Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace druhého pilíře důchodové reformy vládou ČR a její vnímání veřejností
Karasová, Kamila ; Shavit, Anna (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Předmětem bakalářské práce s názvem Komunikace druhého pilíře důchodové reformy vládou ČR a její vnímání veřejností je definice pojmu vládní komunikace a popis jejích specifik z teoretických poznatků. Práce se zaměřuje na deskripci a analýzu komunikačních aktivit vlády Petra Nečase v období červen 2010 až červen 2013 směrem k médiím a veřejnosti. Hlavním cílem práce je popsat a analyzovat komunikační strategii vlády Petra Nečase při spuštění druhého pilíře důchodové reformy. Při popisu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu je kladen velký důraz zejména na reklamu. Součástí této bakalářské práce je rovněž interpretace výsledků provedeného kvantitativního dotazníkového šetření, kterým bylo zjišťováno povědomí občanů o druhém pilíři a stejně tak jeho komunikaci vládou ČR. V závěru práce je vládní informační kampaň zhodnocena.
Vláda Petra Nečase a změna DPH - mediální obraz
Kurfiřtová, Tereza ; Křeček, Jan (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá mediálním obrazem vlády Petra Nečase v souvislosti s návrhem na změnu DPH, respektive sjednocení snížené a základní sazby. Sleduje vývoj informování o vládě i samotné změně DPH v období od ledna do dubna roku 2011. V této době se realizace změny DPH stala pravděpodobnou. Změna DPH byla součástí dlouho očekávané penzijní reformy. Prostředky vybrané díky vyšší DPH měly financovat reformu důchodů. Realizace penzijní reformy byla cílem vlády Petra Nečase. Práce vychází z předpokladu, že média informovala o vládě více negativně, neboť se jich výše DPH bezprostředně týká a zvýšení sazby by mohlo nepříznivě ovlivnit jejich fungování. Tisk a knihy spadají v ČR do snížené sazby DPH, které byla v roce 2011 10 %. Vláda nejprve chtěla sjednocení sazeb na 19 %, poté dokonce na 20 %. Nakonec se však shodla na postupném sjednocení - v lednu 2012 zvýšení snížené sazby na 14 %, o rok později sjednocení obou sazeb na 17,5 %. První část této bakalářské práce představuje teoretický rámec fungování médií. Další část se zabývá ekonomickými otázkami českého tisku. Následuje kvantitativní obsahová analýza a interpretace výsledků analýzy článků o DPH z šesti sledovaných médií. Cílem této práce je zjistit, zda média ovlivňují v objektivitě jejich vlastní zájmy.
Aplikace marketingu v činnosti politických stran a osobností
Novák, Martin ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na použití nástrojů politického marketingu při pořádání voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2013. Cílem práce je zanalyzovat průběh politických kampaní a jejich vliv na voliče, ale také, jaký měli vliv na konečný výsledek voleb. Práce je rozdělena na teoretickou část, která popisuje vývoj politického marketingu, jak ve světě, tak v České Republice. Dále pak na analytickou část, která je zaměřena právě na analýzu a rozbor politických kampaní. Práce obsahuje i praktickou část, která je zaměřena na výzkum současné situace a na politické vnímání voličů a jejich současné volební preference.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.