Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu "Terezín - oživení historických památek"
Rýslerová, Petra ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu "Terezín - oživení historických památek" je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Terezín a zároveň projektu "Terezín-oživení historických památek". Na projekt byla městu v roce 2010 poskytnuta půlmiliardová dotace z fondů EU a jeho vývoj bude mít vliv na budoucí podobu cestovního ruchu Terezína. Cílem bylo zmapovat současnou podobu marketingové komunikace města a také Památníku Terezín, který má na starost podstatnou část místních památek včetně jejich propagace. Na základě odborných zdrojů, vlastního výzkumu a dotazníkového šetření byl marketingový mix pevnosti Terezín jako celku podroben kritice a byla navržena doporučení. Ta vycházejí ze skutečnosti, že Terezín aktuálně pracuje na obnově a rozvoji místních turistických tras a atraktivit, jejichž komunikační aktivity jsou teprve připravovány.
Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012
Vosátková, Lenka ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje nabídku objektů a dále se soustředí na komunikaci instituce, která hrady a zámky spravuje - Národního památkového ústavu. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy v souvislosti s oblastí cestovního ruchu a následně popisuje jejich aplikaci při propagaci středočeských památkových objektů. Nejvíce jsou analyzovány online komunikace a podpora prodeje. Velká pozornost je věnována také využití atraktivního historického prostředí pro filmové účely a pořádání společenských akcí. Cílem bylo také zjistit názory návštěvníků, a proto práce zahrnuje i výsledky dotazníkového šetření.
Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč
Horká, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Nečas, Vlastimil (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace turistické destinace Třebíč je deskripce a analýza komunikačních aktivit Města Třebíč a dalších subjektů zapojených do struktury destinace cestovního ruchu, jakými jsou například státní a regionální organizace cestovního ruchu a místní poskytovatelé ubytovacích služeb. Cílem bylo zmapování marketingové komunikace směrem k cílové skupině turistů z regionu, celé České republiky i zahraničí. Při popisu jednotlivých nástrojů komunikačního mixu, jež jsou za tímto účelem využívány, byl hlavní důraz kladen na online komunikaci. Kromě formy komunikace byla pozornost věnována i stránce obsahové, především pak jednotě, srozumitelnosti a validitě komunikovaných informací.
Cestovní ruch a cestování v 70. a 80. letech 20. století z perspektivy občanů ČSSR
Fürstová, Dana ; Mücke, Pavel (vedoucí práce) ; Franc, Martin (oponent)
Práce pojednává o fenoménu cestování z pohledu občanů, kteří v období od 70. let 20. století do 17. listopadu 1989 využívali nabídky cestovních kanceláří, anebo cestovali jako účastníci odborářských nebo závodních dovolených. Časové období je vymezeno pamětí dosud žijících narátorů, kteří mohou referovat o svém cestování v dospělém věku. V první části práce je pojednáno o hospodářské a sociální situaci společnosti. Následuje nastínění problematiky cestovního ruchu. Hlavní část tvoří interpretace životopisných vyprávění narátorů se zaměřením na fenomén cestování. Biografická explorace na pozadí získaných dat může poskytnout osobní i historický náhled na fenomén cestování v daném období. Výsledky jsou v závěru práce shrnuty s ohledem na současnost. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Analýza komunikačních aktivit turistické destinace Litomyšl
Hronová, Veronika ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Strielkowski, Wadim (oponent)
Předmětem bakalářské práce Analýza komunikačních aktivit turistické destinace Litomyšl je analýza a deskripce komunikačních aktivit města Litomyšl. Práce se rovněž zabývá komunikačními aktivitami jiných subjektů zapojených do cestovního ruchu v dané oblasti. Cílem této práce je popsat prostředí turistické destinace a kriticky zhodnotit komunikační aktivity s pomocí analýzy SWOT. Na základě těchto informací bude vypracováno doporučení komunikačních aktivit do budoucna.
Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012
Vosátková, Lenka ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje nabídku objektů a dále se soustředí na komunikaci instituce, která hrady a zámky spravuje - Národního památkového ústavu. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy v souvislosti s oblastí cestovního ruchu a následně popisuje jejich aplikaci při propagaci středočeských památkových objektů. Nejvíce jsou analyzovány online komunikace a podpora prodeje. Velká pozornost je věnována také využití atraktivního historického prostředí pro filmové účely a pořádání společenských akcí. Cílem bylo také zjistit názory návštěvníků, a proto práce zahrnuje i výsledky dotazníkového šetření.
Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu "Terezín - oživení historických památek"
Rýslerová, Petra ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Bednařík, Petr (oponent)
Předmětem této bakalářské práce na téma Marketingová komunikace města Terezín a jeho projektu "Terezín - oživení historických památek" je deskripce a analýza komunikačních aktivit města Terezín a zároveň projektu "Terezín-oživení historických památek". Na projekt byla městu v roce 2010 poskytnuta půlmiliardová dotace z fondů EU a jeho vývoj bude mít vliv na budoucí podobu cestovního ruchu Terezína. Cílem bylo zmapovat současnou podobu marketingové komunikace města a také Památníku Terezín, který má na starost podstatnou část místních památek včetně jejich propagace. Na základě odborných zdrojů, vlastního výzkumu a dotazníkového šetření byl marketingový mix pevnosti Terezín jako celku podroben kritice a byla navržena doporučení. Ta vycházejí ze skutečnosti, že Terezín aktuálně pracuje na obnově a rozvoji místních turistických tras a atraktivit, jejichž komunikační aktivity jsou teprve připravovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.