Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
iOS aplikace pro komunitní sledování gastronomických služeb
Martinů, Michal ; Kočí, Radek (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh a implementaci aplikace pro operační systém iOS. Dále se zaměřuje na popis současných technologií použitých k vytvoření aplikace a aktuálního stavu již hotových řešení. Na základě těchto poznatků je vyhotoven návrh, implementace a testování aplikace. Výsledná aplikace umožňuje zobrazit uživatelům gastronomická zařízení v okolí. Její obsah si vytváří sami uživatelé.
Aplikace pro vizualizaci obrazů v rozšířené realitě na iOS
Mensák, Samuel ; Polášek, Tomáš (oponent) ; Bobák, Petr (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá rozšírenou realitou na mobilných zariadeniach spoločnosti Apple so zameraním na vizualizáciu obrazov na vertikálnych plochách. Na začiatku práce sú popísané technológie spojené s rozšírenou realitou, vývojom mobilných a serverových aplikácií v programovacom jazyku Swift. Na týchto technológiách je následne založený návrh a implementácia výslednej aplikácie a prislúchajúceho webového serveru. Práca popisuje celý proces vývoja od návrhu užívateľského rozhrania, cez implementáciu a testovanie, až po výslednú aplikáciu a webový server. Výsledkom je systém  klient-server umožňujúci zobrazovanie obrazov v rozšírenej realite pomocou mobilnej aplikácie.
Automatizované pěstování rostlin
Švancer, Jan ; Široký, Adam (oponent) ; Musil, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá spojením dvou současných trendů - internetu věcí a domácího pěstování zeleniny, ovoce a bylinek. Popisuje technologické možnosti pro bezdrátovou komunikaci senzorů v chytré domácnosti a hardwarové prostředky pro realizaci. Na jejich základě realizuje chytrý hardware pro automatizované pěstování domácích rostlin, připojený do cloudu se vzdáleným přístupem pomocí iOS mobilní aplikace.
Termostat na platformě LinkIt Smart
Bartoň, Jan ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá automatizací regulace vytápění v domácnosti. Cílem je návrh a implementace prototypu vestavěného systému, umožňující komfortním způsobem automatizovat proces regulace vytápění s důrazem na nízké pořizovací náklady. Navrhnutý systém používá k regulaci bezdrátové termostatické hlavice eQ-3 MAX!. Jako uživatelské rozhraní systému slouží dotykový displej a mobilní aplikace na platformě iOS umožňující vzdálené ovládání systému. Pro měření teploty je navržen a implementován prototyp vlastního Wi-Fi čidla. Práce zahrnuje hardwarový i softwarový návrh jednotlivých částí systému a jejich implementaci. Výsledný systém je dobrým základem nízkonákladového systému pro komplexní automatizaci domácnosti.
Desková Hra pro Apple TV
Kramár, Adam ; Zbořil, František (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Táto práca pozostáva z návrhu a implementácie hry pre Apple TV a popisu použitých technológií. Výsledkom je hra napísaná v jazyku Swift, spustiteľná na zariadení Apple TV s operačným systémom tvOS. Základom hry je knižnica SpriteKit, ktorá umožňuje tvorbu jednoduchých hier pre systém tvOS. Hra je otestovaná a plne funkčná na reálom zariadení. Prednosťami hry sú nízke hardwarové nároky a jednoduchý koncept hry.
Vývoj a vlastnosti bezocasých letadel
Prokop, Vít ; Vaněk, František (oponent) ; Daněk, Vladimír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce na téma Vývoj a vlastnosti bezocasých letadel je rozdělena na dvě části. V první části se bude zabývat otázkami řiditelnosti a stability letadel. Druhá část potom bude obsahovat přehled významnějších typů bezocasých kluzáků a porovnání jejich letových vlastností.
Zaznamenávání trasy jízdy na motorce pro iOS
Pinka, Martin ; Sochor, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit mobilní aplikaci pro zaznamenávání jízdy na motocyklu na platformě iOS, která inovuje aktuálně dostupné řešení. Mezi přínosy patří vytvoření lepšího mechanismu pro detekci přestávky zaznamenávání, který umožní automatizovat pozastavování zaznamenání trasy v době, kdy uživatel nechce trasu zaznamenávat.Dále je aplikace rozšířena o organizaci záznamů a jejich vyhledávání. Ta je řešena pomocí tagů, které lze k záznamům přidat. Řešení významně zlepšuje rychlost vyhledání konkrétních jízd, pokud uživatel poctivě vyplní informace k jízdě. V implementační části práce je popsáno vykreslování velmi dlouhé trasy na mapě, jejíž části jsou barevně odlišeny podle rychlosti, která byla při zaznamenávání zaznamenána. Výsledkem celého úsilí je inovativní funkční aplikace, která je připravena pro reálný provoz.
Squirrel: Webový framework v jazyce Swift
Klembara, Filip ; Bobák, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť framework v jazyku Swift, ktorý umožňuje tvorbu webových aplikácií a je jednoducho použiteľný, pracuje s databázou MongoDB, ponúka vlastný šablónovací systém, minimalizuje potrebu programovania typu kľúč-hodnota a využíva výhody jazyku Swift verzie 4. Zvolený problém som vyriešil pomocou implementácie vlastného serveru, nad ktorým pracuje mnou vytvorený framework. V riešení bolo použité generické programovanie a protokol Codable, ktorý umožňuje jednoduchú serializáciu dát. Vytvorené riešenie poskytuje jednoduché prostredie pre tvorbu webových aplikácií fungujúce na všetkých Swiftom podporovaných Linuxových distribúciách. Prínosom tejto práce je zjednodušenie vývoja webových aplikácií Swift vývojárom v jazyku Swift.
System for Augmented Reality Utilisation in Museums and Galleries
Müller, Frederik ; Šolony, Marek (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
The aim of the master thesis is to provide visitors of various types of objects - typically galleries, museums, etc. with additional information about exhibited objects with emphasis on visual display in augmented reality. It includes an analysis of already existing solutions, design and implementation of the entire system needed for deployment. From the point of view of the content creator (administrator), the system represents a complex solution enabling the creation of an interactive walk - scanning 3D objects, scanning 2D objects and adding content to the given objects. On the other hand, the tool for visitors (users) who are part of an interactive walk, provides additional information about objects primarily located near the user, which are automatically detected by the camera on the mobile phone. Solution includes augmented reality, which is implemented using ARKit technology, so the final application is built on the iOS platform. The work addresses the issue of detection of 3D objects and their subsequent recognition, along with the way to work with this information, how to store it and then use it for purposes of this thesis. In the final solution, emphasis is placed on the simplicity of the usage (guide marks, hints...) and overall user experience.
Multimediální přehrávač pro iOS
Singh, Kevin ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce „Multimediální přehrávač pro iOS“ se zabývá popisem video formátů HLS, MP4, MPEG Transport Stream a DASH. Dále pokračuje zabezpečeným obsahem DRM, reklamami VAST a analytickým nástrojem Google Analytics. V rámci této práce vznikla knihovna v jazyce Swift, jenž tvoří samotný přehrávač. Tento přehrávač umožňuje kromě interaktivního přehrávání videa také zobrazení reklam, titulek, změnu kvality přehrávání, přehrávání AirPlay či stažení obsahu pro offline přehrávání. Funkcionalita pro přehrávání zabezpečeného obsahu nemohlo být dokončeno, neboť vývojáři byl odmítnut přístup k produkčnímu SDK Fairplay ze stary majitele. Vznikla také testovací aplikace, jenž tuto knihovnu v sobě implementuje a dokazuje tak funkčnost vyvíjených funkcionalit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.