Název: Působení subjektivních faktorů na spotřební chování jedince
Překlad názvu: Effect of subjective factors on the consumer behavior
Autoři: Šprachtová, Pavlína ; Rymeš, Milan (vedoucí práce) ; Höschlová, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: neuromarketing; spotřební chování; subjektivní faktory; consumer behavior; neuromarketing; subjective factors

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/56116

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-325395


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet