Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 126 záznamů.  začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení konkurenceschopnosti internetového obchodu využitím internetové reklamy
Vaněček, Jakub ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kvapil, Petr (oponent)
Předmětem zájmu diplomové práce je zkoumání vlivu internetové reklamy a použitelnosti webových stránek na konkurenceschopnost internetového obchodu. Cílem práce je úspěšná aplikace teoretických znalostí na praktickém příkladě internetového obchodu Lahůdkářství Jan Paukert. Tato aplikace by se měla projevit zvýšením návštěvnosti a dosažením vyšších prodejů. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na teoretické znalosti z oblasti použitelnosti a internetové reklamy, druhá se věnuje jejich aplikaci na internetovém obchodě.
Srovnání webů vybraných e-shopů
Freiberg, Michal ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šubrta, Václav (oponent)
Bakalářská práce se zabývá vytvořením ucelené metodiky pro srovnání webových prezentací internetových obchodů. Metodika obsahuje všechna důležitá kritéria pro potřeby analýzy. Dále jsou v práci pomocí této metodiky zhodnoceny tři vybrané internetové obchody a vyhodnoceny výsledky provedené analýzy.
Porovnání webových stránek vybraných světových měst
Novák, David ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Pavlíček, Antonín (oponent)
Cílem této práce je vytvořit metodiku pro hodnocení a porovnání webových stránek světových měst a následně srovnat vybrané weby jejím aplikováním. Úvodní teoretická část se věnuje historii a současnosti internetu a webových stránek obecně, uvádí jejich kategorizaci, používané technologie, klíčové aktuální statistiky a důvody rostoucího významu webů měst s důrazem na e-Government. Porovnány jsou oficiální weby Londýna, New Yorku a Sydney. Jde o moderní světoznámá města, srovnatelná svou velikostí, používaným jazykem a celkovou atraktivitou. Metodika se snaží být objektivní, univerzální a znovupoužitelná. Weby hodnotí oproti kritériím rozděleným do 4 oblastí: grafický design, použitelnost, přístupnost a informační obsah. V závěru jsou výsledná hodnocení určena pomocí váženého průměru na základě vah kritérií a oblastí.
Srovnání uživatelských rozhraní webových a desktopových aplikací a otázka jejich konvergence
Toušek, Pavel ; Krsek, Libor (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Práce srovnává uživatelská rozhraní webových a desktopových aplikací, hledá příčiny jejich odlišnosti z teoretického pohledu a ověřuje jejich platnost v praxi. Praktická část zahrnuje vlastní výzkum metodou heuristické analýzy pro porovnání použitelnosti rozhraní vybraných dvojic aplikací. Poslední část na základě dosavadního vývoje vztahu těchto dvou rozhraní stanovuje odhad, jak daleko povede jejich sbližování.
Vzorové srovnání webových stránek Prahy a Londýna
Zeman, Michal ; Toman, Prokop (vedoucí práce) ; Ganoczy, Eduard (oponent)
Tato práce se zabývá komplexní analýzou a srovnáním webových stránek Prahy a Londýna. Nejprve uvádí do problematiky Internetu jako celku, poté se zaměřuje konkrétně na webové stránky. V práci jsou vybrány dvě webové prezentace měst Prahy a Londýna. Jsou zde obsaženy krátké případové studie pro vyhledávání strukturovaných informací na vybraných stránkách. Dále jsou zde vyzdvihnuty a popsány nejdůležitější oblasti webových stránek, jako je použitelnost, přístupnost, informační hodnota, grafický design a podle nich je vytvořen systém hodnocení, který je poté aplikován na vybrané weby. Závěry jsou ověřeny uživatelským testem. Na konci práce je finální srovnání stránek, doplňené o několik návrhů na zlepšení.
Obchodní úspěšnost eshopu a její hodnocení
Hradcová, Monika ; Kališová, Libuše (vedoucí práce) ; Kraucher, Marek (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na obchodní úspěšnost internetových obchodů, konkrétně na kvalitativní faktory webových stránek jako jsou použitelnost, důvěryhodnost, přístupnost, konkurenceschopnost nabídky atd. a na vybrané metody komunikace (PPC, SEO, email marketing a další). Uvedeny jsou zde také možnosti analýzy a hodnocení těchto faktorů a řízení pomocí KPI. V praktické části byla na základě uživatelského testování, heuristické analýzy použitelnosti, analýzy návštěvnosti, SEO analýzy a dalších informací formulována konkrétní doporučení a návrhy na zlepšení obchodních výsledků eshopu www.ceskeskolky.cz.
