Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fenomén bezdomovství v současné české společnosti v komparaci se situací a přístupem ve státech Evropské unie
Vízek, Martin ; Háva, Petr (vedoucí práce) ; Angelovská, Olga (oponent)
Předkládaná práce se zabývá aspekty profilace veřejně politického problému bezdomovství v současné české společnosti. Soustředí se zejména na analýzu dimenze zvolené problematiky a na odhalení a definování příkladů variant řešení aplikovaných na bezdomovství z hlediska České republiky a Evropské unie. Snaží se podat ucelený pohled na současný stav bezdomovství v České republice prostřednictvím vybraných metod z oblasti veřejné politiky, jak z pohledu odborníků a široké veřejnosti, tak i samotných bezdomovců prostřednictvím zaznamenání jednotlivých příběhů lidí bez domova získaných přímým dotazováním. Její neméně důležitou součástí je i vymezení a definování poznávacího problému, jenž je nezbytným předstupněm k pochopení zkoumané problematiky a samotného provedení analýzy z pohledu veřejné politiky. Práce je zaměřena specificky na problematiku bezdomovství v České republice a na problémy bezprostředně související s tímto fenoménem, jež se největší měrou odráží v zrcadle veřejné politiky.
Působení subjektivních faktorů na spotřební chování jedince
Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Filozofická fakulta Katedra psychologie Bakalářská práce Pavlína Šprachtová Působení subjektivních faktorů na spotřební chování jedince The effect of subjective factors on consumer's behavior V Praze 14. 5. 2013 Vedoucí práce: Doc. PhDr. Milan Rymeš, CSc. Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá působením subjektivních faktorů na spotřební chování jedince. Jejím cílem je postihnout zákonitosti, které se se spotřebním chováním pojí. Práce obsahuje kapitoly, které se věnují modelům a teoriím vykládajícím spotřební chování, dynamický proces nákupu a objektivní faktory, které nás při něm ovlivňují. Větší pozornost je pak věnována subjektivním faktorům působícím na naši spotřebu; jedná se o kognitivní procesy a učení, motivaci a emoce, postoje, hodnoty a osobnost spotřebitele. Design výzkumu se opírá o nové poznatky z oboru neuromarketingu a je zaměřen na podíl vlivu emocí na našem rozhodnutí o nákupu. Klíčová slova: spotřební chování, subjektivní faktory, neuromarketing

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.