Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 153 záznamů.  začátekpředchozí144 - 153  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Typologie pracovních stresů a jejich prevence u učitelů základních škol
Řehulka, Evžen ; Řehulková, Oliva
Ve studii je provedeno rozdělení pracovních stresů učitelů do tří skupin (stresy související s objektivními podmínkami, stresy související s kvalifikací, stresy související s osobnosti učitele) a naznačena jejich možná prevence ve smyslu primární, sekundární a terciální prevence.
Analýza trhu CRM systémů
Peterský, Roman ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problematikou systémů pro podporu řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Hlavním cílem práce je analýza trhu CRM systémů a popis vývojových trendů tohoto trhu. Součástí práce je vysvětlení základních pojmů v této oblasti a souhrn nejdůležitějších vlastností CRM systémů -- práce se zabývá jejich typologií, architekturou a jednotlivými vrstvami. Snahou bylo popsat a vysvětlit problematiku řízení vztahů se zákazníky nejen pro IT odborníky a podat tedy nejen technický, ale i určitý manažerský pohled na tuto problematiku. Podniky investují do CRM systémů i v době trvající světové hospodářské krize. Jistě k tomu musí mít racionální důvody. Součástí práce je proto také popis a vysvětlení všech podstatných výhod, užitečných vlastností a pozitivních efektů, které mohou systémy CRM podnikům přinést. Podnik stojí při zavedení CRM systému před řadou důležitých rozhodnutí a úkolů. Práce se proto věnuje také otázkám, na základě jakých parametrů a kritérií vybrat pro podnik vhodné řešení. Součástí práce je popis vybraných CRM systémů. Tyto systémy by měly vždy zastupovat určitou kategorii tak, aby tento výběr pokryl všechny významné směry možných řešení problematiky řízení vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na několik částí. Úvod práce je věnován vysvětlení pojmu CRM a shrnutí hlavních přínosů zavedení CRM systému. Práce se dále zabývá přehledem základní funkcionality a popisuje architekturu, komponenty a vrstvy CRM. Následuje souhrn faktorů a parametrů pro výběr CRM systému. Závěr práce je věnován vývojovým trendům trhu CRM systémů a popisu vybraných konkrétních produktů. Práci doplňuje slovník pojmů, který shrnuje a vysvětluje použité odborné termíny.
Podpora projektového managera v oblasti psychodiagnostiky
Herch, Jan ; Chocholatý, Drahomír (vedoucí práce) ; Martanová, Kateřina (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje psychodiagnostice v oblasti řízení projektu. Jejím cílem je vybavit projektového manažera znalostmi a metodami, které mohou zkvalitnit jeho práci. Popisuje, jaký význam má pochopit lidskou osobnost při práci na projektu. Začátek práce objasňuje termíny jako projekt, projektový manažer a psychodiagnostika. Poté je práce zaměřena na oblast poznání osobnosti a seznamuje s teoriemi typologie od známých autorů a popisuje testy osobnosti, kterými jsou: metoda MBTI, Hoganova profesní diagnostika, Belbínovy týmové role. Další část je věnována kongitivní psychologii, výkonovým testům a objasnění pojmu inteligence. Jsou zde popsány testy pozornosti, tvořivosti a inteligence. Následuje uvedení společností poskytujících softwarové služby a produkty pro profilování osobnosti. Projektovému manažerovi jsou doporučeny nevhodnější nástroje pro jeho práci.
The analysis of the customer of a selected company and his typology
Kováčiková, Petra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Cílem tyhle práce je vytvořit konkrétní typologii spotřebitelů - stomických pacientů zmíněné společnosti Stomacare, a.s. Teoretická část se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníkem. Praktická část je rozdělena na dvě části. První část se zabývá zpracováním dat z kvantitativního hlediska. Druhá část vychází z osobných zkušeností v komunikaci se zákazníkmi - koncovými uživateli pomůcek, převážně nesoucích kvalitativní informaci, a teda zaměřena na typologii zákazníka z pohledu jeho životního stylu, životních postojů a chování se v konkrétních situacích. Konečným výsledkem má být ucelena typologie zákazníka firmy Stomacare, a.s., a to jak z pohledu exaktních dat, tak i z pohledu psychologie zákazníka.
Typologie zákazníků (firma IKEA)
Mikšovská, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem bakalářské práce je popsat zákaznickou typologii společnosti IKEA a na základě kvalitativního marketingového šetření zjistit, zda doposud užívaná tradiční segmentační kritéria jsou v českém prostředí dostačující. První část práce se zaměřuje na přiblížení společnosti IKEA, její historii, základní hodnoty, specifika a chování na globálním i českém trhu. Následující kapitoly jsou věnovány obecné i konkrétní segmentaci zákazníků. V praktické části jsou teoretické poznatky podloženy a vysvětlovány menším marketingovým průzkumem provedeným přímo v IKEA. Práce je doplněna fotografiemi, které dokumentují průběh marketingového šetření.
Systémové myšlení v typologii profese informačního manažera
Sršňová, Zdeňka ; Mildeová, Stanislava (vedoucí práce) ; Bednářová, Eva (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit typologii profese informačního manažera a na základě této typologie navrhnout vhodný dotazník pro výběrové řízení. Ve své práci kombinuji své teoretické znalosti ze studijního oboru informační management a z oboru vedlejší specializace psychologie a sociologie řízení.
Credit default swap - charakteristika, ocenovanie, vyuzitie
Dovalová, Lucia ; Revenda, Zbyněk (vedoucí práce) ; Desislava, Michova (oponent)
Strucne popsani uverovych derivatu, blizsi charakteristika specifickeho typu uverovych derivatu - Credit default swapu. Popsani ocenovani a jejich vyuziti v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 153 záznamů.   začátekpředchozí144 - 153  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.