikace mezi občany a úřadem). Aplikační část popisuje současný stav komunikačního procesu v městysi Malšice. Tato část je zaměřena na vnitřní a vnější komunikaci, která zahrnuje komunikační kanály a prostředky, na porovnání komunikačního procesu mezi městysem Malšice a městysem Borotín a návrh změn na zlepšení současné situace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.