Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech
Procházka, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech Cíle práce: Cílem této bakalářské práce je pomocí kvantitativního výzkumu zjistit preference zákazníků ve dvou vybraných fitness centrech v Sedlčanech. Dalším úkolem je na základě takto zjištěných poznatků navrhnout řadu doporučení pro majitele fitness center, která by vedla ke zvýšení spokojenosti zákazníků těchto fitness center. Metody: V této bakalářské práci byla použita metoda dotazníkového šetření. Konkrétně šlo o kvantitativní výzkum, který probíhal prostřednictvím elektronického dotazníku. Tato práce bude čerpat jak z primárních, tak i sekundárních dat. Primární data byla získána pomocí elektronického dotazníku, který byl uskutečněn s návštěvníky fitness center PeVan Gym a Vltavan sport. Výsledky: Výsledkem práce je zjištění preferencí zákazníků zkoumaných fitness center, na jejichž základě bylo následně vytvořeno doporučení pro budoucí vývoj daných fitness center. Jako nejdůležitější preferenci pro výběr fitness centra patří kvalita strojů. Dále respondenti při výběru fitness centra dbají nejvíce na umístění zařízení. Dalším důležitým faktorem při výběru fitness centra respondenti uvedli doporučení a jako třetí faktor uvedli cenu nabízených služeb. Klíčová slova: služby, sport, kvalita, fitness, sportovní služby,...
Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech
Procházka, Martin ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název práce: Marketingový výzkum porovnání fitness center v Sedlčanech Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit kvalitu nabízených služeb ve dvou fitness centrech, které působí ve městě Sedlčany. Jedná se o Fitness centrum PeVan Gym a Vltavan fitness centrum. Metoda: V této bakalářské práci byly použity metody kvalitativního dotazníku s kombinací tzv. mystery shoppingu. Metody budou následně použity k vyhodnocení dat, která přispějí k doporučení zlepšení služeb a nabídek těchto fitness center. Tato práce bude čerpat jak z primárních tak i sekundárních dat. Primární data byla získána pomocí kvalitativního dotazníku, který byl uskutečněn s návštěvníky zkoumaných fitness center. Výsledky: Výsledkem práce je porovnání získaných dat z kvalitativního výzkumu a mystery shoppingu. Dále poskytnutí doporučení návrhů na zlepšení provozu fitness center. Klíčová slova: služby, sport, kvalita, fitness, sportovní služby, mystery shopping
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim
Pecinová, Markéta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim Cíle: Bakalářská práce "Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků FITcentra Chrudim" je ve své konečné podobě velmi důležitým zdrojem informací, rozšiřující marketingový informační systém managementu středně velkého fitness centra v Chrudimi. Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s produkty v závislosti na jejich prvotním očekávání. Získané názory, připomínky a kritiky na poskytované služby nám pomohly ke zhodnocení stavu sportovní organizace, na jejímž základě byl předložen návrh na možné zlepšení. Metody: Práce vychází z teoretických poznatků souvisejících s daným tématem. Pro zjišťování spokojenosti byl použit marketingový výzkum založený na metodě dotazníkového šetření. Výsledky jednotlivých otázek dotazníku jsou zachyceny v grafech. Na základě jejich interpretace byl ohodnocen stav a provoz zkoumané organizace. Pro získání informací o provozu FITcentra Chrudim byl proveden polostrukturovaný rozhovor s majitelem. Výsledky: Marketingový výzkum je jedinečným zdrojem informací, který doposud v organizaci chyběl, a proto vedení fitness centra ztrácelo přehled o skutečných požadavcích a přáních svých současných, ale i potenciálních zákazníků. Klíčová slova: sportovní marketing, sportovní služby, marketingový mix služeb,...
Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu
Benda, Ondřej ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Čáslavová, Eva (oponent)
Název: Aplikace ECSI (Evropského indexu spokojenosti zákazníka) do prostředí sportu Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost klientů České asociace Sport pro všechny (ČASPV) metodikou Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) a na základě výsledků výzkumu navrhnout doporučení. K dílčím cílům práce patří modifikace metodiky ECSI do prostředí sportu a porovnání výsledných hodnot indexů ECSI z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV, odlišných metod stanovení vah měřitelných proměnných i již provedených výzkumů v českém komerčním prostředí. Metody: V práci je prostřednictvím metodiky Evropského indexu spokojenosti zákazníka (ECSI) použita metoda kvantitativního marketingového výzkumu. Ke sběru primárních dat od zástupců a klientů ČASPV je využito dotazování elektronické a písemné. Výsledky: Dle výsledných hodnot indexu ECSI jsou klienti ČASPV s poskytovanými službami a činností asociace velice spokojeni. Z hlediska uplatňovaného systému managementu kvality v ČASPV dosahuje skupina odborů Sportu pro všechny (SPV), jež je navázána na tento systém vyšší hodnoty indexu ECSI. Při srovnání s již provedenými výzkumy u komerčních subjektů vykazuje celkový index ECSI zkoumané asociace a čtyři hypotetické proměnné vyšších hodnot. I přes značnou spokojenost klientů jsou v...
Komparace fitness center v Benešově
Navrátilová, Hana ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Komparace fitness center v Benešově Cíl práce: Tato bakalářská práce porovnává vybrané fitness centra ve městě Benešov. Byl zde proveden průzkum kvality nabízených služeb metodou SERVQUAL dotazníku, kde se zákazníci vyjadřují ke službám centra a očekávaným službám v jejich "dokonalém" fitcentru. Díky tomuto dotazníku bylo možné porovnat fitness centra a doporučit určité změny, které by mohly pomoci zlepšit kvalitu a tím i větší spokojenosti zákazníků. Metodika: Srovnání kvality služeb bylo realizováno pomocí standardizovaného SERVQUAL dotazníku, který byl předložen zákazníkům fitness center v Benešově v období jara 2013. Standardizovaný dotazník zkoumal a porovnával očekávanou kvalitu nabízených služeb, které podle zákazníka patří do ideálního fitness centra a zákazníky vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v jednotlivých centrech. Výsledky: Z výsledků analýzy spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami v benešovských fitness center vyplývá, že klienti jsou nejvíce spokojeni se službami v S-centru. I toto centrum má však rezervy. Pro dosažení naprosté spokojenosti návštěvníků je nezbytné některé služby vylepšit, a odstranit malé nedostatky. Ostatní centra však mají rezervy větší. V této práci jsou navrhnuta doporučení, která by mohla pomoci zlepšit kvalitu poskytovaných služeb v...
Marketingový plán fitness centra Trinity
Větříček, Adam ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název práce: MARKETINGOVÝ PLÁN FITNESS CENTRA TRINITY Cíle práce: S využitím sekundárních dat provést situační analýzu fitness centra Trinity a na jejím základě vytvořit návrh marketingového plánu, který by fitness centru Trinity pomohl upevnit pozici na trhu. Metoda: V této práci jsou použity analýza dokumentů, Porterův model pěti sil, portfolio matice BCG, PEST analýza, SWOT analýza a konstrukce souřadnicových sítí. Výsledky: Výsledkem práce je marketingový plán fitness centra Trinity na rok 2015 obsahující všechny náležitosti. Plán může sloužit jako předloha při tvorbě marketingového plánu v oblasti sportovních služeb nebo může být využit přímo v praxi fitness centrem Trinity. Klíčová slova: Sportovní služby, marketing, situační analýza, marketingový plán
GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl
Martincová, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název práce: GAP model kvality služeb na případu klubu Holmes Place Premium Anděl Cíl práce: Cílem diplomové práce je pomocí GAP modelu mezer analyzovat příčiny vzniku mezer v procesu poskytování služeb, které klub Holmes Place Premium Anděl nabízí svým klientům. Na základě těchto analýz vznést konkrétní doporučení, jak tyto mezery minimalizovat a zvýšit tak kvalitu poskytovaných služeb. Metody: Jako metoda byl použit GAP model mezer. Jednotlivé mezery byly analyzovány pomocí dotazníkového šetření, kde základním souborem byl pracovní tým klubu, osobními rozhovory s vedením klubu a vlastním pozorováním. Výsledky: Výsledky analýz jsou prezentovány pomocí klasifikačních křížů, tabulek a grafů. Na jejich základě jsou nabídnuta určitá doporučení, jak odstranit případné nedostatky a tím zlepšit kvalitu poskytovaných služeb. Hodnocení zaměstnanců ukázalo největší nedostatky v mezeře 4 (plnění slibů marketingové komunikace), a v upřednostňování významu prodejů na úkor kvality služeb. Klíčová slova: fitness a wellness, služby, sportovní služby, kvalita služeb, GAP model kvality služeb, Holmes Place Premium Anděl Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka s poskytovanými službami lyžařské školy K+K
