Název:
Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012
Překlad názvu:
The Communication Activites of National Heritage Institute in Central Bohemian Region in 2011 and 2012
Autoři:
Vosátková, Lenka ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Komunikační aktivity Národního památkového ústavu ve Středočeském kraji v letech 2011-2012 se zabývá deskripcí a analýzou marketingových nástrojů využívaných v sektoru památek. Nejprve vymezuje nabídku objektů a dále se soustředí na komunikaci instituce, která hrady a zámky spravuje - Národního památkového ústavu. Práce vysvětluje základní marketingové pojmy v souvislosti s oblastí cestovního ruchu a následně popisuje jejich aplikaci při propagaci středočeských památkových objektů. Nejvíce jsou analyzovány online komunikace a podpora prodeje. Velká pozornost je věnována také využití atraktivního historického prostředí pro filmové účely a pořádání společenských akcí. Cílem bylo také zjistit názory návštěvníků, a proto práce zahrnuje i výsledky dotazníkového šetření.Communication activities of National Heritage Institute in Central Bohemian Region in 2011 and 2012 bachelor thesis deals with description and analysis of marketing tools used in the field of monuments. First, it describes offer of monuments and then it focuses on the communication of institution which administers the castles - National Heritage Institute. The thesis explains basic marketing terms in connection with tourism and consequently describes their application in the process of promotion central-bohemian monument objects. Most analysed tools are online comunication and sales support. Great attention is dedicated to using historical places to film production and organizing of social events. The aim was also to find out visitor's view, so that the thesis includes results of questionnaire survey.
Klíčová slova:
Cestovní ruch; komunikace; marketingová komunikace památek; Národní památkový ústav; propagace; Communication; Marketing Communication of Monuments; National Heritage Institute; Promotion; Travel Industry