Použitelnost webových stránek a aplikací a její měření
Hnízdil, Jan ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Sládek, Zdeněk (oponent)
První část práce slouží k uvedení do problematiky. Další část nabízí praktický přehled otázek, se kterými se lze při tvorbě použitelných stránek setkat. Pokouší se dané problémy podrobně rozebrat a navrhnout správné a efektivní řešení. Mezi ty zajímavější patří sekce o textu a o formulářích. Cílem třetí části bylo provést testování skutečného projektu v podobě serveru Nepropasni.cz. Byl testován uživatelským testováním použitelnosti a heuristickou analýzou. Výsledkem testování je zejména závěrečná zpráva z uživatelského testování, která je k dispozici jako příloha práce. Poslední část dále obsahuje přehled ostatních metod, které se používají k měření a testování webových stránek.
Komplexní analýza webových stránek
Štrupl, Václav ; Raška, Ondřej (vedoucí práce) ; Tichý, Jan (oponent)
Cílem této práce je popsat, z jakých pohledů lze analyzovat webové stránky a naznačit, které metody lze pro jejich prověřování použít. V praxi by byli cílovou skupinou tohoto textu spíše manažeři než techničtí pracovníci, práce totiž není ucelenou kuchařkou, po jejímž přečtení bude člověk sám schopný plnohodnotnou analýzu provést. Místo toho se snaží postihnout všechny součásti kvalitního webu a pomoci se stanovením priorit při analytické činnosti, která je stěžejní při návrhu nového i provozu již hotového webu. Při psaní práce jsem vycházel především z vlastních znalostí a zkušeností, které jsem nabyl dlouholetým samostudiem, při práci ve společnosti H1.cz a předtím obdobnou prací v rámci projektu Dobrý web. V těchto poradenských společnostech je právě analýza webových stránek z nejrůznějších pohledů jednou z nejdůležitějších služeb a do dnešního dne si ji pro potřeby rozvoje své firemní prezentace objednaly stovky individuálních i firemních klientů. Celá práce je rozdělena do větších tematicky vymezených celků postihujících určitý druh kvality webových stránek (použitelnost, přístupnost, optimalizace pro vyhledávače a další), pod nimiž se skrývají jednotlivé konkrétní analytické postupy a metodiky. Toto členění jsem vyhodnotil jako nejpřehlednější, byť se nabízejí i další možné způsoby, jako například rozdělení jednotlivých analytických metod podle toho, v jaké části životního cyklu se právě nachází zkoumaná webová prezentace. Protože některé analytické postupy a metody jsou lépe srozumitelné z příkladů než z textového popisu, použil jsem k tomuto účelu ve své práci některé weby institucí Vysoké školy ekonomické v Praze. Ty pravděpodobně většina čtenářů bude znát, a příklady pro ně tudíž budou názornější.
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Jakubičková, Nela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je ve shodných krocích procesu nákupu zhodnotit, zda má obchod ať již kamenný nebo elektronický zajištěnu stejnou úroveň podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu. K dosažení tohoto cíle je sestavena sada kritérií, podle kterých je hodnocen a srovnáván vybraný kamenný obchod a e-shop. První a druhá část práce se zaměřuje na charakteristiku kamenného a elektronického obchodu, proces nákupu v nich a požadavky na podporu tohoto procesu. Tyto požadavky jsou vytvořeny na základě použitelnosti, přístupnosti a jiných aspektů spojených s procesem nákupu. Ve třetí části je vysvětlen způsob hodnocení obchodů podle stanovených kritérií a následně je provedeno ohodnocení a srovnání vybraného kamenného obchodu a e-shopu. V závěru je na základě zjištěných výsledků pro každý obchod uvedeno doporučení, které by mohlo vést k lepší úrovni podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu právě v tomto obchodě.
Uživatelé jako omezující prvek při vývoji informačních systémů
Procháček, Jan ; Marešová, Zdena (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Cílem této práce je přiblížit oblast použitelnosti související s návrhem a vývojem informačních systémů, popsat základní principy návrhu použitelných uživatelských rozhraní, nabídnout alternativní pohled na návrh uživatelských rozhraní a zamyslet se, jak by mělo vypadat ideální uživatelské rozhraní a zda existují postupy, které by vedly k zásadnímu zvýšení použitelnosti systémů a usnadnění adaptace nových technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 126 záznamů.   začátekpředchozí117 - 126  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.