Šafaříková, Martina ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá spokojeností zákazníků se službami lyžařské školy K+K v Janských Lázních. Cílem této práce je realizace marketingového výzkumu, jehož pomocí je spokojenost zkoumána. Na základě teoretických poznatků, týkajících se marketingu, služeb či orientace na zákazníka, byla zvolena metoda dotazníkového šetření jako nejvhodnější. Dotazník, jako nástroj výzkumu, je zaměřen na zjištění zákazníkových motivů, očekávání a jedna z jeho částí se zabývá tématem spokojenosti v návaznosti na důležitost určitých faktorů. Výsledky šetření jsou pro názornost vyhodnoceny pomocí grafů a následně okomentovány. V závěru je uvedeno doporučení, jak by mohlo dojít ke zlepšení služeb v lyžařské škole, které bylo navrženo na základě poznatků získaných během výzkumu. Klíčová slova Marketing, služby, sportovní služby, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum, dotazníkové šetření.
Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků
Čokrtová, Jana ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Holánek, Michal (oponent)
Název: Porovnání fitness center v Českém Brodě z hlediska spokojenosti zákazníků Cíl: Hlavním cílem této práce je porovnání kvality poskytovaných služeb dvou fitness center v Českém Brodě z pohledu spokojenosti zákazníka. Jedná se o fitness centrum Infinity a fitness centrum Natálie. Dalším cílem je, po zjištění s čím jsou zákazníci spokojeni a nespokojeni, určit, ve kterém fitness centru jsou zákazníci se službami spokojenější. Dílčím cílem je doporučit vedení obou fitness center případná východiska pro vyšší spokojenost zákazníků. Metody: Primární data byla získána pomocí dotazníku Servqual, který měli možnost vyplnit zákazníci na recepcích obou fitness center. Další data byla získána pomocí polostrukturovaného rozhovoru s vedením fitness center. Výsledky: Z dotazníkového šetření spokojenosti zákazníků je zřejmé, že zákazníci jsou více spokojeni se službami ve fitness centru Natálie. Ani v jednom fitness centru nejsou ovšem zákazníci plně spokojeni ve všech oblastech zkoumání. V závěru práce jsou navržena doporučení, kterými by se fitness centra měla zabývat a tím zvýšit spokojenost zákazníků s jejich službami. Klíčová slova:Servqual dotazník, fitness, spokojenost zákazníka, sportovní služby, konkurence
Kvalita služeb v Solarium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem
Galušková, Silvie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Kvalita služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ve srovnání s konkurentem Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zjistit úroveň spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami vybraného sportovního zařízení - Solárium Fitness BBC Evropská, zanalyzovat jejich názory, odhalit případné mezery ve službách tohoto sportovního zařízení a v případě potřeby navrhnout opatření, která by vedla ke zvýšení úrovně kvality služeb a tím k větší spokojenosti zákazníků. Dílčím cílem je porovnání spokojenosti zákazníků Solárium Fitness BBC Evropská s konkurentem. Metody: K získání informací od respondentů byl použit kvantitativní průzkum, konkrétně písemné dotazování prostřednictvím SERVQUAL dotazníku. Tento dotazník zkoumá a porovnává očekávanou kvalitu nabízených služeb, jakou si zákazník představuje v ideálním fitness centru, a skutečně vnímanou kvalitu poskytovaných služeb v Solárium Fitness BBC Evropská. Výsledky: Průzkum spokojenosti zákazníků s kvalitou služeb v Solárium Fitness BBC Evropská ukázal, že jsou klienti s těmito službami velmi spokojeni a dosahují vyšší spokojenosti než zákazníci zkoumané konkurence. Také ale odhalil malé rezervy u některých služeb, které je potřeba pro dosažení naprosté spokojenosti zákazníků vylepšit. Ke zvýšení úrovně kvality těchto služeb by mohla posloužit...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.