Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Adaptace pedagogických pracovníků v mateřských školách
Zumrová, Jiřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat adaptační proces. V teoretické části jsou pro zachování celistvosti tématu krátce popsány etapy vývoje odborných termínů (personální administrativa, personální řízení, řízení lidských zdrojů) a personální činnosti. Hlavní část práce je zaměřena na proces adaptace, vymezení cíle adaptačního procesu, druhů adaptace a faktorů ovlivňujících průběh adaptačního procesu. Navazující část této kapitoly je věnována účastníkům adaptačního procesu, adaptačnímu plánu a zpětné vazbě, která je nezbytnou a neoddělitelnou složkou adaptačního procesu. Výzkumné šetření je orientováno na adaptační proces pedagogických pracovníků v mateřských školách. Metodou výzkumu je dotazníkové šetření a následné rozhovory s několika náhodně vybranými řediteli mateřských škol. Výsledkem průzkumu je zjištění průběhu adaptace v mateřských školách a přístup ředitelů k této problematice. KLÍČOVÁ SLOVA Personální práce, personální řízení, řízení lidských zdrojů, ředitel, adaptace, sociální adaptace, pracovní adaptace, adaptační plán, formální adaptace, neformální adaptace
Asistent pedagoga v mateřské škole v adaptačním období
Drahozalová, Kristýna ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Němec, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem adaptace asistenta pedagoga v mateřské škole.Teoretická část této diplomové práce se zabývá historií pracovní pozice, legislativou a dále také kvalifikačními a osobnostními předpoklady asistenta pedagoga. Další kapitola teoretické části je věnována tomu, jaká je role a náplň práce asistenta pedagoga při jeho práci v mateřské škole. Diplomová práce vymezuje adaptaci spojenouse začátkem nové profese a zabývá se možnostmi mentoringu. Dále popisuje, jaká by měla být spolupráce mezi asistentem pedagoga a učitelem na třídě, případně zmiňuje, jakým chybám by se měli ve spolupráci vyvarovat. Poslední kapitola teoretické části se zabývá prací asistenta pedagoga v souvislosti s jednotlivými postiženími a znevýhodněními, se kterými se dnes v mateřskýchškoláchmohou asistenti pedagoga setkávat. Praktická část je věnována výzkumu, kterýbyl prováděn s asistentypedagoga z mateřskýchškol metodou rozhovoru.Zde je uvedena metodologie a popis celého výzkumu i východiska a závěr z něho plynoucí. Diplomová práce má za cíl zjistit,jak dlouho trvá adaptace asistenta pedagoga a jakým způsobem probíhá. KLÍČOVÁ SLOVA asistent pedagoga, mateřská škola, adaptace, speciálně vzdělávací potřeby, učitel
Adaptace pedagogických pracovníků v mateřských školách
Zumrová, Jiřina ; Trojanová, Irena (vedoucí práce) ; Šafránková, Jana Marie (oponent)
Cílem diplomové práce je popsat adaptační proces. V teoretické části jsou pro zachování celistvosti tématu krátce popsány etapy vývoje odborných termínů (personální administrativa, personální řízení, řízení lidských zdrojů) a personální činnosti. Hlavní část práce je zaměřena na proces adaptace, vymezení cíle adaptačního procesu, druhů adaptace a faktorů ovlivňujících průběh adaptačního procesu. Navazující část této kapitoly je věnována účastníkům adaptačního procesu, adaptačnímu plánu a zpětné vazbě, která je nezbytnou a neoddělitelnou složkou adaptačního procesu. Výzkumné šetření je orientováno na adaptační proces pedagogických pracovníků v mateřských školách. Metodou výzkumu je dotazníkové šetření a následné rozhovory s několika náhodně vybranými řediteli mateřských škol. Výsledkem průzkumu je zjištění průběhu adaptace v mateřských školách a přístup ředitelů k této problematice. KLÍČOVÁ SLOVA Personální práce, personální řízení, řízení lidských zdrojů, ředitel, adaptace, sociální adaptace, pracovní adaptace, adaptační plán, formální adaptace, neformální adaptace

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.